Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Swap z f18b2 na f23z5

VI F23 F20 F18 swap

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
104 odpowiedzi w tym temacie

#76 danaks87

danaks87
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.3
  • Wersja:home_mode
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:33, 25.05.2015

kolego CiviT wiec jeśli mam ssaka i wydechowy z F18B2 to obydwa kolektory tez podchodza p&p?? sprawdzałeś to może??  pisałes tylko o pozostałym osprzęcie, a o kolektorach nic nie wspomniałeś...

 

 

i jeszcze pytanie co ze sprzęgłem zrobić? chce zostawić swoją skrzynię U2L4 z CG8/CH6 polifta.

Jeśli dobrze rozumiem... muszę przełożyć koło zamachowe z mojego F18B2 do F23Z5 tak??

No chyba, że te silniki mają identyczne koła zamachowe - tego nie wiem. Jeśli mają inne koła zamachowe, to ja się do tego ma wałek sprzęgła? jest identyczny?

No i sprzęgło wtedy zostało by mi z F18B2 (które nawiasem mówiąc niedawno wymieniałem na nówkę)

Podpowiedzcie proszę, bo nie chciał bym się pchac jeszcze w nowe sprzęgło


  • 0

#77 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 07:29, 26.05.2015

Widzę że nie czytałeś ze zrozumieniem ;) napisałem tak "po prostu wszystko pasuje kwestia wymiany słupka" to chyba mówi wszystko w tym temacie.


  • 0

#78 Thomas1991

Thomas1991
  • Młodszy Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 06.07.2015

Koledzy tak sobie czytam te wasze posty. Dobrze zrozumiałem że w f23z5 można założyć głowice od H seri ?? np h22a7 ? mam blok i tak myślę ze warto takie cos zrobic jesli przypasuje DOHC


Użytkownik Thomas1991 edytował ten post 22:50, 15.07.2015

  • 0

#79 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 15:54, 10.04.2016

Ktos juz ruszyl z tym tematem?:)

Civit jak ogarnoles temat po swapie z mapa na p28?
Miales wgrana mapke seryjna f23z5?
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#80 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:52, 11.04.2016

A mnie caly czas irytuje montaz kolektora ssacego od f20b5 do f18b2 . Skoro ma lepszy przeplyw od tego z f18 z motylami to powinien cos zmienic
  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#81 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 15:02, 11.04.2016

Weź pod uwagę że B5 i B6 mają tą samą moc. IAB ma poprawić dół silnika więc nie wiem czy podmianka coś da. Jeśli już to bierz ssący z H22 i przespawaj go aby pasował do F18
  • 0

#82 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:36, 11.04.2016

H23 bedzie prosciej wsadzic.


Aczkowolwiek widzialem na forum dobry mod. Przepustnica h22 + rozwiercenie ssacego
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#83 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:17, 11.04.2016

Nie wiem czy ssący od H23 będzie tak dobry jak ten od H22 poza tym jest też łatwiej dostępny.
  • 0

#84 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 20:20, 11.04.2016

Rozstaw kanalow jest inny
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#85 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:55, 11.04.2016

Dlatego napisałem aby przespawać flansze :-P w civicach tak robią że do D16 ładują ssący od B16
  • 0

#86 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:14, 12.04.2016

No właśnie silniki są podobnej mocy więc co wnosi zastosowanie takiego kolektora ?? tak tak wiem lepszy dół teoretycznie na motylach , tylko czemu nie zastosowali tego samego kolektora do b5 skoro jest lepszy ???  czyli opcje są 2 albo w f20b6 kolektor z motylami go lekko blokuje a ten z b5 mógłby go odetkać lekko albo kolektor w f20b5 go blokuje a przez zastosowanie kolektora z b6 z motylami można by cos polepszyć. i o to jest pytanie ??


  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#87 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:43, 12.04.2016

Ja osobiście dałbym sobie spokój bo nie wydaje mi się aby ten zabieg był warty zachodu. Coupe jest lżejsze od sedana czy liftbacka, może to tłumaczy brak IABa
  • 0

#88 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:30, 12.04.2016

Mnie glownie interesuje glowny temat tego watku:) 2.3 w tej budzie juz chetniejsze do jazdy
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#89 CiviT

CiviT
  • Forumowicz
  • 349 postów
  • Skąd:slask
  • Silnik:2.3
  • Wersja:es
  • KM:154+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:coupe
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:05, 12.04.2016

Miałem oba kolektory i ten z b6 ma bardziej powywijane kanały, b5 i b6 mają te same moce ale b5 ma mniejszy stopień sprężania, ja wybrałem kolektor b5 i dół mam taki sam jak nie lepszy, a teraz po wymianie kolektora wydechowego to już w ogóle dół jest elegancki :) nie wiem co by dał ssący od h23, bo on ma szersze kanały ale zwężka i tak by była na głowicy, więc pewnie dół by się pogorszył , a kolektory b5 czy b6 kanałami dobrze pasują do głowicy i zwężek nie ma.


  • 0

#90 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:14, 12.04.2016

A nad czym się tu zastanawiać? Jeśli chętniej jedzie to zastąpić F18 tym F23. Gdybanie jest bezsensowne :-P
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, F23, F20, F18, swap

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq