XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?
#181
Napisano 09:26, 07.06.2011
Zapraszam do wątku komercyjnego Fuchs-a , WIX-a i EBC.
Sam się przymierzam do nawiercanych bo standardy już jakoś nie daja rady przy dynamicznej jeździe
#182
Napisano 12:56, 07.06.2011
Hamulce po założeniu były bardzo głośne, po dotarciu sie jest BARDZO CICHO - porównywalnie do serii. Jedynie gwałtowne shamowanie z prędkości powyżej 100-120 jest lekko słyszalne.
#183
Napisano 22:13, 13.06.2011
No szkoda że do CG nie będzie za kpl.przód do civic-a wychodziło 200zeta a rover-a 195 identyczne w IC i w tej cenie bez konkurencji.
No i pojawiło się u dystrybutora kilka kompletów nacinanych tarczy Speedmax 282mm dla 6.gen'a CG/CH, importer czyta forum czy co ?
Tarcze są tanie a wytrzymują nawet upalanie przez cały sezon na wielu Track Day'ach w Integrze Type-R ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#184
Napisano 07:29, 14.06.2011
#185
Napisano 22:35, 14.06.2011
Przez jakiś czas za to były na tył dla CG/CH na 4 śruby ...
Happy Owner Never Drives Anything else.
#186 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:39, 21.06.2011
racing dopiero zaczynamy mówić o hamowaniu racing
#188 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:37, 21.06.2011
#189
Napisano 20:10, 22.06.2011
Kontakt telefoniczny z EBC nieco mnie rozczarowal poniewaz bardzo mily Pan stanowczo dal mi do zrozumienia iz to niemozliwe aby przyczyna gigantycznego bicia byl ich produkt. Po takim wstepie i malych szansach na reklamacje wrocilem do Pana Sobesto z Piekar. Ten bez wahania zaproponowal wymiane zwrotnic i ewentualne przetoczenie tarcz. Akurat trafil sie angol atr na forum wiec nabylem zwrotnice z minimalnym przebiegiem za rozsadna cene. Tarcze zgodnie z planem zostaly nieco lizniete aby wyrownac powstale drobne odchylki.
I teraz uwaga. Wszystko jest megagladko. Hamuje z kazdej predkosci bez jakichkolwiek wibracji. Dodatkowo uspokoilo sie bardzo denerwujace bicie kierownicy powyzej 130km/h. Generalnie miodek a Pan Sobesto miszcz! Wyleczyl moj samochod ze znanej wszystkim dolegliwosci.
A co do EBC hamuja swietnie a ja mam wrazenie, ze faktycznie ich produkt byl bez zarzutu. Wibracje podczas hamowania byly prawdopodobnie wynikiem lekko skrzywionej lewej zwrotnicy. Podczas pomiarow bicie bylo na granicy normy ale najwyrazniej to za duzo i tarcza z czasem dostala bicia. Teraz odchylek praktycznie nie ma. Pomiary pokazuja 0.
Jak na razie przebujalem ok 1000km. Dam znac co bedzie po 3-4tys km. Jak na razie chwala dla Pana mechanika i wypada mi zwrocic honor produktom EBC.
#190
Napisano 22:24, 22.06.2011
Ma być nie wiecej niż 0.05mm zarówno piasta jak i tarcza przy montazu.
To nasze bezpieczeństwo które wychodzi dopiero jak musimy mocniej zahamować
Przykład rodzinna yariska , regulowałem jej obroty czysciłem przepływkę więc chcąc nauczyć komputer "jazdy" trochę ją upaliłem na kilku zakretach wszystko było OK do momentu jak smar grafitowy z szpilek siłą odśrodkową nie zabrudził tarcza, pierwszy raz w życiu spociłem się w ciągu 10sek i czułem że cebulki włosów na głwoie mi sie podniosły jak straciłem moc hamowania na zakęcie w ułamku sekundy ...
#191
Napisano 22:26, 22.06.2011
Gwarancja EBC jest uwzględniana wtedy jak jest pieczęć serwisu i podpis mechnika który wykonał pomiar bicia.
Ma być nie wiecej niż 0.05mm zarówno piasta jak i tarcza przy montazu.
To nasze bezpieczeństwo które wychodzi dopiero jak musimy mocniej zahamować
I właśnie dla tego wymieniałem heble w ASO a nie u kumpla w garażu
#192
Napisano 22:47, 22.06.2011
#193
Napisano 23:11, 22.06.2011
#194
Napisano 23:12, 22.06.2011
To powiedzcie jak? Palcem czy językiemWidziałem
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#195
Napisano 23:17, 22.06.2011
i kręcimy
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych