filtr paliwa oryginaly bosha??
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi
#62
Napisano 21:18, 20.09.2014
filtr paliwa oryginaly bosha??
Tak, system paliwowy w I-CTDI jest produkcji Bosch włączając filtr paliwa
Happy Owner Never Drives Anything else.
#63
Napisano 22:06, 20.09.2014
#64
Napisano 20:24, 17.02.2015
Witajcie od dwóch lat zmagałem się z problemem zanikającej mocy, które zdarzało się przy nagłym przyspieszaniu. Od dwóch tygodni efekt dławienia się nasilił sprawdzałem kompem nic zero błędów. Pewnego dnia mocno wku....ny na Hanię w momencie zadławienia pedał w podłogę i samochód zgasł, przy próbie uruchomienia tryb awaryjny migotanie kontrolki świec żarowych, po sprawdzeniu kompem błędy P1065 P0087 nareszcie! Przeczytałem post Tomikka81 o podniesieniu mocy i nagłe olśnienie CZUJNIK na listwie wtryskowej. Odpaliłem Allegro znalazłem czujnik za 50 zł. ( są od 50 do 140 zł ) dziś zmieniłem i cud żadnego dławienia wszystkie objawy jak ręką odjął.
#65
Napisano 14:24, 02.09.2015
#66
Napisano 22:24, 02.09.2015
Na filtrach innych producentów często dzieją się różne cyrki, szarpanie przy wyprzedzaniu+wchodzenie w tryb awaryjny, mruganie kontrolki świec żarowych itd.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#67
Napisano 17:43, 06.09.2015
#68
Napisano 20:29, 06.09.2015
Takie numery są przy common rail'u ale jeżeli w swoim 20T2N nie wymieniałeś dawno filtra to na pewno warto to zrobić przed zimą.
Happy Owner Never Drives Anything else.
#69
Napisano 14:53, 24.11.2015
Ps musze uaktualnic opis.
Ps tez nie moge trafic na odpowiedni tarox do odkrecenia przepływomieża, z kąd kupiliscie odpowiednią końcowkę?
Użytkownik bartiH22A edytował ten post 14:57, 24.11.2015
#70
Napisano 15:44, 24.11.2015
Happy Owner Never Drives Anything else.
#71
Napisano 11:39, 25.11.2015
#72
Napisano 08:06, 04.12.2015
Witam
Panowie mam problem z autem mianowicie dałem do regeneracji turbinę i po włożeniu jej zaczęły się problemy z mocą tzn. auto ciągnie ale dopiero od 2500rpm i nie wiem gdzie mam szukać przyczyny. Dodam, że zrobiłem test zaworu regulującego pracę geometrii troszkę przypominający „druciarstwo” czyli pominąłem go i spiąłem na tzw. krótko i jest dużo lepiej prawie norma ale wydaje mi się że jeszcze troszkę brakuje do tego co było wcześniej. Oczywiście później wziąłem od kolegi ten zawór tzn. zdjąłem z jego auta i wstawiłem do siebie i efekt taki jak na moim zaworze czyli auto nie idzie, później wstawiłem jeszcze 4 inne zawory i efekt tan sam. Wiec kolejnym etapem był EGR : demontaż czyszczenie i wstawiony – efekt :brak poprawy. Więc miałem jeszcze dwa inne egr-y no i ponownie zmiana - efekt: brak poprawy. Czyli reasumując pomijając ten zawór podciśnienia jest dużo lepiej można powiedzieć, że w normie ale nie wiem czy można tak jeździć , ale wracając do problemu to chciałbym to naprawić, a wydaje mi się że usterka leży gdzieś w podciśnieniu tylko nie wiem gdzie tego szukać i od czego zacząć. Koledzy czy ma ktoś jakiś pomysł gdzie szukać przyczyny.
#73
Napisano 08:36, 04.12.2015
Happy Owner Never Drives Anything else.
#74
Napisano 11:08, 04.12.2015
Sprawdzisz sobie podciśnienia przy pomocy takiej pompki http://www.narzedzia...a-ai040031.html Ale zakup jednorazowy jest nieopłacalny .Podjedz tam gdzie robili ci naprawę turbo tam powinni mieć takie urządzenie i wszystko dokładnie sprawdzą. Zrób próbę drogową z podpięty kompem powinno wyjść ciśnienie doładowania jakie jest w pełnym zakresie obrotów
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 11:11, 04.12.2015
#75
Napisano 13:40, 04.12.2015
Wg mnie jest zle wyregulowana gruszka i dlatego masz taka turbo dziure. Bo rozumiem ze powyzej 2500 rpm, jedzie normalnie?
Mój accord: http://www.accordklu...pic.php?t=31615
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych