Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

1.8 problem z kolektorem dolotowym

VI accord dolot problem

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 TgF

TgF
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:47, 05.05.2021

Witam,

mam problem z moim accordem. Podczas jazdy zgasł silnik, z kolektora dolotowego prawdopodobnie wywalił jakiś wężyk. Jedna z końcówek jest ewidentnie czystsza czyli coś musiało tam siedzieć. Ktoś miał podobny problem, od czego to wężyk i dokąd idzie?

Załączone pliki


  • 0

#2 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 10:03, 05.05.2021

Ten króciec jest zaslepiony, powinna być tam taka zaślepka założona.
  • 0

#3 TgF

TgF
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:07, 05.05.2021

Ten króciec jest zaslepiony, powinna być tam taka zaślepka założona.

Pewien jesteś? Właśnie żaden wężyk nie dynda. Przez brak zaślepki silnik zgasł i nie odpala. Trochę kręci tak jakby chciał.


  • 0

#4 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 11:26, 05.05.2021

Powinien odpalić. Brak zaślepki powoduje pobór dodatkowego powietrza i nie równą pracę, ale powinien odpalic.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 12:39, 05.05.2021

Zaglądałem pod maskę specjalnie. Raczej nie to było przyczyną zgaśnięcia. A pompę słychać po zapłonie? Iskra jest? Jakieś kontrolki na desce?
  • 0

#6 TgF

TgF
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Legionowo
  • Silnik:1,8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 05.05.2021

Po założeniu zaslepki na króciec odpalił ale po kilkuset metrach to samo. Iskry niema, auto u mechaniki. Prawdopobnie aparat zapłonowy się wział i zepsuł.
  • 0

#7 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6031 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 22:32, 05.05.2021

Najczęściej w VI genie to za nieodpalanie silnika odpowiedzialna była kostka/przekaźnik pompy paliwa. 

 

http://www.accordklu...zekaźnik-pompy/

 

Gdy nie ma iskry winy szukałbym w imo lub właśnie aparacie zapłonowym. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, accord, dolot, problem

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq