Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana sprężyn w VI CG8

VI Sprężyny

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Kubek

Kubek
  • Klubowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:01, 22.02.2024

Potrzebuje porady. Mianowicie planuję wymianę sprężyn na Eibach pro-kit (wiadomo jak stoi VI na oryginale), chcę zostawić amortyzatory są oryginały (załóżmy że w idealnym stanie), ale skoro kolumna będzie rozkręcana co należałoby wymienić przy okazji?

Czy całe mocowania amortyzatorów (czyli ten element ze śrubami) czy tylko poduszki(tuleje).

Mocowania raczej mam w dobrym stanie (nic nie hałasuje), ale to tylko guma i swoje lata już ma.

 

Jeśli jest już taki lub podobny temat to bardzo przepraszam, nie znalazłem.


  • 0

#2 vitosho

vitosho
  • Klubowicz
  • 120 postów
  • Skąd:bdg
  • Silnik:K24
  • Wersja:type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:36, 23.02.2024

Wymień osłony, odboje i poduszki jak są skondoniałe. Reszta nie powinna sprawiać kłopotów; ewtl zobacz jak wyglądają dolne tuleje i przygotuj się na ewtl cięcie śrub dolnego tylnego mocowania amortyzatora.


  • 0
<p>Jestem nędzarzem, posiadam tylko marzenia, rozsiałem je u twych stóp, stąpaj lekko, gdyż stąpasz po moich marzeniach...<br><br>
rock n rolla</p>





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Sprężyny

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq