Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

nawiercane i nacinane tarcze co myslicie?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
221 odpowiedzi w tym temacie

#121 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:15, 17.05.2011

Dla odmiany poczytajcie co ludzie piszą o EBC na PTP:
http://hondaprelude....r=asc&start=735
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#122 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:146
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:16, 17.05.2011

Jeszcze jakby nie trzeba było być zarejestrowanym taki link miałby sens.
  • 0

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#123 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:37, 17.05.2011

Pejot, nie wiem czy dales dobry czy zly link ale nie chce mi sie czytac o oponach, mondeo czy innych volvo ktore ktos sobie kupil

zawsze sie znajdzie ktos niezadowolony i kazdemu dogodzic nie idzie. dla jednego dobre jest ebc, dla innego brembo a jeszcze dla innego jakies blue print.

ja jestem zadowolony i to jest najwazniejsze:)
  • 0

#124 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 18:48, 17.05.2011

na dole strony ... ;)

"Dla mnie EBC ogolnie robi produkty kiepskiej jakosci. Mialem Red'y, ktore byly tragiczne, Greeny sa odpowiednikiem zwyklego klocka, to jak cos takiego ktos chce to lepiej w premierki zainwestowac bo sa duzo fajniejsze (przynajmniej w moim odczuciu), tarcze EBC nacinane nawiercane pogiely sie w ciagu jednego sezonu. Ogolnie dla mnie EBC nie istnieje jako firma :)"

o klockach:
"No akurat Jarek ma dosyc czesto okazje zeby je porzadnie rozgrzac 8)
w zestawieniu ebc - oem bralbym te z aso, bo cena podobna, a ebc znika szybciej niz cukier na polkach"
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#125 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:57, 17.05.2011

wiem czytalem to ale tam sie wypowiadaja 2 moze 3 osoby, to sa ludzie?

nie obraz sie ale dla mnie wypowiedz Jarka jakos do mnie nie przemawia. nie mowie ze nie ma wiedzy ale te stare redy to nie te co teraz to raz. dwa ze pewnie ma dojscie do innych klockow i tarczy wiec trudno zeby zachwalal cos czym nie handluje.

do tego pisze ze greeny to odpowiednik serii a jednak tak nie jest. poza tym u nas na forum jest wiele osob ktora ma ebc i sobie bardzo chwala. a mowienie ze zimmerman jest lepszy niz ebc to juz lekka przeginka bo na milion procent tak nie jest tym bardziej ze jezdzilem na tym u kolegi w mazdzie 3 i na ebc redy + gladkie tarcze i roznica jest kolosalna.
  • 0

#126 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 20:06, 17.05.2011

OK to kolejne opinie o hamulcach m.in. EBC (Grooby - osoba znana z mocnego tuningu swoich Hond i handlu częściami), bez konta można przeczytać:

http://honda.slask.p...er=asc&start=45

PS. Może trochę wygląda, że uparłem się przeciwko hamulcom EBC ale naprawdę spotkałem się ze sporą ilości negatywnych opinii user'ów a kosztują przy tym majątek ;-)
  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#127 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:26, 17.05.2011

ale kto z uzytkownikow normalnego acco jezdzi na torze? i kto kiedy kolwiek przegrzeje hamulce? sry ale mi sie to nie udalo na 280. raz zagrzalem tarcze do szaro-rozowego koloru ale to bylo jeden jedyny raz ze dymilo mi sie z kol na swiatlach az myslalem ze sie silnik zapalil:D

a jak ktos laduje turbo/kompresor czy mocno modzi to mysli o BBK a nie jezdzi na standardowym setupie. takie moje zdanie. do normalnej jazdy tg+redy sa super i nie zmenie zdania.
  • 0

#128 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
  • Skąd:Rybnik/ Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Alfa 159
  • KM:200@230
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sportwagon :)
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:29, 17.05.2011

ale kto z uzytkownikow normalnego acco jezdzi na torze? i kto kiedy kolwiek przegrzeje hamulce? sry ale mi sie to nie udalo na 280. raz zagrzalem tarcze do szaro-rozowego koloru ale to bylo jeden jedyny raz ze dymilo mi sie z kol na swiatlach az myslalem ze sie silnik zapalil:D

a jak ktos laduje turbo/kompresor czy mocno modzi to mysli o BBK a nie jezdzi na standardowym setupie. takie moje zdanie. do normalnej jazdy tg+redy sa super i nie zmenie zdania.

Do normalnej jazdy to polecał bym Black Diamond - jakość podobna do EBC a są tańsze :ok
  • 0

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#129 Lorf

Lorf
  • Forumowicz
  • 413 postów
  • Skąd:ja go znam
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exec +-+-+
  • KM:chcialbym wiecej
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:BRA-tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 17.05.2011

ile ludzi tyle opinii... ja rozniwez jestem zdania jesli pakujesz juz w auto po 20-30k i kupujesz tylko heble za 2k to :k jezt prawdziwy zonk bo co takie hamulce moga, oczywiscie tylko mowa o BBK ,
normalny setup to jak kto lubi w sporcie nie jezdzisz samochodem do ktorego zamierzasz kupic tarcze, jezdzisz normalnie to nie kupuj nacinanych bo po co zeby ladnie wygladalo? albo kocek zielony czy czerwony ? harakteru ma to dodac albo O POPATRZ MA CZERWONE KLOCKI EEEEEE pewnie dobrze hamuje-wiekszosc stuffu potrzebuje odpowiedniej teperatury tak czy inaczej hamuje ale w pewnym momencie jest osiagalne optymalne hamowanie szczyt z ktorego juz nic wiecej nie wyciagniesz...POPATRZ ile aut na serii jezdzi i daja rade....
  • 0

wahaczoszuracz accord CW 3

 


#130 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:25, 17.05.2011

Ludzie do normalnych samochodów cywilnych wystarczą zwykłe tarcze. Pisanie że nacinane/nawiercane są lepsze to moim zdaniem totalna bzdura... Po co wam te nacinanie i nawiercanie? Po to żeby płacić za tarcze 2 razy więcej? może po to żeby szybciej komplety hamulców wymieniać? I nie piszcie że zimmermann jest taki suuuuper i nie wiadomo jaki jeszcze, bo gdyby taki był to jego produkty byłyby montowane na pierwszy montaż w jakiejkolwiek marce a nie są montowane w ŻADNEJ. Na stronie zimmermana jasno pisze że jego produkty "ODPOWIADAJĄ JAKOŚCIĄ tym pierwszo-montażowym" a to pojecie względne. Oczywiście nie mówię że on jest zły. Wręcz przeciwnie, dobre produkty mają. Zimmermann stoi na równi z BOSCHEM /TRW (Lucas) . Ja teraz wymieniam w CC7 4 tarcze i klocki i wszystko poszło z TRW. Bo był najtańszy z tych 3. Pozdrawiam:)
  • 0

#131 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:29, 17.05.2011

Ludzie do normalnych samochodów cywilnych wystarczą zwykłe tarcze. Pisanie że nacinane/nawiercane są lepsze to moim zdaniem totalna bzdura... Po co wam te nacinanie i nawiercanie? Po to żeby płacić za tarcze 2 razy więcej? może po to żeby szybciej komplety hamulców wymieniać? I nie piszcie że zimmermann jest taki suuuuper i nie wiadomo jaki jeszcze, bo gdyby taki był to jego produkty byłyby montowane na pierwszy montaż w jakiejkolwiek marce a nie są montowane w ŻADNEJ. Na stronie zimmermana jasno pisze że jego produkty "ODPOWIADAJĄ JAKOŚCIĄ tym pierwszo-montażowym" a to pojecie względne. Oczywiście nie mówię że on jest zły. Wręcz przeciwnie, dobre produkty mają. Zimmermann stoi na równi z BOSCHEM /TRW (Lucas) . Ja teraz wymieniam w CC7 4 tarcze i klocki i wszystko poszło z TRW. Bo był najtańszy z tych 3. Pozdrawiam:)


a potem placzecie ze tyl w acco nie hamuje.
  • 0

#132 pietras007

pietras007
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:wwa/wn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:38, 17.05.2011

Szykowałem się na taki zestaw:
Zimmerman Sport + Greeny ale słyszałem opinię, ze to nie zadziała poprawnie. Jak to w końcu jest z tymi Sportami? Miękka tarcza i szybko pada?
  • 0

#133 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:12, 17.05.2011

kupe per........a o niczym - wszystko zalezy od kasy jaka chcecie wyłozyc, kazdy markowy zestaw spelni swoje zadanie - tu chodzi tylko o to by nie kupic najtanszego shitu z JC . Opinie ze EBC TG + redy to jedyne co można kupic - punkt widzenia zalezy do punktu siedzenia - nie każdy da 2tysie za same hamulce..... hamować trzeba umieć to inna sprawa. Jak ktos hamuje z głowa a nie tempo gaz/hebel gaz/hebel to każdy zestaw bedzie dobry zarówno Zimmerman Sport/EBC green jak i ATE/ATE jak i TRW Lucas cze Ferodo - tematów o klockach i tarczach jest tyle a stron licza ........ - poprostu nabijanie postów i wprowadzanie zamętu. Ludzie ile mozna - co osoba to opinia, jednak najważniejsze jest by nie wpadać w szaleństwo ze tylko EBC TG i Red to jest jedyne co opłaca się kupić bo tego juz nie moge.......... owszem mozna kupic i jest poprawa skueczności hamowania ale rozsądnie podchodząc do tematu można znaleść wyjście pośrednie - tylko mi to nie wyjeżdzać ze hamulce to podstawa bezpieczeństwo itp bo ktoś kto projektował te samochody brał pod uwagę wiele czynników i napewno proporcje wielkości tarcza jak i sprawności układu zostały uwzględnione - pozatym moce obecne w acco rzędu 130-220KM to nie sa wielkości wymagające nie wiadomo czego - panów Paroovy Balcera i I-Vteca do tego samego worka nie wkłądam. Ale na Boga ludzie opamiętajcie sie bo dosłownie zal...... jak sie to wszystko czyta...

kupować rozsądnie bez przesadnej oszczędności i bedzie ok

poza tym ten ten temat jest kopią tematu "jakie klocki/tarcze" wiec wzywam do opamiętania się
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 


#134 pietras007

pietras007
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:wwa/wn
  • Paliwo:PB
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:27, 17.05.2011

Wiesz Zigi, wszystko fajnie pięknie. Pochwale się, że ponad półtora roku latam na tarczach IC za 107pln sztuka i klockach ATE :-) Owszem liczę się z pieniędzmi i jak dla mnie wydać prawie półtora kafla na sam przód to duża przesada. A dzisiaj rozmawiałem z typem z firmy Otoebc i koleś, który tym handluje twierdzi, że Zimmerman Sport + EBC Green nie zadziała. Tak jak piszesz, co człowiek to inna opinia. Kwestia jak najsensowniej wydać te pieniądze. Czyli na przód Zimmerman + ?? Ferodo? Greeny?
  • 0

#135 Zigi

Zigi
  • Klubowicz
  • 1176 postów
  • Skąd:Wrocław/ Głuchołazy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Supercharged
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:38, 17.05.2011

z tego co pamietam ta Paroova miał kiedys Zimmerman Sport i Greeny i mówił ze mu tarcza spękała, ale wiadomo ze u niego tez sa wieksze przeciażenia z racji możliwosci auto - choć wiec ze sam masz ATR :), ja mam zestaw Zimmerman Sport i klocki Zimmerman i uwazam ze jest bardzo dobrze, choc trajei86 narzeka na spadek skuteczności tego zestawu w miare zuzycia - ja tego nie odczuwam. W kwesti rozsądnego wydawania pieniedzy uwazam ze sama tarcza Zimmerman Sport napewno jest warta uwagi i nie jest wykonana z badziewnego materiału, co do klocków to poszedł bym moze z jakies miekkie Ferodo może ATE albo te Zimmermany - w kwesti rozsądnego rozwiazania myśle ze to bedzie najlepsze
  • 0

c5b439f22f806cd5m.jpg

 

www.mkmlawyers.pl 





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq