XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?
#151
Napisano 11:45, 18.05.2011
#152
Napisano 11:49, 18.05.2011
Red'y można porównywać tylko z Ferodo DS Performance (i żeby było śmieszniej to też są czerwone
Happy Owner Never Drives Anything else.
#153
Napisano 12:12, 18.05.2011
#154
Napisano 12:15, 18.05.2011
Które z pozostałych proponowanych klocków (oprócz EBC TG Red w nowej wersji) sa klockami półceramicznymi?
#155
Napisano 12:44, 18.05.2011
#156
Napisano 12:59, 18.05.2011
Kolejne moje kloce to będą właśnie DS Performance lub może nawet DS2500.
I jeszcze jedno... Oprócz kilku marek, które goszczą w tym wątku jest wiele innych godnych uwagi, producentów o większej renomie w sportach wyczynowych (jeśli rozpatrujemy zakup z pozycji wydać niemałą kasę ale mieć prawdziwą kosę). Np klocki Hawk Performance.
Dla mocniej zainteresowanych polecam lekturę http://www.racingforum.pl/.
Pozdrawiam.
#157
Napisano 21:16, 18.05.2011
Taka mnie myśl naszła. Kto w ogóle jako pierwszy zapodał klocki ebc do swojego auta na naszym forum? I potem się taka dobra opinia zrobiła, że wszyscy je polecają?
#158
Napisano 22:11, 19.05.2011
#159
Napisano 23:07, 19.05.2011
#160
Napisano 22:43, 22.05.2011
Nie można w ulicznych warunkach tego powiedzieć o DS'ie. Wiadomo ze to podstawowy klocek wyczynowy....w gamie ferrodo są lepsze..ale uważam ze na uliczne warunki to jest bomba. Po lekkim rozgrzaniu...(2-3 mocniejsze hamowania) ten klocek wręcz klei się do tarczy.
Padło hasło zimmermann..... mam takie tarcze na przodzie(gładkie) ... zrobiłem około 4kkm.. po takim przebiegu wszytsko jest OK...
Zimmermanny Sporty użytkuje znajomy w rajdowym EE i po pewnym czasie na tarczach zaczęły się pojawiać pęknięcia w okolicach wierconych otworów. Tylko ze tam klocki były DS3000, ale nie jestem pewien.... na pewno były DSy
#161
Napisano 07:50, 23.05.2011
Po analizie jednak - może faktycznie wypróbuję teraz komplet klocków Ferrodo DS, a dopiero po nim ew. Redy...jeśli ten pierwszy zestaw się nie spisze. Zobaczymy.
#163
Napisano 18:59, 28.05.2011
Happy Owner Never Drives Anything else.
#164
Napisano 13:00, 30.05.2011
Spurek, pewnie zagotował Ci się płyn hamulcowy bo w ostrej ulicznej jeździe rozgrzane Ferodo Premier hamują bdb
hmm.... ale płyn miałem taki sam w jednym i drugim przypadku. Możliwe, że coś tam poza klockiem miało wpływ na odczucie hamowania- (pomijam fakt że ATR ma heble większe i dwu tłoczkowe itp) jednak uważam, że DS jest wyraźnie lepszym klockiem niż Premier- wyraźnie czuć, że DS z każdym hamowaniem ostrzejszym jest coraz mocniejszy (wiadomo że do pewnego momentu)... niestety tego o Premierze nie mogę w oparciu o swoje doświadczenie powiedzieć.
#165 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:07, 01.06.2011
Co do premierów testowane ze szwagrem w civie a właściwie dwóch.
-z tarczami brembo max -civ z turbo jego
-z tarczami speedmax mój
oba zestawy spoko dawały radę,klocki dosyć miękkie i w civie z turbiną dosyć szybko się kończyły.
Zimmermany miał na tyle nawiercane i też pęki się pojawiły. Co do tarcz speedmax jak za swoją cenę rewelka ,tylko do accorda nie ma chyba?
Z tego co zauważyłem fabryka w accoVI jest dość słaba czy tylko mi się wydaje?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych