Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi

VII

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
389 odpowiedzi w tym temacie

#106 allol

allol
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:Myszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:16, 26.02.2016

Mam podobny problem jak powyżej.

 

Błąd P1065 przy 3200 obrotów z mocno wciśniętym gazem.

 

Filtr paliwa wymieniony jakieś 2 miesiące temu (na krótką metę pomogło)

Filtr powietrza wymieniony tydzień temu

Wczoraj mechanik przeczyścił czujnik na listwie - nie pomogło.

 

U mnie jest trochÄ™ nietypowo tzn.

 

Problem nie występuje gdy samochód jest zimny (czyli jak postoi z kilka godzin). Auto jest żwawe, na każdym biegu ładnie przyspiesza do czerwonego.

Problem za to powstaje po przejechaniu około 5km, z każdą minutą jest gorzej.

Najpierw traci moc, potem zaczyna odcinać dopływ paliwa, następnie kontrolka świec żarowych i obroty ograniczone do 2200.

Później jest tylko gorzej, auto gaśnie na luzie jak i na biegu jałowym, szarpie autem non stop - tragedia.

 

Co może być przyczyną ? Zawór EGR ? Listwa ? Czy wtryski ? Może świece żarowe nie dogrzewają paliwa ?


  • 0

#107 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • SkÄ…d:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 20:27, 26.02.2016

Podmień czujnik na listwie paliwowej jak nie pomorze to pompę paliwa .....
PS: ile masz przejechane i jak pali auto ?


  • 0

#108 allol

allol
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • SkÄ…d:Myszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:50, 26.02.2016

240 tyÅ›

Ostatnio trochę gorzej, a poniżej zero już trochę muszę czekać zanim odpali.

 

Ciekawe jest to, że gdy auto jest zimne to nie ma problemu (oprócz lekkich trudności z odpaleniem),

Dopiero gdy się już nagrzeje to szwankuje :/


Użytkownik allol edytował ten post 20:53, 26.02.2016

  • 0

#109 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:08, 05.05.2016

Witam po dłuższej przerwie. Problem został rozwiązany mianowicie kupiłem używaną turbine od znajomego pojechałem do człowieka który regenerował i wsadził ja na maszynę wyszło coś ze moja stara odbiegala parametrami wiec wyjelismy ja i wstawiłem drugą i jest teraz dobrze moja regenerowane została u niego bo musi ją zobaczyć bo skończył się zakres regulacji na tej dźwigni. Nie kumam za bardzo o co chodzi ale najważniejsze jest to ze auto znów jeździ. No i mam dwie turbiny tylko ze jedna będzie w garażu :). Pozdrawiam

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#110 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • SkÄ…d:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:23, 05.05.2016

Też mi fachowiec co zamiast regeneracji uczy się na twoim portfelu. Zdecydowanie pietnowac takich papudrochow. 😀

Użytkownik nie2dampi edytował ten post 12:23, 05.05.2016

  • 0

#111 1jarcio

1jarcio
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • SkÄ…d:Olsztyn
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:36, 05.05.2016

Nie jest tak źle bo oddał kasę kwestia tylko tego, że musiałem wyciągać i ponownie montować.


  • 0

#112 olsen

olsen
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:01, 29.10.2016

wttam Panow

 

Mam dokladnie taki sam problem, czyszczenie EGR nic nie pomoglo.

Czy komus udalo sie w 100% problem rozwiazac? 

 

Pozdrawiam

Pawel


  • 0

#113 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:33, 30.10.2016

Polecam na początek wyczyścić czujnik MAP na wejściu do kolektora ssącego i przepływomierz (było opisane na forum co i jak) a drugiej kolejności rozciąć czujnik pedału gazu i spryskać go w środku jakimś środkiem do czyszczenia styków.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#114 olsen

olsen
  • Nowy
  • 3 postów
  • SkÄ…d:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 23.12.2016

Polecam na początek wyczyścić czujnik MAP na wejściu do kolektora ssącego i przepływomierz (było opisane na forum co i jak) a drugiej kolejności rozciąć czujnik pedału gazu i spryskać go w środku jakimś środkiem do czyszczenia styków.

 

Nic dodac. Nic ujac. 

Wyczyszczone, problem przestal istniec. Oby nie wrocil :)

 

DZIEKUJE!!!!!!!!!


  • 0

#115 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 16:14, 23.12.2016

Dziwi mnie tylko jedno że nikt nawet sobie nie zadał trudu aby zdiagnozować co jest przyczyną tych dolegliwości.Nikt nie podłączył się pod diagnoskop nie zobaczył jak pracuje każdy z wymienionych elementów.Tylko wszyscy wszystko czyszczą po kolei.Mając dane w postaci parametrów przed naprawą i po naprawie można stworzyć bazę danych która w przyszłości ułatwi diagnozę.Mając wykaz dobrych parametrów bieżących jest punkt odniesienia.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 16:22, 23.12.2016

  • 0

#116 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 22:00, 23.12.2016

Dziwi mnie tylko jedno że nikt nawet sobie nie zadał trudu aby zdiagnozować co jest przyczyną tych dolegliwości.

 

Po 10 latach wspominane czujniki są tak brudne (np. map jest cały w szlamie olejowym), że nie potrzeba diagnostyki bo problem jest bdb znany na forum ;-)


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.


#117 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 01:08, 24.12.2016

Nie zawsze problemem jest brud.Mając poprawne wartości można szukać przyczyny błędu.Myślę tutaj o wszystkich na tym forum.Jest baza- klient wchodzi sprawdza, porównuje itd.Jeżeli oczywiście ma w miarę dobry sprzęt diagnostyczny z podglądem parametrów rzeczywistych


  • 0

#118 bandyr

bandyr
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:woÅ‚omin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:16, 27.01.2017

Miałem identycznie na zimnym tylko z plaka wymieniłem pompę...
  • 0

#119 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8883 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:48, 27.01.2017

allol - robiłeś próbę przelewową?


  • 0

#120 mariuszm

mariuszm
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • SkÄ…d:Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:06, 27.10.2017

A macie moze jakies pomysly na przyczyne "czknięcia" silnika ale tylko w jednej sytuacji czyli:
Jade na dwójce - pedal w podloge, idzie bez zajakniecia do czerwonego, zmieniam na trójkę, pedal w podloge i w okolicy 3 tys obr robi kangura tak jakby mu na sekunde ktos paliwo odciął. Tylko w takim dokladnie scenariuszu to sie dzieje. Jak np jade spokojnie na trójce i dam w palnik od 2 tys obr to idzie do czerwonego bez zajakniecia.
Podmienilem juz czujnik cisnienia paliwa ale bez zmian.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq