No to wtryskiwacze i reduktor będą trzymać, raczej mało prawdopodobne jest aby wszystkie elementy na raz były nieszczelne.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 09:39, 23.01.2016
#17
Napisano 22:46, 23.01.2016
Panowie dziś po 11 godz postoju samochodu w tym w nocy przy temp - 10 stopni zapalił na dotyk. przejechałem 30 km zgasiłem go i postał 8 godz i już nie odpalił. Zobacze czy odpali jutro rano. Gaz tu nie ma nic do tego, samochód i tak pali z benzyny a wątpie aby tyle rzeczy które wymieniacie poszły na raz, tym bardziej że tą zasadę że gasze go na noc na benzynie stosuje przy minusowych temp od bardzo dawna (chodzi na benzynie tyle ile trwa standardowe wypalenie papierosa)
#18
Napisano 06:31, 24.01.2016
#19
Napisano 07:35, 24.01.2016
Reduktor może puścić podciśnieniem. Więc omija wtryski. A wtryski też lubią puszczać.No to wtryskiwacze i reduktor będą trzymać, raczej mało prawdopodobne jest aby wszystkie elementy na raz były nieszczelne.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#20
Napisano 08:09, 24.01.2016
Panowie dziś po 11 godz postoju samochodu w tym w nocy przy temp - 10 stopni zapalił na dotyk. przejechałem 30 km zgasiłem go i postał 8 godz i już nie odpalił. Zobacze czy odpali jutro rano. Gaz tu nie ma nic do tego, samochód i tak pali z benzyny a wątpie aby tyle rzeczy które wymieniacie poszły na raz, tym bardziej że tą zasadę że gasze go na noc na benzynie stosuje przy minusowych temp od bardzo dawna (chodzi na benzynie tyle ile trwa standardowe wypalenie papierosa)
Sprawdzałeś kopułkę, może ma przebicie
#21
Napisano 11:47, 24.01.2016
Według mnie to kostka stacyjki.
#22
Napisano 21:29, 24.01.2016
Według mnie to kostka stacyjki.
to by nie kręcił a kręci dość żwawo
dziś po całej nocy też odpalił i znów zrobiłem tą samą trasę i po 6 godz zapalił bez problemu. Narazie pali a 2 mechaników nadal nie ustaliło co mogło być przyczyną że 4 razy z rana nie zapalił. Kopułka przewody i świece sprawdzone i jest wszystko dobrze. Zostały zawory i cylindry ale jak na moje ucho to pali na każde. Co do paliwa tj więcej jak 10 litrów (między pół a 1/4 zbiornika).
Użytkownik wadol edytował ten post 21:33, 24.01.2016
#23
Napisano 22:44, 24.01.2016
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 22:48, 24.01.2016
Między pół a 1/4 to wcale nie tak dużo, może spróbuj zalać z 10l jakiejś 98
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
zalana jest Verva
#25
Napisano 08:38, 25.01.2016
Ok tylko dolej trochę. Accordy a szczególnie V gen i VI gen nie lubią mieć mało paliwa. A mało dla nich to zazwyczaj od poziomu jaki przedstawiłeś w dół.
#26
Napisano 14:32, 25.01.2016
jutro samochód idzie do mechanika, poddaje się już, niech robi tyle czasu aż dojdzie co jest. Dziś rano odpalił bez problemu, za to w trakcje jazdy po ok 8 km coś się stało i nagle zaczął zwalniać jak wcisnąłem sprzęgło to zgasł. Trochę męczyłem się z odpaleniem ale jak odpalił to na bardzo wolnych obrotach i dopiero po 15-20 sekundach wszedł na swoje obroty
#27
Napisano 14:43, 25.01.2016
Zalej środek absorbujący wodę z paliwa. Możesz dolać też świeżego tak, żeby mieć minimum pół zbiornika.
Wymień filtr paliwa
To można by zrobić na początek.
#28
Napisano 22:12, 25.01.2016
jest ponad pół zbiornika zatankowałem na inny cpn-ie, filtr paliwa był wymieniany ze wszystkimi filtrami na początku sierpnia w czasie przeglądu klimy. Hania jeździ w gazie więc paliwo nie ma nic do tego. Wieczorkiem miałem kolejną sytuację stałem na skrzyżowaniu i nagle samochód zaczął się trząść i zgasł, po 4 próbach odpalenia zapalił jak mu wcisnąłem gazu aby uciec ze skrzyżowania szarpał cholernie ale po jakiś 150 m przestał i jechał już normalnie. Przyspieszenie ma ok cicha i równa praca silnika na gazie i na benzynie. Z gazem raczej nic się nie dzieje parownik z sierpnia, w grudniu wymienione filtry, wtryskiwacze też z sierpnia. Jak zaczął odpalać rano tak zaczął się kolejny problem. Przez rok odkąd mam tą Hanie pierwszy problem z nią.
#29
Napisano 07:58, 26.01.2016
Czyli przyczyny należy szukać w elektryce.
Nie zbiegły się twoje problemy ze zwiększoną wilgotnością powietrza?
#30
Napisano 16:23, 26.01.2016
Panowie a może to uszczelka pod głowicą? zauważyłem dziś że jak zgaśnie i go odpale idzie z rury wydechowej biały dym. Nie wiem jak długo utrzymuje się ciśnienie w układzie chłodzenia po zgaszeniu auta ale po 10 min jak odkręciłem korek od chłodnicy to bardzo mocno wystrzelił płyn chłodniczy. Może dojde sam co jest do piątku zanim mechanik zacznie kombinować co jest i mnie naciągać na koszta
Użytkownik wadol edytował ten post 16:24, 26.01.2016
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych