Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

potrzebna pomoc przy d14z6 civic VII

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:27, 03.06.2019

Hej potrzebuję pomocy przy moim civicu 1,4 90 km w EU7. Od tygodnia walcze z nim a potrzebuje na dojazdy dla żony do pracy(w tej chwili ujeżdża accorda). Auto odpala tylko na wciśniętym pedale gazu tak od połowy, gdy się puści gaz to zgaśnie. Trzymając otwartą przepustnicę tak na 2000 obr/min silnik chodzi nierówno, sondy 1 - 0-0,8 2 stoi na 0,8V, korekta ltft na - i coraz bardziej na minus, krótka -10 do -20 a jak się zamyka przepustnicę to jeszcze bardziej na minus i stft dochodzi do -30 aż zamknę przepustnicę i zgaśnie. Sprawdziłem mapsensor, zawór wolnych obrotów, regulator ciśnienia paliwa, wtryskiwacze, czujniki położenia wału i wałka. Auto poza tym ma moc, lpg zakręciłem więc to nie lpg. Próbowałem namierzyć nieszczelności i nic nie widzę. Wygląda na to że go zalewa a raczej jakiś czujnik me jakby niewłaściwe odczyty. Błędów w ecu brak, sprawdziłem rozrząd i zawory, mam wrażenie że kręcą wałem z tylko 1 świecą po kolei na każdym cylindrze i widzę że na 4 jest najmniejszy opór ale komprecha jest, na 1 trochę opór większy a na 2 i 3 zdecydowanie największy, już mnie korci by zakupić manometr i zmierzyć ciśnienie sprężania. Już rozkładam ręce a na naszych mechaników w okolicy to raczej nie można liczyć.


Użytkownik gkill edytował ten post 10:28, 03.06.2019

  • 0

#2 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:41, 04.06.2019

To może ktoś mi wyjaśni jak dokładnie otwiera się zawór wolnych obrotów? Ile ma stanów otwarcia itp. Pytam bo zawór ręcznie otworzyłem i silnik odpalił na wysokich obr ale po przymknięciu zaworu udało mi się utrzymać około 680 onr/minutę, podciśnienie map wykazał 90 kpa a korekty tak jak wyżej pisałem. Cewka zaworu sprawna, mam wrażenie że ecu podaje odwrotnie napięcie na nią i nie pozwala otworzyć się zaworowi.


  • 0

#3 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:10, 04.06.2019

Zawory wyregulowane?
  • 0

#4 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:59, 05.06.2019

Rozrząd, zawory ok. Udało mi się odpalić bez gazu i silnik dość długo chodził nierówno i zgasł. Program od instalacji lpg pokazuje czasy benzyny ponad 5ms a powinny być około 2ms, oba mapsensory około 80-90 kpa. Szukałem wcześniej nieszczelności i coś słabo sprawdzałem bo być może pomiędzy przepustnicą zaworem evap i listwą wtryskową węże kiedyś wymieniałem ale sklep dopasował mi takie na styk co lekko wchodzą na końcówki i być może taam jest nieszczelność ale nie chce mi się wierzyć że aż tak to podnosi wartość podciśnienia i ecu wydłuża czasy wtrysków. Po południu będę wymieniał te węże. Ta nieszczelność może powodować aż takie zachowanie czujników i ecu? Zawór wolnych obrotów jest w pełni sprawny, wtryski, listwa wtryskowa, regulator ciśnienia paliwa też.


  • 0

#5 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 05:57, 14.06.2019

Zrobione. Przyczyną był zawór egr, w którym tłok zablokował się syfem w pozycji otwartej.


  • 0

#6 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 12:02, 15.06.2019

Brawo. Ale jaki to miało wpływ na gasniecie motoru? Lewe powietrze?
  • 0

#7 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 17:40, 15.06.2019

Lewego powietrza nie bylo. Tylko z otwartego zawiru egr.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq