swap na f23 napewno lepszy , ja chyba spróbuje z tym kolektorem jak znajde w dobrej cenie
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 05:33, 13.04.2016
http://www.accordklu...p=563034#563034
#92
Napisano 07:44, 09.06.2016
Panowie, mam możliwość wrzucenia F23Z5 w miejsce mojego nadającego się do remontu F18B2 przedlifta. Pytanie czy będzie to jakoś jechać na kompie z F18B2 (na razie jestem ograniczony z finansami)? Zależy mi głównie na większym momencie obrotowym przy niższych obrotach.
#93
Napisano 09:08, 09.06.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#94
Napisano 10:51, 09.06.2016
Nie ma opcji że komp to udźwignie... Bierz w komplecie z komputerem i juz, wystarczą go podłączyć i wylutowac immo
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
no niedokońca.
Dochodzi jeszcze Sonda, f23 ma 2 sondy f18b2 przedlift ma jedna.
Trzeba sonde i wiazke dołozyc.
zeby nie było problemów z Ecu najlepiej było by to na p28 zrobić(wystroić na 1 sondzie) ale to kolejne koszty a kolega ma tutaj ograniczony budzet:/
#95
Napisano 23:28, 17.04.2017
#96
Napisano 08:42, 18.04.2017
#97
Napisano 09:45, 18.04.2017
Nie ma rozwiazania p&p wydajniejszego juz w seri niz te standardowe z f18/f20f23?
#98
Napisano 19:39, 18.04.2017
#99
Napisano 19:49, 18.04.2017
Ssące f i h-serii są dwuczęściowe przedzielone przekładką z motylkami . Jedyna opcja na wydajniejszy kolektor ssący w Twoim przypadku to tak jak napisałem wyżej .
Chyba ze udało by sie zlepic gore z H seri z dołem z F serii... ale nie wiem jak by sie to zgrało...(motyle raczej OuT)
Flansze robic nie bardzo to widze;/ termostat przeszkadza nieco jak dobrze pamietam.
Użytkownik 93karol edytował ten post 19:49, 18.04.2017
#100
Napisano 08:49, 21.04.2017
Ssące f i h-serii są dwuczęściowe przedzielone przekładką z motylkami . Jedyna opcja na wydajniejszy kolektor ssący w Twoim przypadku to tak jak napisałem wyżej .
W F serii są też dwuczęściowe bez motyli, występowały np. w VI gen coupe (F20B5, F20B7) czy w hondzie odyssey oraz shuttle
Użytkownik gosebus edytował ten post 08:51, 21.04.2017
#101
Napisano 17:49, 29.08.2018
Czołem! Jestem świeżo po swapie z F18B2 na F23z5. Udało mi się kupić bardzo zadbany słupek z Anglika. Póki co, zrobiłem ponad 2tyś km, z czego ponad 1000km autostradami na Vtecu, i silnik nie wziął ani grama oleju, i pracuje jak nówka:). Motor Zalany Shell Helix 5w30.
Na początku podzielę się swoimi doświadczeniami:
1. Słupek F23z5 Pasuje idealnie w miejsce F18B2.
2. Mocowanie pompy wspomagania jest identyczne jak w f18b2. Wszystko pasuje.
3. Sprzęgło, skrzynia, kolektory, osprzęt , - wszystko pasuje.
4. Nie trzeba zmieniać kompa. Moj f23z5 nie jechał jak należy, i trochę się dławił jak jeździłem na wtryskach z f18B2. Zmieniłem wtryski na te z f23z5 i teraz auto jedzie/ spala tak jak powinno, pomimo iz jest wozony caly czas komp z f18b2 NIe wyswietlaja sie zaden błąd na zegarach.
5. Włozyłem tez z ciekaowsci kompa od f23z5, przelutowaliśmy immo, ale po podłączeniu auto podczas jazdy odcinało przy 3,5tys obr na min, wiec wlozyłem ponownie kompa z f18b2. Wniosek z tego taki ze jesli auto ma smigac na kompie z f23z5 trzeba kupic tez wiązke z f23z5 i dorabiac drugą sondę/przerabiac tą wiazke. Krócej mówiąc rzezba, i zamiast tego, lepiej kupic p28 + przejściówka i wystroić. Koszty praktycznie te same a efekt lepszy .
Porównajmy:
A: przełożenie+przerobienie wiązki z f23z5 to koszt 500zł u ogarniętego ziomka, do tego kupno wiązki + kompa f23z5 tez trzeba wydac jakies 300-400zł,
B: Komp p28 kosztuje ok 300zł +przejsciowka 100zł + strojenie ok. 500zł = koszty praktycznie te same, a mamy juz w tym reflasha
To tyle w temacie moich doświadczeń a teraz mam też trochhę pytań. Otóż póki co jeżdzę na kompie z f18b2 ale i tak chcę lekko przymodzić motor. Na pewno komp z f18b2 zniknie, jezdze na nim tylko tymczasowo. Chcę tego F23Z5 wystroić u Dr. Foxa właśnie na p28, ale zanim to zrobię, chcę zrobić coś z dolotem i wydechem. Co do wydechu, no to upatrzyłem już sobie wydech z TypeR, a co do dolotu wyczytałem, ze warto założyć kolektor f20b5, bo ciągnie lepiej w dolnej partii obrotów. Pytanie brzmi, co warto jeszcze zmienić, zanim oddam auto na reflasha? Zaznaczam ze mega wielkich modyfikacji nie chce robic jak np , zmiana głowicy, wałków itd. Przynajmniej narazie
Użytkownik accordmike edytował ten post 17:52, 29.08.2018
#102
Napisano 19:56, 29.08.2018
Podstawa to zmiana przepustnicy bo seryjna to jakis żart. Dolot optymalna to oem ATR chcesz cos na stozku nie ma sprawy nir bedzie gorzej.
Wydech atr bedzie wporzadku mam prawie taki tylko lekko pomodzny.
Co pasowal by walek z f20b6(wyzsza krzywka vtec) i doprezyc bo w seri bardoz malo... 9.8:1
#103
Napisano 20:23, 29.08.2018
#104
Napisano 22:14, 29.08.2018
musisz rozwiercic wejscie w kolektorze ssacym zeby przepustnica miala sens. ja zamontowałem z A5
#105
Napisano 22:41, 24.09.2018
u mnie ta sama historia, F18 wyzionęło ducha...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, F23, F20, F18, swap
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych