Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#91 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:15, 06.12.2015

Wymienił pierścień z geometrią na zamiennik?
  • 0

#92 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:18, 06.12.2015

Tak mówił, że wymieniał, a czy na zamiennik tego nie wiem. Czemu pytasz czy na zamiennik jest jakaś różnica.


Użytkownik 1jarcio edytował ten post 12:18, 06.12.2015

  • 0

#93 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 06.12.2015

Tak, inny profil łopatek źle kieruje spaliny. Tzw. wszystko chce swego. A maksymalna lipa to nie zamiennik, a geometria ktora wygląda podobnie i wzięta jest z innego turbo. Gwarantuje ci ze nie bedzie dzialac. Nie wiem jak to jest do końca liczone ale wazna jest powierzchnia płaszczyzny pomiedzy łopatkami geometrii i kat ich wychylania w momencie rzadania pełnego doładowania. Ogólnie mocne rozmyślanie. Podłaczyłes juz jakiś komp do próby ladawania podczas jazdy?
  • 0

#94 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:44, 06.12.2015

Mam pcmscan a le jeszcze tak go nieznam czy ma taką możliwość sprawdzenia jak ma to np. VAG.


Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#95 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:53, 06.12.2015

Wydaje mi sie ze kazdy tester pokazuje live ciśnienie w kolektorze ssącym, tego szukaj. Nie wiem ile dokładnie w hondzie ale ja przyjmuje zawsze taki schemat: trzeci bieg, od niskich obrotow gaz w podłoge i cos w okolicy 1800rpm ma byc ok 2.2 bar.
  • 0

#96 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 06.12.2015

Ok
Sprawdzę to wieczorem
Dzięki za zainteresowanie.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#97 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 06.12.2015

Podłączyłem pod PCMSCAN wyszło 2,5 BAR

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#98 pxx1

pxx1
  • Forumowicz
  • 189 postów
  • Skąd:Siemiatycze
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:192
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cn1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:42, 06.12.2015

Przy 1800 obr?


  • 0

#99 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:56, 06.12.2015

Tak wyszło z pierwszego przejazdu teraz wszedłem w inne okno tj. tabele i pomiary i tu wyszło 1,7Bar. Nieznam tego programu dobrze i jego wiarygodności.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#100 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 10:55, 07.12.2015

Jeżeli zakład regenerujący Ci turbine źle ją zrobił, i np nie wie, że sam ją wyjmowałeś, to ja na Twoim miejsciu pojechałbym autem i zrobił z mechanikiem jazde próbną i niech oni wyjmują i poprawią swoją pracę a dodatkowo zarządał zwrotu kosztów pierwszego  demontażu/montażu turbiny.


Użytkownik podlez edytował ten post 10:55, 07.12.2015

  • 0

#101 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:04, 07.12.2015

Byłem teraz u niego daje głowę ze zrobił dobrze bo nie ruszał korpusu. W starej tak jak pisałem wykręciła się śrubka i była zablokowana geometria wiec mówił ze dlatego auto ciągnęło dobrze przed regeneracja. Ale w czwartek jedzie na szkolenie bo kupił urządzenie jakieś do sprawdzania pracy turbin w pełnych zakresach wiec weźmie moja turbine na szkolenie do testów. Wiec w środę dementuje ją i zobaczymy co będzie dalej.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#102 madazaw

madazaw
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:mazowsze
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:36, 07.12.2015

Zanim wyciagniesz turbo odkręc kat i sie przejedz
  • 0

#103 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:14, 08.12.2015

Ok dziś postaram się to ogarnąć.

Również myślałem o tym by go sprawdzić ale powstrzymywało mnie to, że przed demontażem było dobrze.


  • 0

#104 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:33, 09.12.2015

Wczoraj odkręciłam katalizator i brak różnicy auto zachowuje się jak z katalizatorem. 

Wiec wyciągam turbo i oddaje do poprawy. 

Dziś tak jadąc rano do pracy zauważyłem że jak auto było jeszcze nie rozgrzane to miałem wrażenie jakby lepiej reagowało na pedał gazu tzn. szybciej ciągnął z dołu ale może to tylko sobie chcę coś wmówić :)


Użytkownik 1jarcio edytował ten post 08:33, 09.12.2015

  • 0

#105 Koxer

Koxer
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:105 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:53, 26.12.2015

 Wygląda na problem z regulacją zmiennej geometrii poczytaj sobie o regulacji kierownic turbosprężarki http://www.regenerac...-geometria.html  jakie to jest precyzyjne. Najlepsze do regulacji są maszyny Cimat dają faktyczny wynik pomiaru przepływów w turbinie.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq