XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24
#901
Napisano 21:33, 05.02.2020
Musiałeś jeździć z zaniskim stanem oleju lub bankierskiej jakości.
A sprawdzaliscie walki ? Może masz wytarty wałek.
#902
Napisano 23:05, 05.02.2020
Remont. Warto poszukać ew. silnika na części.
Może uda się też tak że skończy się na wymianie panewek. Nie wiem o ile gorzej jest w VIII, ale w VII wymiana panewek to dzień roboty, więc koszty nie będą wysokie (~1000zł). Jeśli będzie do wymiany wał / korbowody to niestety więcej.
#903
Napisano 23:27, 05.02.2020
Dziękuję za odpowiedzi.
Przez "wałki" rozumiem że mówisz o wale rozrządu? Jeżeli tak to też rzecz do sprawdzenia czy się nie starły i jakby co to do szlifowania. A wtedy panewki też pod wymiar.
Możliwe że przez pewien czas miałem mały poziom oleju bo na bagnecie za pierwszym razem było poniżej kreski. Ale tak jak pisałem, pół litra starczyło, trochę dziwne wg mnie że taki brak spowodował takie straty.
Użytkownik MarsBP edytował ten post 23:27, 05.02.2020
#904
Napisano 23:33, 05.02.2020
#905
Napisano 05:36, 06.02.2020
No nie sprawdzales na biezaco p. oleju.
Trzeba bylo czesciej spr. poziom oleju. Codziennie, a na trasie kilka krotnie i w zadnym przypadku
!nie dopuszczac do zapalenia kontrolki cisn. oleju.!
Czerwona kontrolka BRAKU cisnienia oleju NIE wzywa do dolania oleju, tylko informuje ze jest brak cisn. oleju i natychmiast nalezy zgasic silnik. Spr. poziom i dolac olej wozac banke z olejem w bagazniku.
Dla kazdego silnika praca na niskim poziomie oleju jest szkodliwa i niszczaca.(przy lub ponizej kreski minimum na bagnecie)
P.S.
Mialem ,,biednego,, klienta ktory dopiero dolewal olej jak zapalala sie kontrolka. A auto na naprawe zostawil chyba z 0,5 litra paliwa w zbiorniku !
Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
#906
Napisano 07:24, 06.02.2020
Do k24 nie powinno być problemów z częściami. Bynajmniej jak rozglądałem się częściami do R20A3 to wydawało mi się że nie brakuje ich do k24, a zwłaszcza tych do tuningu.
#907
Napisano 08:18, 06.02.2020
#908
Napisano 09:21, 06.02.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#909
Napisano 09:31, 06.02.2020
Pierścienie można bezpośrednio z Japonii zamówić:
https://www.amayama....nda/13011r40a12
są też dostępne w zamienniku:
https://jdmshop.eu/p...npr-SWH30435STD
pod warunkiem, że olejowy ma wysokość 2,5mm.
mają też panewki.
Użytkownik gkill edytował ten post 09:34, 06.02.2020
#910
Napisano 09:49, 06.02.2020
By upewnić się co do stanu cylindrów i tłoków powinien pomóc endoskop. Sprawdzić i zweryfikować. Masz silnik k24 czy k20?
#911
Napisano 10:55, 06.02.2020
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie
#912
Napisano 23:26, 07.02.2020
Teraz zastanawiam się, co zrobić ze starym słupkiem, jest przyjęte, że remont ponoć się nie opłaca więc, albo sprzedaż na części lub mimo wszystko remont i może sprzedaż wtedy drożej. Zastanawiam się, co zrobić z tym fantem...
#913
Napisano 00:38, 08.02.2020
#914
Napisano 07:59, 08.02.2020
Tapniynte ze szajsunga
Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek
Moja "Czarnula"
"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"
#915
Napisano 08:42, 21.02.2020
Ja też bym na Twoim miejscu wsadził K24. U wołka odżałować, pożyczyć jak trzeba. Satysfakcja zrekompensuje koszty.
Tapniynte ze szajsunga
Jest jedno ale. Rozmawiałem z ralfim o takim swapie i mówił, że nawet przy wystrojeniu na seryjnym kompie, silnik nie pokaże pełnej mocy bo będzie miał "kaganiec" w postaci kolektora wydechowego, całego układu wydechowego oraz kolektora ssącego. Przydałoby się tez wymienić listwę wtryskową, a w przypadku LPG (które mam), mocniejsze wtryski. Żeby to miało sens, a nie tylko półśrodki, koszta takiej operacji robią się już bardzo spore. Nie liczyłem strojenia 1000 PLN + po każdorazowym modzie z kolektorami na przykład, kolejne 500 PLN by wystroić. Liczę koszta ile by to wyszło w przypadku kapitalnego remontu głowicy (700-1000) i dołu, a w szczególności panewki, pierścienie, dwa tłoki, tuleje cylindrowe itp.
Swoją drogą: https://youtu.be/CMDwKX6V0KQ
Nie tylko w k20a6 takie stuki się pojawiają. Również i w poliftach.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych