Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#931 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 19:49, 03.03.2020

3 tak

4 tak 91212-RTA-003

 

 

 

do tego komplet uszczelek silnika góra:

 

4bee5048426bb1859025dea9e7df91d3.JPG

 

12030-R44-A00

 

 

Cała reszta: 

14401-R40-A01 timing chain

 

14540-PRB-A01 upper chain guide

 

14530-RZA-A01 chain guide

 

14520-RAA-A01 chain guide / arm

 

14510-PRB-A01 chain tensioner

 

91302-PNA-004 oil pump o-ring

 

91212-PNC-003 crank seal (front)

 

08718-0004 Hondabond sealant

 

s-l1600.jpg

 

 

 

 

:zakaz:  :zakaz:

https://japancars.ru...&nplblk=E__1301

 

Łańcuch i reszta od pompy oleju, ja bym jeszcze pomyślał dla spokojnej głowy nad pompą wody: 19200-RL6-G01


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#932 pawlinczi

pawlinczi
  • Nowy
  • 16 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:13, 03.03.2020

Super dzięki za rozpiskę. Dziękuję Wam ślepak i mlodyolek za rozwianie wątpliwości. 


  • 0

#933 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:24, 03.03.2020

ślepak, jak taki ogarnięty w temacie części to powiedz mi proszę gdzie dostanę tłoki OEM do k20a6 lub jaki dobry zamiennik, jak również panewki główne i korbowodowe oraz pierścienie na tłoki? Potrzebne do remontu. Nie wiem co z cylindrami, bo dwa trzeba również wymienić. Jarusnet, patrzyłem. Haparts patrzyłem. Słabo z tym.. Tylko ASO? Jakie numery części?
Dzięki.
  • 0

#934 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:41, 03.03.2020

Numery części znajdziesz tutaj:

https://japancars.ru...&nplblk=E__1600

 

Części silnikowe: 

http://cermotor.com.pl/

 

Jak nie będą mieli to daj znać, bo mam jeszcze kilka opcji ze swojej byłej branży z częściami. 

 

 

Widzę że dalej auto nie zrobione, tylko jak Ty chcesz części zamówić jak nawet nie wiadomo co będzie potrzebne, czy nominał czy nad wymiar, a to dopiero wyjdzie po rozbiórce silnika. 

Pozdrawiam. 


  • 1

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#935 ŁukaszS

ŁukaszS
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Turośl
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:33, 04.03.2020

To już lepiej chyba kupić drugi używany silnik. K20A6 znajdziesz w cenie 1500-2000 zł, czyli podobnie, jak nie więcej zapłacisz za komplet wszystkich części potrzebnych do remontu.


  • 0

#936 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 08:48, 04.03.2020

To już było omawiane w tym temacie czy u kolegi z autem, też namawiałem do włożenia innego silnika z pewnego źródła i do tego k24, ale  taką podjął decyzję i trzeba to uszanować. 

http://www.accordklu...151#entry998151


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#937 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 09:35, 04.03.2020

Numery części znajdziesz tutaj:

https://japancars.ru...&nplblk=E__1600

 

Części silnikowe: 

http://cermotor.com.pl/

 

Jak nie będą mieli to daj znać, bo mam jeszcze kilka opcji ze swojej byłej branży z częściami. 

 

 

Widzę że dalej auto nie zrobione, tylko jak Ty chcesz części zamówić jak nawet nie wiadomo co będzie potrzebne, czy nominał czy nad wymiar, a to dopiero wyjdzie po rozbiórce silnika. 

Pozdrawiam. 

Dzięki ślepak za pomoc. Jakby części brakowało to na pewno odezwę się do Ciebie. Właśnie o coś takiego mi chodziło. Póki co nie mogę zostawić samochodu na dłużej.

 

Mam natomiast pewien pomysł gdzie oddać głowicę do kapitalnego remontu. Łysy pisał coś o firmie top-mar, która to zajmuje się tylko tym. Koszt 700-1000 PLN. Pozostaje kwestia dołu, gdzie oddać żeby zostało to złożone dobrze. Mam tylko obawy co do stanu łańcucha, napinaczy i całego rozrządu (wałki są ok), bo jeśli tutaj będzie nieciekawie, nie będę się bawił w remont. Dodatkowo to sprawa wału, czy nominał czy jednak nad wymiar. Nie mam wiedzy czego szukać, co brać OEM, a co może być z innego źródła.

 

 

To już lepiej chyba kupić drugi używany silnik. K20A6 znajdziesz w cenie 1500-2000 zł, czyli podobnie, jak nie więcej zapłacisz za komplet wszystkich części potrzebnych do remontu.

 

To już było omawiane w tym temacie czy u kolegi z autem, też namawiałem do włożenia innego silnika z pewnego źródła i do tego k24, ale  taką podjął decyzję i trzeba to uszanować. 

http://www.accordklu...151#entry998151

Zrobienie silnika tego, co mam, gwarantuje mi długi czas użytkowania, bo wiem co mam zrobione. To mnie przekonuje do tej decyzji. Każde inne rozwiązanie niesie w sobie sporą dozę niepewności - ile to jeszcze pochodzi. Oliwy prawie w ogóle nie bierze obecny silnik, chodzi bezproblemowo, moc w całym zakresie. Tylko te stuki. Zaleję ceramizera i może na jakiś czas pomoże. Oczywiście to nie rozwiązanie, a tylko rozwiązanie na chwilę.
W każdym razie, samochód jest mi potrzebny póki co i jak tylko wykombinuję coś zamiennie to się zajmę accordem. 

 


Użytkownik ślepak edytował ten post 10:12, 04.03.2020

  • 0

#938 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 10:22, 04.03.2020

Tak jak napisałem, czy nominał czy nad wymiar wyjdzie dopiero po rozbiórce silnika i gdy się wszystko pomierzy, także zakup części przed rozbiórką to tak średni pomysł, chyba że kupisz nominał/ 0.25/0.50 i potem to co zostanie będziesz zwracał... 

 

Skoro robisz już remont to takie rzeczy jak rozrząd, pompa wody, pasek osprzętu+ napinacz, zestaw uszczelek wydaję mi się już koniecznością, głupio by było żeby silnik po remoncie stanął z powodu starego, wyciągniętego łańcucha. 

 

Dlatego już wcześniej pisałem, zrobienie obecnego silnika na "TIP TOP"wyjdzie dużo drożej, niż włożenie pewnego/sprawdzonego silnika kupionego tu na forum od polecanych sprzedawców.

 

 

Co bym zrobił? kupił za 500/800 coś z OC na miesiąc żebyś miał czym jeździć, a silnik w accordzie wymienił na k24 u Wolka, będzie wszystko zrobione u kogoś kto ma pojęcie, a do tego będziesz zadowolony jeszcze bardziej z 40 koni ekstra:) 

Oczywiście zrobisz jak uważasz, byle tylko byś się w tych "wydatkach" nie przeliczył, bo sam widzisz ile sama obróbka głowicy będzie kosztować, a gdzie reszta, części itd. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#939 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:37, 04.03.2020

Do remontu silnika podszedłbym z dystansem. Za samo ściągnięcie głowicy, planowanie, nowa uszczelka pod głowicę, itd. warsztaty życzą sobie pomiędzy 1.7-2 tys złotych, plus teraz inne części i zrobi się dobrych kilka a może i ponad 10 tys złotych...
Na przykład z tego co mi wiadomo (chyba że się mylę), cylindry są zespolone tutaj i pojedynczych nie wymienisz.
Za 10 czy trochę ponad 10 tys to już kupisz całe auto, pewnie nie idealne, ale przynajmniej masz dawcę innych organów w razie potrzeby (chociaż, mi udało się kupić całkiem dobrego accorda za niecałe 11 tys złotych w DE, którym jeżdżę cały czas).
Chyba że, masz dużo kasy i brak limitu w tej kwestii, sentyment do auta, to co innego.
Z ekonomicznego punktu widzenia najlepiej jednak raczej kupić używany słupek z gwarancją rozruchową na kilkaset kilometrów, remont można wziąść pod uwagę być może, jeśli rozbiórki dokona fachowy warsztat (tylko czy za darmo to zrobi?), koszt remontu nie będzie przekraczał znacząco ceny używanego słupka i sam remont będzie prawidłowo przeprowadzony, bo z tym też różnie bywa...
  • 0

#940 Degustator97

Degustator97
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Praszka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 12.04.2020

Witam. Niedawno kupiłem Accorda VII z silnikiem K20Z2. Zauważyłem że na niskich obrotach, do ok. 2000 słychać lekkie stukanie, klekotanie. Na zimnym silniku trochę głośniejsze. Bez znaczenia czy na wciśniętym czy nie na wciśniętym sprzęgle. Do zaworów i świec jeszcze nie zaglądałem. Czy to normalna praca tego silnika ? Co o tym sądzicie Zamieszczam filmik z pracą silnika.

 

 


  • 0

#941 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 21:29, 12.04.2020

Możesz jeszcze ewentualnie sprawdzić na zrzuconym pasku osprzętu , ale ja bym i tak po zakupie zaczął od podstawowego serwisu startowego , czyli oleje , filtry , świece i przede wszystkim zawory .  Auto ma lpg czy nie ?


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#942 Degustator97

Degustator97
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Praszka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 12.04.2020

Olej filtry i pasek osprzętu wymianiony przed wymianą tak samo chodził. Nie ma lpg. W najbliższym czasie zajrzę do zaworów a świece wymienię.
  • 0

#943 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 05:51, 13.04.2020

Pamiętaj o dedykowanych świecach ngk lub denso.
  • 0

#944 Degustator97

Degustator97
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Praszka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:28, 13.04.2020

Kupiłem NGK ZFR6K-11 6711
  • 0

#945 AleksanderW

AleksanderW
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:58, 20.04.2020

Witam wszystkich.
Jako że to mój pierwszy post na forum proszę wybaczyć błędy i niedociągnięcia.
Posiadam Hondę Accord 2.0 lpg 2004 Anglii (został po powrocie z UK).Ostatnio wydarzyła się nie najlepsza rzecz,mianowicie wracajac z Wwa do Lbn troche ja przycisnalem okolo 210 220km/h przez około jedna dwie minuty. Po dojechaniu do miasta zauwazylem ze silnik zacząć stukac. Doczytałem juz po forum ze to problem tych modeli i bije sie z myslami czy próbować naprawic czy moze sprzedać na części. Starałem sie znalznaleźć temat wyciągnięcia silnika z samochodu ale niestety bezskutecznie. Mam do dyspozycji kanał ,troche narzedzi i zaparcie zeby zrobic to samemu. Z tego co tez wyczytałem awaria mógł ulec sam tłok bądź panewka( panewka korobowodwe wymieniłem ale to nie wyeliminowało problemu). Prosił bym o jakaś poradę dotycząca całej operacji jak to najlepiej zrobić żeby tez nie pakować się w wielkie koszty bo sam samochód nie jest drogi, a mam do niego sentyment i jest naprawde w dobrym stanie.
Dodam tez ze patrzylem za tymi używanymi slupkami do podmiany ale kosztują nie mało, a tym bardziej z polifotowych silników.

Pozdrawiam Ali ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq