Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

Filtr oleju, ogólny temat wszystkie generacje - dyskusja

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
445 odpowiedzi w tym temacie

#256 Radek0684

Radek0684
  • Forumowicz
  • 257 postów
  • Skąd:WLKP.
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:22, 15.09.2016

Siemka Duszi miałem już w f20b6 filtr manna, knecht'a, blue print'a, teraz od dwóch wymian siedzi VIC JAPAN i nigdy nie miałem problemu z przepuszczaniem oleju. Zakładaj i się zbytnio nie przejmuj :)

Wysłane z mojego HTC Desire 820
  • 0

#257 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 22:31, 15.09.2016

Hej :)

Różnica w cenie dość spora.

?? OEM z wysyłką i podkładką kosztuje 45zł (bez 10 gr)...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#258 Duszi

Duszi
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 16.09.2016

Za Knechta w IC zapłaciłem 15 zł (po rabacie). Były trzy filtry - Knecht, Filtron i coś jeszcze, wszystko w jednej cenie. Gość polecił mi Knechta. W ASO OEM 47zł więc i tak tragedii nie ma. Dzięki za podpowiedź ;)


  • 0

#259 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 19:52, 16.09.2016

...co mozna kupic za 3 euro = 15 zl...pare kg kartofli albo jablek?

OEM jest OEM, co w przypadku purflux niestety ostatno nie pasuje.

 

jak ktos chce miec jakosc i pewnosc to kupuj OEM albo - wybiez taka firme ze wiadaomo ze nie produkuje bubli, co przy niskich cenach jest moim zdaniem nieuniknione. ;-)


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#260 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 20:19, 16.09.2016

po co kupować oem jak oem produkuję Knecht-Mahle? Płacić za kartonik? to samo tyczy się filtra paliwa, piękny biały kartonik a w środku bosch

 

http://jarusnet.pl/f...2-i-ctdi-accord


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#261 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 20:59, 16.09.2016

Że też swojego OEM filtra nie obejrzałem dokładnie, żeby sprawdzić producenta... za rok sprawdzę ;)

wysłane z fona
  • 0

#262 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:00, 16.09.2016

No ale po co?

...bylo wczesniej napisane!

 

 

Edit: producent sie zmienia jak i mazwa firmy z czasem - jakosc ma pozostac, i to jest jakosc OEM.


Użytkownik Kardynal edytował ten post 21:07, 16.09.2016

  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#263 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 21:17, 16.09.2016

Kardynal, ze zwykłej ciekawości... kupując OEM miałem wybór Made in USA, Made in France oraz Made in Japan (ceny różniły się o kilka zł).
Wybrałem ten ostatni (który był najdroższy) i zwyczajnie jestem ciekawy, kto go zrobił w tej Japonii.

Pozdrawiam
Tomek

wysłane z fona
  • 0

#264 DawidJ

DawidJ
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Obczyzna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Lsi
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 18.09.2016

Do tej pory spotkałem się z dwoma przypadkami kiedy był problem z nieoryginalnym filtrem oleju (o ile dobrze pamiętam Mann), obudowa zardzewiała i zaczęła puszczać olej, czego nie spotkałem w oem (15400-RBA-F01, made in france) nawet w tych które były 4 lata użytkowane. Kolejna sprawa przy demontażu nieoryginalnego filtra oleju czasem potrafi zostać uszczelniacz (ring) z filtra przy silniku, trzeba na to zawsze okiem rzucić. Z oryginałem taka sytuacja nie ma prawa bytu.


  • 0

#265 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 10:32, 18.09.2016

4lata na jednym filtrze?
To już nie lekka przesada?

A uszczelki zostaną jak się nie posmaruje olejem przed założeniem filtra. Nie spotkałem się żeby kiedykolwiek uszczelka została na bloku jeśli się wcześniej posmarować olejem.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#266 DawidJ

DawidJ
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Obczyzna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Lsi
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 18.09.2016

Pracuje w serwisie, i jak ktoś przyjedzie po 4 latach na serwis to go wykonuje, uszczelkę zawsze się smaruje, mimo to miałem już sytuacje że uszczelka została (nieoryginalny filter). Z założenia każdy kto serwisuje auta wie o tym że trzeba uszczelkę nasmarować.


Użytkownik DawidJ edytował ten post 11:02, 18.09.2016

  • 0

#267 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6028 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:36, 18.09.2016

Takie ciekawe informacje, za wiele rozumieć Rosyjskiego nie trzeba żeby ogarnąć o co chodzi.

 

Nr flitów:

http://www.9000rpm.r...iltrakh-khonda/

 

Porównania różnych filtrów:

http://www.9000rpm.r...i/?limitstart=0

 

Uwielbiany przez wielu castrol 5w30 w niesponsorowanym teście :diabelgrin: :

http://www.9000rpm.r...magnatec-5w-30/


Użytkownik ślepak edytował ten post 19:37, 18.09.2016

  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#268 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:43, 18.09.2016

nie trzeba być mechanikiem żeby wiedzieć że uszczelkę trzeba smarować, wystarczy instrukcję na opakowaniu przeczytać, jeżeli to dla kogoś za trudne to nie powinien zabierać się za żadne prace przy samochodzie


  • 0

#269 Palo

Palo
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Przysucha
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:04, 19.09.2016

Panowie, rozumiem że filtr oleju i powietrza od Japan Line lub Denckermann, to trochę lipa? :-P
Dodam, że regularnie wymieniam olej co 10k km rzecz jasna.
.......
Wysłane z Lumia 930

Użytkownik Palo edytował ten post 14:08, 19.09.2016

  • 0

#270 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:45, 19.09.2016

Palo, nie podążaj tą drogą:-)  ,z zamienników polecam knecht- mahle,kosztuje niecałe 20zł


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq