XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Długo kręci, szarpie,kopci, nie odpala,gaśnie,brak mocy itp P2004 2.2 i-ctdi
#121
Napisano 21:45, 25.11.2017
#122
Napisano 18:12, 04.12.2017
Witam podepnę się do tematu gdy spotkało również mnie to. dwa te same błody P1065 i P0087. Wszystko zaczęło się po ogólnej wymianie filtrów i olejów. Przekroczyłem 3000 tys. obrotów i samochód na włączonym silniku z świecącymi kontrolkami świeć i silnika auto powoli się zatrzymało do zera. Spytałem mechanika jaki filtr założył, okazało się że zupełni inny od oryginalnego. Kolego bandyr czy od napisania postu coś się wykluło nowego z problemami silnika?
#123
Napisano 12:18, 06.12.2017
W tym tyg. Raz przerwało przy mocnym butowaniu . Tak poza tym ok. Ale mam plan jeszcze raz dobrać się do zbiornika i spuścić całe paliwo zalewajac na przemian nowym czystym tak by zadnego syfu nie było w zbiorniku i jeszcze raz czyszczę smok. Filtr bosch w intercarsie 114 zł
#124
Napisano 13:51, 07.12.2017
Są to błędy wskazujące na niskie ciśnienie na listwie paliwowej. Przerabiałem temat u siebie. Gasł czasami podczas jazdy razem z zapaleniem się check engine. Wymiana filtra paliwa nie pomogła.Witam podepnę się do tematu gdy spotkało również mnie to. dwa te same błody P1065 i P0087. Wszystko zaczęło się po ogólnej wymianie filtrów i olejów. Przekroczyłem 3000 tys. obrotów i samochód na włączonym silniku z świecącymi kontrolkami świeć i silnika auto powoli się zatrzymało do zera. Spytałem mechanika jaki filtr założył, okazało się że zupełni inny od oryginalnego. Kolego bandyr czy od napisania postu coś się wykluło nowego z problemami silnika?
Problemem był zawór regulacji ciśnienia paliwa na pompie.
Sęk w tym, że w ASO go nie kupisz, bo jest jest razem z pompą, ale w sieci bez problemu znajdziesz sam zawór za ok 300 zł. Dokładnie taki sam, jaki Honda montuje. (Bosch i te same numery)
Użytkownik Tyberiusz edytował ten post 13:57, 07.12.2017
#125
Napisano 08:25, 11.04.2018
Witam, ostatnio moje auto w ogóle nie odpala, ale po kolei.
W zimie ciężko paliło, ale wiadomo jak to diesel zimą. Później palił po 6-7 obrotach rozrusznika.
Niedawno zmieniłem filtr paliwa i wszystko było ok, palił "od strzała", jednak przed swiętami po trasie ~200 km i próbie ponownego odpalnia na ciepłym silniku nie zaskoczył. Chwila czekania, silnik ostygł i uruchomił się. No i tak ostatnimi czasy to wyglądało, jednak dwa dni temu już nie odpalił po nocy. Próbowałem kilkukrotnie, w odstępach czasu ale nic z tego.
Auto przed tym nie miało problemów, w żaden sposób nie dymiło, nie było jakieś mułowate czy coś w tym stylu. Raz jedynie miałem sytuację, że trochę spadły obroty przy mocnym depnięciu alle było to przed wymianą filtra.
Przypuszczam niestety, że to wtryskiwacze padły, ale chciałbym poznać jeszcze Wasze propozycje co to może być.
Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...
#126
Napisano 08:34, 11.04.2018
Próba przelewowa wtrysków do zrobienia
#127
Napisano 08:43, 11.04.2018
wiem tylko trzeba najpierw odpalić ( ͡° ʖ̯ ͡°) spróbuję plakiem czy da radę
Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...
#128
Napisano 09:18, 11.04.2018
mozesz krecic rozrusznikiem.
Zobaczysz czy leje na potęgę którymś przelewem
#129
Napisano 12:34, 11.04.2018
Jeszcze takie pytanie na szybkości, jaka średnica wężyka jest tam? 3mm czy inna?
Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...
#130
Napisano 15:54, 11.04.2018
Ale jak kupisz silikonowy bez oplotu to nawet i na 5 założysz.
Ja jeśli dobrze pamiętam to zakładałem silikonowy 4mm i opaski robiłem z drutu dla pewności
#131
Napisano 17:17, 11.04.2018
Zdjęcie raczej nie wymaga komentarza, jeden po minucie kręcenia ok 50ml, reszta tylko trochę w wężykach.Będzie ze 3.
Ale jak kupisz silikonowy bez oplotu to nawet i na 5 założysz.
Ja jeśli dobrze pamiętam to zakładałem silikonowy 4mm i opaski robiłem z drutu dla pewności
Mam teraz kilka pytań:
1. Do osób, które wyciagaly wtryski, poszły u was łatwo czy były zapieczone?
Chciałbym sam go wyciągnąć i wysłać do regeneracji.
2. Polecacie jakiś zakład w Rzeszowie lub wysyłkowo?
3. Gdybym kupił nowy (regenerowany) na allegro muszę go programować do kompa?
Wysłane z mojego Redmi Note 4 przy użyciu Tapatalka
Edit // wyszedł łatwo
Użytkownik hellkit edytował ten post 18:01, 11.04.2018
Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...
#132
Napisano 21:58, 11.04.2018
Jak będziesz miał szczęście to wyjmiesz bez problemu.Jeśli nie drgną to sam ich nie ruszaj bo narobisz sobie kosztów.Wtedy dobry warsztat i specjalistyczny sprzęt do wyciągania wtrysków.W ekstremalnych sytuacjach specjalna prasa z przystawką(istnieje ryzyko urwania wtryskiwacza) Ale jak warsztat ma np narzędzia ROOKS do wtryskiwaczy to powinno pójść.W ostateczności prasa np TESAM (wtedy wtryski na złom niestety)Tak informacyjnie żebyś miał świadomość.Pocieszający jest fakt że to BOSCH a nie DENSO i nie ma problemów z regeneracją
#133
Napisano 20:20, 15.04.2018 Najlepsza odpowiedź
Gwoli zakończenia wątku; po regeneracji wtrysku auto wróciło do życia. Demontaż wtrysku obył się bez problemu jednak od serwisu regenerującego dostałem w zestawie za cienką podkładkę miedzianą, co powodowało po montażu puszczanie spalin. Po zmianie na wlaściwą 2,5mm silnik pracuje tak jak powinien i odpala "od strzała". Dzięki za rady, temat można zamknąć.
Jak czytam forum to nagle uświadamiam sobie, że mam wszystko do wymiany...
#134
Napisano 14:39, 13.07.2018
Witam,
MAm accorda 2.2 ctdi, 2004 rok. Problem jak w temacie. Przy odpaleniu samochodu pojawia sie niebieska chmura, olej oczywiscie ubywa. Mechanik naprowadził mnie, że to uszczelniacze zaworów.
Czytałem na forum, że to jednak nie tylko to, że pierścienie do wymiany.
Naprawiał już ktoś z Was? Czy to faktycznie tyylko uszczelniacze, czy cos jeszcze?
Jesli uszczelniacze to da sie je wymienic bez sciagania glowicy?
jesli tak to prosilbym o jakis prosty sposob
Jaki jest mniej wiecej koszt tego??
#135
Napisano 14:55, 13.07.2018
Uszczelniacze to nie będą, a właśnie prawdopodobnie uszczelka pod głowicą.
Ubywa ci płynu z chłodnicy ? Bo ja stawiam że tak
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych