Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#946 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6035 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 12:20, 20.04.2020

Witamy na forum. Temat połączyłem z istniejącym. 

 

Myślę że warto poszukać kogoś w dziale regionalnym do pomocy przy wymianie, oraz przeczytać ten temat gdzie najsensowniejszą opcją jest zmiana słupka. 

Pozdrawiam. 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 


#947 Degustator97

Degustator97
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Praszka
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:52, 20.04.2020

Tak wyglądały świece. https://imgur.com/a/UtHigbh Co sądzicie ? Moim zdaniem ok. Chyba dawno nikt nie zaglądał pod pokrywę. Na każdym zaworze ssącym był za duży luz wchodził listek 0.28 a tolerancja to 0.21 - 0.25. Po regulacji jest ok. Silnik k20z2 wałki raczej w dobrym stanie. Ssący bez niepokojących śladów. Natomiast wydechowy na jednej krzywce lekko chropowaty ale nie czuć pod paznokciem. Przebieg 380k.


Użytkownik Degustator97 edytował ten post 19:55, 20.04.2020

  • 0

#948 AleksanderW

AleksanderW
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:49, 20.04.2020

Tak więc zaczynam jutro rozbierać silnik od góry i mam zamiar zobaczyć w jakim stanie są cylindry i Tłoki przynajmniej od góry.
Nie wiem czy to poprawnie ale nie widzę innego sposobu oprocz wyciągnięcia całego silnika. Jeżeli będzie problem widać ewidentnie to będę się zastanawiał co zrobić dalej.
Jeżeli ktoś z was zna strony bądź jakies filmy instruktażowe odnośnie wyjecia silnika z accorda 7 ,jak i z jakimi momentami dokręcić śruby to bym poprosił o podlinkowanie.

Użytkownik KulawyJohn edytował ten post 22:01, 20.04.2020
Żadnego handlu w tym dziale!

  • 0

#949 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 05:34, 21.04.2020

Nie trzeba rozkręcać całej góry. Kamera endoskopowa w miejsce świec powinna rozwiązać sprawę, przynajmniej częściowo.
  • 0

#950 AleksanderW

AleksanderW
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Cl
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:00, 21.04.2020

Napewno coś by pomogła ta a kamera ale skoro i tak silnik najprawdopodobniej do wywalenia a i tak przy przekladce słupka trzeba to rozebrać to w takim razie nie ma co sie zastanawiać tylko zmierzyć się z tym.oko w oko heheh.

Ps czy ktos wie gdzie moze znaleźć instrukcję wszystkich napraw do accorda 7 ???
  • 0

#951 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:11, 21.04.2020

Wyjmujesz chłodnice silnika, spuszczasz olej że skrzyni, wyciągasz półosie, odkręcasz wydech, odpinasz elektrykę i ew gaz, odkręcasz poduszki i razem ze skrzynia w górę. Nic trudnego. W ciągu 1.5h powinieneś mieć silnik już przed samochodem

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 09:12, 21.04.2020

  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#952 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:49, 25.04.2020

Panowie pytanie do właścicieli Accord VII po lificie z silnikiem K20Z2 i automatyczna skrzynia. Jak Wam odpali na zimnym, to podczas ruszania po delikatnym dodawaniu gazu słuchać jakby to nazwać taki lekki świst bądź takie cykanie tak jakby zawory, albo. Na trybie parking tego nie słychać tylko podczas jazdy, na wyzyszych biegach przy wyższych prędkościach już jest ok. Może ten typ tak ma? Zawory wyregulowane przed zakupem. Auto realnego przebiegu 130 tys
  • 0

#953 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1285 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:04, 25.04.2020

Stuk tłoków luz sworzni tlokowych
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#954 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 25.04.2020

Brzmi groźnie...To się dzieje po zapięciu biegu D bądź R, wtedy obroty spadają, i słychać taki dźwięk jakby cykanie ale wolniejsze bo i obroty spadają. No i wiadomo ruszam to to po dodawaniu lekkiego gazu obroty wzrastają słychać taki świst jak ja to mówię zawrotów, albo powietrza może skrzynia. Ciężko to określić, później już słuchać to mniej, a podczas trasy cisza. To tylko jest jak startuje i wtedy jedyna słychać, cyk dwójka słychać ale mniej, trójka już mniej i dalej nie słuchać.

Użytkownik dj_muody edytował ten post 20:42, 25.04.2020

  • 0

#955 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:45, 25.04.2020

Z jakiegos powodu auta zostało sprzedane. Byc moze z powodu stukow.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#956 dj_muody

dj_muody
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 25.04.2020

Myśle ze dalej mnie rozumiecie. Silnik sam w sobie chodzi bardzo dobrze, nie bierze nic oleju. Może to skrzynia, sprzęgło hydrokinetyczne? Bo to się dzieje po zapięciu biegów. Albo ten typ tak ma. Wcześniej jeździłem dieslem z manualem, to przesiadając się benzynę automat może One tak po prostu chodza
  • 0

#957 niemcu

niemcu
  • Moderator
  • 484 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:49, 26.04.2020

Najlepiej będzie jak nagrasz jakiś dźwięk z tego cykania. Będzie łatwiej określić źródło.


  • 0

#958 Aweruj

Aweruj
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 03.05.2020

Witam wszystkich.
Przeszukałem forum w poszukiwaniu podobnego problemu, niestety nie znalazłem.
Kupiłem tydzień temu accorda executive 2.4 z 2006 roku. Podczas sprawdzania auta u handlarza wszystko bylo ok, po paru dniach pojawiło się cykanie, ale tylko w momencie przyspieszania, im mocniej wciskałem gaz tym glosniej to slyszalem a wraz ze wzrostem obrotow czestotliwosc cykania sie zwieksza. Slychac to w kazdym zakresie obrotów zarowno na zimnym jak i goracym silniku, chociaz na gorącym jakby ciszej. Gdy odpuszcze gaz cykanie momentalnie znika, takze na postoju podkrecajac obroty tego nie ma. O tyle dziwne ze slysze ten dźwięk bardzo wyraźnie z kabiny samochodu. Jest to moje pierwsze doswiadczenie z tym silnikiem, ogladałem rozne filmy na yt ludzi pokazujacych przyspieszenie tego silnika ale u nikogo tego nie slychac. Poza tym dzwiekiem nie ma nic niepokojacego, auto ma moc, nie szarpie, nie wyje tylko cyka. Ponoc auto stało dosc dlugi czas przed sprzedażą, moze to mieć jakiś wplyw?
Proszę o pomoc!

Dawid
  • 0

#959 Wisła

Wisła
  • Forumowicz
  • 136 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:25, 03.05.2020

Zacznij od zaworów, sprawdź łańcuch i olej

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#960 Aweruj

Aweruj
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:43, 03.05.2020

Jestem dość laikiem jeśli chodzi o mechanikę, olej nie był wymieniany, mam zamówiony i miałem go w tym tygodniu robić. Mogę go bez problemu wymieniać teraz czy lepiej sprawdzić to najpierw i dopiero potem zalać olej? Co dokładnie masz na myśli mówiąc o zaworach, luzy zaworowe czy ich jakieś fizyczne uszkodzenie? Sorki że tyle pytań ale to moje pierwsze auto na własność i chcę wiedzieć jak się z nim obchodzić. :D


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq