Witam.
Panowie, pomóżcie bo ja już nie mam siły. Zaczynam nienawidzić swojego Accorda. Najpierw silnik i mega koszta, 3 dni temu stanął mi i okazało się, że były zaśniedziałe styki od alternatora a teraz nie włącza się wentylator przy chłodnicy. Wiadomo jak jadę wszystko ok ale jak stanę temp. powoli zaczyna rosnąć.
Sprawdziłem wtyczki, bezpieczniki i nic. Macie może jakiś pomysł?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:55, 15.10.2010
#2
Napisano 17:03, 15.10.2010
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:13, 16.10.2010
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:49, 16.10.2010
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:47, 18.10.2010
#6
Napisano 11:49, 18.10.2010
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:51, 18.10.2010
#8
Napisano 13:38, 18.10.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:43, 18.10.2010
#10
Napisano 18:04, 18.10.2010
#11
Napisano 20:24, 18.10.2010
Jak ja kupiłem to od samego początku nowy czujnik EPS'a był walnięty i musiałem czekać na jego wymianę
Moje nowe wozidło http://www.accordklu...t=28423&start=0
#12
Napisano 22:23, 17.05.2015
Że tak zadam trochę pobliskie tematowi pytanie...
Naczytałem się, że w układzie chłodzenia (konkretnie chodzi mi o chłodnica-zbiornik wyrównawczy) powinno być jakieś tam ciśnienie, aby układ ten pracował bez zarzutu. Normalne jest, że kiedy dmuchnie się w korek wlewowy w chłodnicy powietrze zaczyna syczeć w zbiorniku wyrównawczym, w okolicy odkręcanego korka? Jak tam niby ma być utrzymywane ciśnienie, skoro słychać, że powietrze uchodzi?
Dopowiem, że jakiś czas temu zagotował się płyn chłodniczy i wszystko wyleciało, wyparowało- nie wiem. Wiem, że to wina nie włączającego się wentylatora, czyli termowłącznika wentylatora. Bezpieczniki wykluczyłem, przy zwarciu kostki wentylator się włącza, termostat odpada, ponieważ ładnie się zagrzewa do normalnej temperatury i trzyma temperaturę dopóki nie pojadę gdzieś dalej. Wymieniłem płyn chłodniczy, który miał ciemno-zielony kolor i trochę coś podobnego do syfu z cytryny.
Aha i jeszcze po tym zagotowaniu się płynu, na drugi dzień przychodzę, otwieram korek a połowa korka ze sprężyną siedzi w chłodnicy na tej podstawce w środku i uszczelka się powyginała na korku, co zmusiło mnie do zamówienia nowej (wraz z termowłącznikiem).
Edit:
Już wszystko wiem: zakupiłem nowy korek chłodnicy i to właśnie ona reguluje ciśnienie w chłodnicy. Przynajmniej tyle z głowy.
Użytkownik Thunder edytował ten post 23:34, 22.05.2015
#13
Napisano 14:30, 21.05.2015
Termowłącznik wymieniony- problem pozostał.
Zauważyłem, że przy wysokiej temperaturze, kiedy wentylator powinien się już dawno włączyć dolny wąż jest zimny. Moja diagnoza okazała się błędna i teraz stawiam na termostat.
Ale czemu wentylator w ogóle się nie włącza? Z nawiewów normalnie leci gorące powietrze, wtedy temperatura się normuje.
Silnik nigdy przy normalnej jeździe nie był niedogrzany, tylko się przegrzewa.
Jakby ktoś mógł coś na ten temat się wypowiedzieć...
#14
Napisano 06:55, 22.05.2015
przy chłodnicy
Użytkownik Wlodar edytował ten post 06:56, 22.05.2015
#15
Napisano 23:26, 22.05.2015
Tak właśnie zrobię
A czujnik wentylatora jest przy silniku, dokładnie za termostatem (patrząc od strony silnika).
Termostat wymieniony i śmiga jak ta lala
Układu nie musiałem odpowietrzać. Nalałem do chłodnicy do pełna, zakręciłem i przejechałem z 1 - 2 km. Znowu dolałem i zrobiłem odcinek na większych obrotach. Odkręciłem korek, a tam znów wsysnął i dolałem chyba 100ml i do zbiorniczka wyrównawczego.I sam się odpowietrzył. Jak narazie poziom się trzyma.
I nawet wentylator zaczął działać
Acha, okazało się, że w wtyczce czujnika wentylatora nie stykały piny. Pomogło odgięcie blaszek.
Użytkownik Thunder edytował ten post 09:09, 11.06.2015
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych