@tojejo nie zgasł właśnie, gdyby nie to wspomaganie to pierwsze co pomyślałbym o panewkach albo czujniku. Tyle, że to wspomaganie mnie cały czas zastanawia, kierownica zaczęła zachowywać się jak na wyłączonym silniku z jednoczesnym zapaleniem kontrolki. I nie ma tutaj mowy o przypadku gdyż 2 razy z rzędu miałem dokładnie taką samą sytuację.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 19:24, 21.12.2014
#17
Napisano 19:55, 21.12.2014
Wysłane z mojego C5303
#18
Napisano 20:57, 21.12.2014
W sumie możliwe, że spadły... i to by nawet wyjaśniało wspomaganie... jutro jeszcze dokładnie to przetestuję.
#19
Napisano 21:52, 21.12.2014
W sumie możliwe, że spadły... i to by nawet wyjaśniało wspomaganie... jutro jeszcze dokładnie to przetestuję.
Pytałem wcześniej czy spinaczem można odczytać zamrożone ramki. Nie dostałem odpowiedzi i dodatkowo moderator usunął ten post.
Wyjaśniam więc co to jest zamrożona ramka:
W niektórych sytuacjach sterownik silnika zapamiętuje dodatkowe parametry pracy silnika, przy których nastąpiła awaria. Dzięki temu obok kodu błędu zapamiętana zostaje "zamrożona ramka" (ang. freeze frame). Szczegółowa analiza danych z "zamrożonej ramki" pomaga w ustaleniu przyczyny usterki."Zamrożona ramka" dokładniej polega na tym, iż razem z błędem zostają zapamiętany odczyty z niektórych czujników w chwili wystąpienia błędu. Analiza danych z "zamrożonej ramki" umożliwia dokładne ustalenie w jakich okolicznościach błąd wystąpił. Zapamiętuje odczyty m.in. prędkości samochodu, temperatury, prędkości obrotowej silniki i inne
cytat pochodzi stÄ…d:
http://www.e-volt.pl...ramki_s_39.html
#20
Napisano 22:03, 21.12.2014
żeby nie było, nie wchodziłem tutaj, więc nie wiem kto to usunął... Przy diagnozie spinaczem z tego co wiem nie ma takiej możliwości. Mrugający Check podaje Ci jedynie prosty kod błędu w formacie dwucyfrowym, który naprowadza na układ w którym wykryty jest problem. Zamrożona ramka czy dokładniejszy kod można odczytać tylko przy kompie/testerze, ale w wiekszości przypadków mrugający chceck jest najszybszy, bezpłatny i pozwala w 98% przypadków na diagnoze usterki przy czym tak jest w przypadku obd2, bo jak wiadomo w obd1 jest to praktycznie jedyny sposób diagnostyki, bo znalezienie komputera i podłączenie się do niego graniczy praktycznie z cudem - ale to tak na marginesie
#21
Napisano 09:13, 22.12.2014
Spokojnie post został przywrócony po zapoznaniu się z zagadnieniem .
Kolego LK3 jak możesz na przyszłość linkuj bądź wyjaśniaj o co chodzi .
Jak widzisz nie zawsze wystarczy rzucić hasłem a potem część użytkowników nie wie jak się odnieść do wypowiedzi .
Dzięki za wyrozumiałość
#22
Napisano 09:37, 22.12.2014
Skoro na bank połączone to ze wspomą to może jest tak jak ja miałem, założyłem naciągając ręką pasek od wspomy po wcześniejszym ściąganiu pompy, to podczas pełnego skrętu wspomaganie przestawało działać i pasek się kręcić, jak lekko popuszczałem kiere to wspoma wracała i obroty na chwile robiły dołka ale nie tak na kontrolkę oleju ale jednak spadało na chwilę, dopiero jak mocno naciągnąłem trzonkiem młotka pasek to już się nie pojawiło, może to coś takiego masz... w momencie gdy zaczyna ruszać pompa wspomy robi obciążenie i obroty spadają, ciśnienie oleju noi wywala kontrolkę.
#23
Napisano 09:58, 22.12.2014
Jak poprzedni właściciel lał olej 5W50 to pewnie nie bez przyczyny. Taki olej zostawia grubszą powłokę filmu olejowego na cylindrach i lepiej uszczelnia silnik, ale to nie znaczy że jest zły. Gdybyś wlał 5W30 to kontrolka ciśnienia oleju mogłoby się świecić cały czas i to by wyjaśniało sprawę.
Przecież 5w50 ma lepsze parametry niż 5w30, więc jakim cudem lepszy olej ma być gorszy od gorszego?
florenco, na pewno dobrze olej sprawdzasz?? Jeżeli tak to albo pompa albo panewy.
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#24
Napisano 10:26, 22.12.2014
A jakie parametry 5 W50 ma lepsze niż 5 W30?
#25
Napisano 10:32, 22.12.2014
@podlez hah tak tak, olej sprawdzam w 100% dobrze :P Dobra już się chyba wszystko wyjaśniło... Miałem problem spadających obrotów jakiś czas temu, po regulacji zaworów ustąpiły, było wszystko idealnie podręcznikowo. Dzisiaj przejechałem się do sklepu i zauważyłem, że problem wrócił. Przy wysprzęglaniu itd prawie do 0 spada. Próbowałem na wszelkie sposoby i nie udało mi się dzisiaj doprowadzić do sytuacji z wczoraj, nie mogłem 'zapalić' tej kontrolki. No i mnie olśniło... Jeżdżę z radiem ciągle i jak sięgnę pamięcią wstecz to w sumie możliwe, że on po prostu zgasł. W tym samym czasie przekręciłem od razu kluczyk, jak zobaczyłem kontrolkę, bez zwracania uwagi na to czy silnik chodzi, czy nie, a najpewniej po prostu stacyjka była na zapłonie, silnik zgaszony więc wspomaganie przestało działać. Spinacz mi pokazał czujnik spalania stukowego i to może być przyczyną obrotów a co za tym idzie tego niepotrzebnego zamieszania, które narobiłem. Trochę wystraszyłem się, że tak szybko będę musiał coś grzebać w silniku i od razu poleciałem do Was bez konkretnej analizy Także mea culpa, odpokutuję jakoś i dzięki za dużo odpowiedzi oraz zainteresowanie tematem, to tylko potwierdza, że zawsze można na Was liczyć!
#26
Napisano 10:36, 22.12.2014
Dobra już się chyba wszystko wyjaśniło... Także mea culpa, odpokutuję jakoś i dzięki za dużo odpowiedzi oraz zainteresowanie tematem, to tylko potwierdza, że zawsze można na Was liczyć!
No to Wesołych Świąt. Śpij spokojnie.
#27
Napisano 13:38, 22.12.2014
A jakie parametry 5 W50 ma lepsze niż 5 W30?
Najważniejsza róznica to lepkość kinematyczna w wysokich temperaturach.
Szybciej zerwiesz film olejowy dla w30 niż W50
Moje szybsze wozidło: EG9+ http://www.accordklu...sc-urban-green/
jest CN2 http://www.accordklu...00/#entry443813
Jest i trzecia Honda>> LOGO http://www.accordklu...2054-honda-logo
#28
Napisano 14:19, 22.12.2014
Ok, nie będe się tutaj warsztatować - jest od tego supermegahiper wątek o olejach na tym forum.
#29
Napisano 12:27, 01.08.2015
Witam
Mam pytanie odnosnie czujnika ciśnienia oleju,a mianowicie czy jego brak znacząco może wpłynąć na prace silnika czy jest tylko odpowiedzialny za kontrolkę ciśnienia oleju??
A problem wyniknął na skutek tego ze odkręcając czujnik urwałem go i różnorakimi metodami próbowałem go wykręcić i nie chce wyjść.
Pytanie teraz takie czy się dalej mordować żeby go wyciągnąć czy po prostu zostawić go w spokoju i go zaślepić bo jest odpowiedzialny raczej tylko za kontrolkę od niskiego poziomu(ciśnienia) oleju?
#30
Napisano 14:29, 01.08.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
WnÄ™trze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych