Siemka.
Jako, że brakuje na forum działu "UKŁAD WYDECHOWY" zdecydowałem się tutaj o tym napisać.
Mianowicie chciałym zapytać czy to normalne, że po odłączeniu ukł. wydechowego (zaczynając od katalizatora a kończąc na tłumiku końcowym) auto bardzo słabnie (wchodzi w tryb awaryjny czy jak ).
Chodzi mi o to, że autko stało się bardzo słabe i chciałem je przetestować demontując ukł. wydechowy. Ale widzę, że muszę znaleźć inne rozwiązanie. Może jakaś przelotówka rozwiąże problem
Podejrzewam tu winny katalizator - tylko muszę znaleźć coś na podmianę, bo inaczej nie uda mi się nic zdiagnozować
Czy ktoś kiedyś był w podobnej sytuacji Jeśli tak to jakich metod używał
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 21:56, 24.07.2010
#2
Napisano 22:21, 24.07.2010
Mam taki sam model auta jak ty ale z manualną skrzynią.Nie mam kata i mam dwa końcowe przelotowe i nigdy nie zdarzyło mi się, żeby
Polecam ci kolegę na Mierzynie, który ogarnia temat z wydechami.Zawszę do niego jeżdżę jak coś modzę z wydechem.(zaczynając od katalizatora a kończąc na tłumiku końcowym) auto bardzo słabnie (wchodzi w tryb awaryjny czy jak ).
#3
Napisano 22:42, 24.07.2010
Układ wydechowy musi mieć odpowiednią pojemność, żeby działał prawidłowo.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#4
Napisano 00:57, 25.07.2010
pzdr
#5
Napisano 08:54, 25.07.2010
#6
Napisano 09:06, 25.07.2010
Ja mam zwykłą rurę wspawaną a nie żaden zamiennik za 50 zl z allegro http://moto.allegro....dzewki_awg.htmlAle widzę, że dopóki nie wstawię jakiejś przelotówki w jego miejsce to nici z testu :-/
i śmiga aż miło
#7
Napisano 13:31, 25.07.2010
#8
Napisano 14:23, 25.07.2010
#9
Napisano 14:48, 25.07.2010
agniecha631, a jak z głośnością takiego przelotu? Jakiś przyrost mocy odczułaś? Sam zastanawiałem się nad przelotem, ale ostatecznie wymieniiłem tylko środkowy i końcowy na Bosala i Asmeta bo straszyli mnie, że będzie bardzo głośno Troszkę lepiej jeździ bo poprzednie tłumiki miałem totalnie wypalone, ale przy 2500 obr. tłumik wpada w rezonans. Tłumikarz mówi mi, że to wina poduszki pod silnikiem. Tłumaczy mi to tak, że każdy silnik przy pewnych obrotach wpada w zawirowania i poduszka słabo go trzyma i przez to drgania przenoszone są na układ wydechowy stąd pojawia się taki dźwięk. Jako, że 2500-3000 to obroty najczęściej używane jest to dla mnie denerwujące. Zresztą na jakich by nie było to denerwuje taki znikąd pojawiający się dźwięk i to tylko na chwile.
#10
Napisano 14:59, 25.07.2010
Ja mam bardzo gruby środkowy, dlatego nie mając kata i posiadając dwa końcowe przelotowe jest naprawdę spokojnie.Sama robię dużo km w trasie i nie mogłabym jeździć jak byłoby głośno.a jak z głośnością takiego przelotu?
Hamownia pokazała serię, ale ostatni mod to CAI , po którym czuć różnicę ale jeszcze nie z hamowaną.akiś przyrost mocy odczułaś?
#11
Napisano 17:41, 25.07.2010
Tłumikarz mówi mi, że to wina poduszki pod silnikiem. Tłumaczy mi to tak, że każdy silnik przy pewnych obrotach wpada w zawirowania i poduszka słabo go trzyma i przez to drgania przenoszone są na układ wydechowy stąd pojawia się taki dźwięk.
No to ładnie cię zbył Trzeba było się spytać czemu przy oryginale tego nie było i nie ma. Poduszka słabo silnik trzyma i wpada w wibracje. Trzymajcie mnie! Jemu mózg wpada w wibracje!
Jeżeli masz plecionkę przed katem (bo ona specjalnie jest tam właśnie po to założona) to nic nie powinno wpadać w wibracje.
Założył ci dupowate tłumiki i teraz się wymądrza.
Od jakiegoś czasu czuję,że budzi się we mnie zwierzę. Boję się tylko, że to leniwiec.
#12
Napisano 18:05, 25.07.2010
Mam tą plecionke - tłumik drgań. Dzięki, że mi o niej przypomniałeś, przecież sama nazwa wskazuje ze drgania nie mają tu chyba nic do rzeczy. Jednak on się zapiera, że to od poduszki. Co do tej plecionki to jej najbardziej zewnętrza warstwa oderwała się, ale gościu powiedział, że nie jest wypalona i można na niej jeszcze dłuuugo jeździć. Mówi, że takie rozerwania często się zdarzają nawet jak się o coś lekko zahaczy, więc nie trzeba się przejmować. Najlepiej jakbym foty może zrobił i pokazał..
A czemu nie było tak na starych? Bo według niego stare tłumiki były pokruszone w środku, przepalone, pierdziały i dlatego nie słyszałem takiego dźwięku jak teraz. Teraz mam "nówki, wydech jest odetkany i dlatego słychać" - jego słowa. Dodatkowo powiedział, że poduszka pod silnikiem to ślizgi temat i lepiej, żeby tego nie ruszać bo nawet oryginał może być lipny. Wychodzi na to, że muszę się przyzwyczaić do tego dźwięku, tyle, że ja nie chce
#13
Napisano 20:43, 25.07.2010
Dodatkowo powiedział, że poduszka pod silnikiem to ślizgi temat i lepiej, żeby tego nie ruszać bo nawet oryginał może być lipny.
Co ten tłumikarz pierdzieli?
No pewnie żeby nie ruszać, bo może wyjdzie że jego tłumiki są do d.py.
A najlepiej to już do niego nie przyjeżdżać i auta nie używać i broń b.że ori części nie kupować bo może być lipa.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#14
Napisano 18:20, 26.07.2010
Czy koś z Was wymieniał element plastyczny układu wydechowego?? jest to w ogóle dostępne w sklepach, czy trzeba kombinować
#15
Napisano 00:25, 27.07.2010
Wiker, chodzi Ci to tą siatkową splotke? Tzw. tłumik drgań?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych