Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
221 odpowiedzi w tym temacie

#166 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 01.06.2011

CO rozumiesz przez zwykłe tarcze? Podobno czy to gładkie czy nawiercane/nacinane dają radę z tymi klockami.
  • 0

#167 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:42, 01.06.2011

Klocków rodziny DS są bodajże 3 rodzaje.... DS Performance to popularny niegdyś DS2000, do tego są jeszcze DS2500 i DS3000- grupa ta składa się z kilku modeli: DS3000plus i DS3000 Endurance....generalnie różnice wynikają z typu wyścigów w jakich sa stosowane.
Do rzeczy... DS Performance to najniższy sportowy klocek który nie zjada zwykłych tarczy w jakiś nadzwyczajny sposób.
Wyższe modele (2500, 3000) to już są klocki wyczynowe... które wymagają odpowiedniej temperatury pracy... i w zastosowaniu ulicznym taki klocek po po prostu będzie szlifował tarczę..a nie hamował :-(
Na własne oczy widziałem jak po kilkunastu tysiącach wygląda tarcza w ulicznym użytkowaniu po zastosowaniu wyczynowych klocków.... masakra... Co prawda nie były to ferrodo...ale też znane i dobre klocki.... Wszystko zależy od stylu jazdy..ale jakby się nie jeździło to na ulicę DS3000 itp to zabójstwo dla tarczy... i nas samych...Nie bez powodu te klocki nie maja homologacji na ulice.
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#168 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:49, 01.06.2011

spurek, a Ty masz jakies DSy dokładnie?
  • 0

#169 Croom

Croom
  • Partner HAKP
  • 797 postów
  • Skąd:Wieliczka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:2C-E
  • KM:71
  • Paliwo:ON
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:57, 01.06.2011

Nie bez powodu te klocki nie maja homologacji na ulice.


Maja zapewne kolosalny współczynnik tarcia :-)
  • 0

#170 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:22, 01.06.2011

Spurek bardzo ładnie opisane. Więc jeżeli ktoś chce wymienić i dłużej pojeździć to niech się zastanowi.

Mlun chodziło mi o to że klocki są twarde i zedrą tarczę stosunkowo szybko. Tarcze muszą być mocniejsze, znam ludzi co pozakładali takie klocki i szybko zdemontowali. Wiem też że ludzie którzy jeżdżą w rajdach stosują najzwyklejsze tarcze do takich klocków bo jest najtaniej a po rajdzie fajans. Oczywiście niektórzy.
Na uliczne warunki wystarczą tarcze nacinane które od gładkich lepiej odprowadzają gazy i ścinają klocek więc zawsze jest świeża warstwa . Do tego klocki lepszej jakości. Jak przedmówcy pisali co do trwałości dużo zależy kto jaki ma styl jazdy.
  • 0

#171 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 07:43, 02.06.2011

spurek, a Ty masz jakies DSy dokładnie?


ja mam Performance.... i jestem z nich zadowolony. :ok
  • 0

#172 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:04, 02.06.2011

No tak ale Performance nie niszczą tarczy w takim stopniu jak modele wyższe.
  • 0

#173 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:10, 02.06.2011

dokładnie. Jak wrócę do domu to mogę podesłać zdjęcia Zimmermann'a który lata od 4tysiecy km na Performance.
  • 0

#174 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 08:24, 02.06.2011

spurek, przeciez 4kkm to zaden wynik. tarcza ma wytrzymac te 80-100kkm moim zdaniem minimum. chyba ze ktos naprawde katuje no to z 50-60 ale po 4 to nic nie bedize widac.
  • 0

#175 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:36, 02.06.2011

spurek, przeciez 4kkm to zaden wynik. tarcza ma wytrzymac te 80-100kkm moim zdaniem minimum. chyba ze ktos naprawde katuje no to z 50-60 ale po 4 to nic nie bedize widac.


no pewnie że żaden wynik to 4kkm- nigdzie nie napisałem że to dużo przecież... ale załuż sobie DS3000, czy Blue Stuffa i zobaczysz jak wygląda tarcza.... nawet po tysiaku :D .. Wiadomo że zwykły klocek, czy tam jakiś podstawowy sportowy, czy poprawnej eksploatacji nie zje tarczy przez kilkadziesiąt kkm.

Głównie chodzi mi oto że preformance to fajny klocek do miasta na dzień....i noc :D A czy tarcza zniknie trochę prędzej, czy później- bo nie ma sie co oszukiwać- twardszy klocek=mniejsza żywotność tarczy.......Ale co innego twardy klocek który pracuje w odpowiednich warunkach....a co innego twardy klocek który jest niedogrzany. Każdy powinien dobierać setup do własnych potrzeb i stylu jazdy oraz możliwości auta. Sam kombinowałem kiedyś ze swapami zacisków, tarczy itp...w myśl zasady większa tarcza..lepsze hamowanie- szkoda tylko że zamiast zmienić najpierw klocek na lepszy cały czas testowałem rozmiary tarcz i zacisków i wydałem na to dużo więcej niż na porządny klocek.
  • 0

#176 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 10:28, 03.06.2011

Spurek, klocki które założyłeś mają może symbol FDS905 i nie było problemów z montażem ?

Kosztują ok. 400 zł ale jak ktoś upala ATR'a to będzie zadowolony ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#177 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:18, 03.06.2011

looknę na kartonik i dam znać :D
  • 0

Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006  + dożywotnio wymarzone NA1 1992 

ATR by spurek :  http://www.accordklu...yper-by-spurek/


#178 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:24, 03.06.2011

Trzeba pamiętać o tym że takie klocki jak DS do zwykłych tarcz szybko je wykończą.
Co do premierów testowane ze szwagrem w civie a właściwie dwóch.
-z tarczami brembo max -civ z turbo jego
-z tarczami speedmax mój
oba zestawy spoko dawały radę,klocki dosyć miękkie i w civie z turbiną dosyć szybko się kończyły.
Zimmermany miał na tyle nawiercane i też pęki się pojawiły. Co do tarcz speedmax jak za swoją cenę rewelka ,tylko do accorda nie ma chyba?


Jeżeli chodzi o nacinane Speedmax'y dla Acc to u dystrybutora zostały tylko tarcze 282mm dla 5.gen'a CC/CE (do tego są w wyprzedaży za śmieszne pieniądze ...), dla CD7/CD9 gr. 25mm w normalnej cenie a dla 6.gen'a CG/CH już nie są dostępne i wygląda na to, że nie będą już sprowadzane :(
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#179 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:31, 05.06.2011

No szkoda że do CG nie będzie za kpl.przód do civic-a wychodziło 200zeta a rover-a 195 identyczne w IC i w tej cenie bez konkurencji. :cry:
  • 0

#180 spurek

spurek
  • Forumowicz
  • 432 postów
  • Skąd:Poznań/Suchy Las
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:ciągle mało
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:21, 06.06.2011

Spurek, klocki które założyłeś mają może symbol FDS905 i nie było problemów z montażem ?

Kosztują ok. 400 zł ale jak ktoś upala ATR'a to będzie zadowolony ;-)


sprawdziłem. Mam FDS095....pasują bez problemu.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq