Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Płyn Chłodniczy-wysoka temperatura

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
64 odpowiedzi w tym temacie

#61 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:53, 06.06.2012

No i jestem po wymianie płynu chłodzącego. Zrobiłem krok po kroku jak jest napisane w instrukcji. W układ weszło troszkę ponad 4 litry. A rezultaty takie sobie. Nadal wskazówka rosnie ponad połowę ale wentylatory włączaja się troszeczkę ponad 3/4 czyli wczesniej niż przed wymianą. Wskazówka tak na szybko nie wydaje sie wariować bo płynnie sie podnosi.
Tylko jeden szczegół mnie dziwi. Jak zalałem chłodnicę za pierwszym razem i zbiorniczek do poziomu MAX to po nagrzaniu auta nic nie zostało zassane ze zbiorniczka. Jak go na poczatku zalałem do max tak stał poziom cały czas no może jak temperatury nabrał silnik to troche płynu w zbiorniczku przybyło. Czyli do zbiorniczka chłodziwo idzie a ze zbiorniczka chłodziwo nie idzie. Poobserwuje co się dzieje dalej i jak nic sie nie zmieni to musze do mechaniora podjechać bo samemu już nic nie wymyslę.
Chyba, że macie jeszcze jakies pomysły??
Pozdrawiam.

A może ten korek od chłodnicy wadliwy?? Jakie byłyby objawy popsutego korka??
  • 0

#62 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:23, 06.06.2012

Jakiej firmy termostat założyłeś? Bo tak troszkę to wygląda jakby nie otwierał się do końca, lub się przycinał i dlatego nie jest w stanie schłodzić płynu a więc i wskazówka skacze poza połowę.
  • 0

#63 gregand

gregand
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:PŁOCK
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 06.06.2012

Vernet - polecany na forum. Chyba, że z ASO kupić oryginalny? Ale oba węże są gorące.
Zastanawiam się jeszcze nad tym korkiem? Też temat dobry. Może nie działa prawidłowo i nie ma optymalnego cisnienia w układzie?
  • 0

#64 pniok76

pniok76
  • Forumowicz
  • 468 postów
  • Skąd:brzesko
  • Silnik:2,0
  • Wersja:v
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:09, 07.06.2012

witam ja wymieniałem termostat jakieś 3miesiące temu właśnie na vernet,i wczoraj chyba odmówił posłuszeństwa.Lub morze to być wina czujnika tego co jest koło termostatu.Bo jak zepne wtyczkę od niego na krudko to wętylatory działają.Mam taki czujnik i dzisiaj go wymienie bo to 10 minut roboty.Jerzeli się okaże że to jest jednak wina termostatu to się zdeka wkurzę i żucę tym vernetem prosto w ryj temu kolesiowi w sklepie gdzie go kupiłem.Kolego gregand wętylatory muszą się załaczać na połowie skali inaczej takie cuda będą się działy.

[ Dodano: 2012-06-07, 20:57 ]
no i okazało się że to termostat.wyciągnołem go włożyłem do garnka gotowałem i nic.Skręciłem to narazie bez termostatu i jest ok.Naszczęście jest do niego dobry dostęp i cała operacja wraz ze spuszczaniem i powrotnym zalaniem płynu zajęło mi 40 minut.Jutro pojadę do tego sklepu co go kupiłem i zrobie to co wyżej napisałem
  • 0

#65 JARORM

JARORM
  • Forumowicz
  • 69 postów
  • Skąd:Rawa Mazowiecka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:49, 12.06.2014

prawdopobnie padł mi termostat. jaki termostat do hondy VI 2.0 V-tec 147 km polecacie ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq