Ja też uważam że akurat tą kontrolkę warto mieć, kiedyś miałem taki przypadek 1/1000000 w civicu że odpalam auto chodzi normalnie i świeci non stop lampka ciśnienia, okazało się że zaworek ciśnienia za pompą sie przyciął i gdyby nie ta lampka to pewnie po paru km silnik by zatarło a tak wymiana i śmigał, tak więc lepiej mieć tą lampkę nie bez powodu akurat ona jest na liczniku w chyba każdym aucie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#31
Napisano 14:40, 01.08.2015
#32
Napisano 16:21, 01.08.2015
#33
Napisano 16:24, 01.08.2015
#34
Napisano 16:12, 02.08.2015
Mozna dopasowac podstawke pod filtr oleju i tam zastosowac jakis inny czujnik cisnienia z podobnym zakresem pracy napięcia i wpiac w oryginalna instalację, albo zastosowac go z dodatkowym zegarem wzkazujacym dokladne cisnienie
Co masz na myśli dokładnie mówiąc podstawce,jak ona wygląda czy można ją kupić,zrobić i na jakiej zasadzie to działa?
jaki rozmiar otworu musi mieć ta podstawka żeby pasowało?A oryginalny czujnik można do tego adapteru zastosować?
Oglądałem parę takich podstawek na alledrogo to chyba najlepsze wyjście z tej sytuacji .
Użytkownik karan90 edytował ten post 16:31, 02.08.2015
#35
Napisano 19:59, 02.08.2015
Musisz dopytać sprzedającego jakie gwinty są w podstawce. Ty pewnie masz czujnik taki jak poniżej.
http://e-katalog.int...df1696e5cd4dc2d
#36
Napisano 21:35, 02.08.2015
http://jarusnet.pl/p...em-na-chlodnice
Ale powinienes bez problemu dobrać w sieci taką z jednym otworem na czujnik i gwintami takimi jaki jest w dedykowanym filtrze oleju
Generalnie chyba prostsze rozwiazanie niz bawic sie w wykrecanie urwanego czujnika, jeszcze sobie jakichs opilkow nawalisz do srodka silnika przy zabawie z tamtym czujnikiem
Użytkownik tojejo edytował ten post 21:39, 02.08.2015
#37
Napisano 22:40, 02.08.2015
Chodzi o coÅ› takiego tylko w przypadku tej podstawki musialbys zamiast chlodnicy oleju i czujnika temperatury wkrecic zaslepki a w ostatni otwor czujnik cisnienia i voila.
http://jarusnet.pl/p...em-na-chlodnice
Ale powinienes bez problemu dobrać w sieci taką z jednym otworem na czujnik i gwintami takimi jaki jest w dedykowanym filtrze oleju
Generalnie chyba prostsze rozwiazanie niz bawic sie w wykrecanie urwanego czujnika, jeszcze sobie jakichs opilkow nawalisz do srodka silnika przy zabawie z tamtym czujnikiem
ogólnie ja już innego wyjścia nie widzę niz tak podstawka a ten urwany gwint mam zamiar zaślepić całkowicie spawem na zimno ,powinno wytrzymać.
A z tego co czytałem na Jarusnet to wejścia na chłodnicę oleju nie można zaślepiać.
Użytkownik karan90 edytował ten post 22:58, 02.08.2015
#39
Napisano 00:23, 03.08.2015
Jak tam nic nie leci to nie musisz wcale z tym nic robic
tzn olej mam spuszczony i tego czy lecieć nie będzie tego nie wiem, ogólnie wymieniałem pierścienie i uszczelniacze i przy składaniu ukręciłem czujnik.A jak uruchomię silnik z zalanym olejem i będzie ciśnienie to może coś ciec.
Użytkownik karan90 edytował ten post 00:24, 03.08.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych