XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?
#166
Napisano 18:21, 01.06.2011
#167
Napisano 20:42, 01.06.2011
Do rzeczy... DS Performance to najniższy sportowy klocek który nie zjada zwykłych tarczy w jakiś nadzwyczajny sposób.
Wyższe modele (2500, 3000) to już są klocki wyczynowe... które wymagają odpowiedniej temperatury pracy... i w zastosowaniu ulicznym taki klocek po po prostu będzie szlifował tarczę..a nie hamował
Na własne oczy widziałem jak po kilkunastu tysiącach wygląda tarcza w ulicznym użytkowaniu po zastosowaniu wyczynowych klocków.... masakra... Co prawda nie były to ferrodo...ale też znane i dobre klocki.... Wszystko zależy od stylu jazdy..ale jakby się nie jeździło to na ulicę DS3000 itp to zabójstwo dla tarczy... i nas samych...Nie bez powodu te klocki nie maja homologacji na ulice.
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#168
Napisano 22:49, 01.06.2011
#169
Napisano 22:57, 01.06.2011
Nie bez powodu te klocki nie maja homologacji na ulice.
Maja zapewne kolosalny współczynnik tarcia
#170 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:22, 01.06.2011
Mlun chodziło mi o to że klocki są twarde i zedrą tarczę stosunkowo szybko. Tarcze muszą być mocniejsze, znam ludzi co pozakładali takie klocki i szybko zdemontowali. Wiem też że ludzie którzy jeżdżą w rajdach stosują najzwyklejsze tarcze do takich klocków bo jest najtaniej a po rajdzie fajans. Oczywiście niektórzy.
Na uliczne warunki wystarczą tarcze nacinane które od gładkich lepiej odprowadzają gazy i ścinają klocek więc zawsze jest świeża warstwa . Do tego klocki lepszej jakości. Jak przedmówcy pisali co do trwałości dużo zależy kto jaki ma styl jazdy.
#171
Napisano 07:43, 02.06.2011
spurek, a Ty masz jakies DSy dokładnie?
ja mam Performance.... i jestem z nich zadowolony.
#172
Napisano 08:04, 02.06.2011
#173
Napisano 08:10, 02.06.2011
#174
Napisano 08:24, 02.06.2011
#175
Napisano 08:36, 02.06.2011
spurek, przeciez 4kkm to zaden wynik. tarcza ma wytrzymac te 80-100kkm moim zdaniem minimum. chyba ze ktos naprawde katuje no to z 50-60 ale po 4 to nic nie bedize widac.
no pewnie że żaden wynik to 4kkm- nigdzie nie napisałem że to dużo przecież... ale załuż sobie DS3000, czy Blue Stuffa i zobaczysz jak wygląda tarcza.... nawet po tysiaku .. Wiadomo że zwykły klocek, czy tam jakiś podstawowy sportowy, czy poprawnej eksploatacji nie zje tarczy przez kilkadziesiąt kkm.
Głównie chodzi mi oto że preformance to fajny klocek do miasta na dzień....i noc A czy tarcza zniknie trochę prędzej, czy później- bo nie ma sie co oszukiwać- twardszy klocek=mniejsza żywotność tarczy.......Ale co innego twardy klocek który pracuje w odpowiednich warunkach....a co innego twardy klocek który jest niedogrzany. Każdy powinien dobierać setup do własnych potrzeb i stylu jazdy oraz możliwości auta. Sam kombinowałem kiedyś ze swapami zacisków, tarczy itp...w myśl zasady większa tarcza..lepsze hamowanie- szkoda tylko że zamiast zmienić najpierw klocek na lepszy cały czas testowałem rozmiary tarcz i zacisków i wydałem na to dużo więcej niż na porządny klocek.
#176
Napisano 10:28, 03.06.2011
Kosztują ok. 400 zł ale jak ktoś upala ATR'a to będzie zadowolony
Happy Owner Never Drives Anything else.
#177
Napisano 13:18, 03.06.2011
Wartburg 353S 1987->ED9 1991->ED9 1990->ED9 1991->EE8 1991->CH1 2001 + CG4 2000 + RD2 USDM 1999 -> YD1 2006 + dożywotnio wymarzone NA1 1992
ATR by spurek : http://www.accordklu...yper-by-spurek/
#178
Napisano 16:24, 03.06.2011
Trzeba pamiętać o tym że takie klocki jak DS do zwykłych tarcz szybko je wykończą.
Co do premierów testowane ze szwagrem w civie a właściwie dwóch.
-z tarczami brembo max -civ z turbo jego
-z tarczami speedmax mój
oba zestawy spoko dawały radę,klocki dosyć miękkie i w civie z turbiną dosyć szybko się kończyły.
Zimmermany miał na tyle nawiercane i też pęki się pojawiły. Co do tarcz speedmax jak za swoją cenę rewelka ,tylko do accorda nie ma chyba?
Jeżeli chodzi o nacinane Speedmax'y dla Acc to u dystrybutora zostały tylko tarcze 282mm dla 5.gen'a CC/CE (do tego są w wyprzedaży za śmieszne pieniądze ...), dla CD7/CD9 gr. 25mm w normalnej cenie a dla 6.gen'a CG/CH już nie są dostępne i wygląda na to, że nie będą już sprowadzane
Happy Owner Never Drives Anything else.
#179 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:31, 05.06.2011
#180
Napisano 21:21, 06.06.2011
Spurek, klocki które założyłeś mają może symbol FDS905 i nie było problemów z montażem ?
Kosztują ok. 400 zł ale jak ktoś upala ATR'a to będzie zadowolony
sprawdziłem. Mam FDS095....pasują bez problemu.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych