Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#76 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:18, 26.07.2010

Ogolnie moj magiel nie ma wyciekow tylko te stuki.
Troche przesada ze jak sam rozbiore to przy 200 sie rozjedzie i kaplica rownie dobrze moga mi cos zle zlozyc w tej lodzi nikt nie jest idealny a gwarancja na cmentarzu mi juz bedzie obojetna Mam mozliwosc dorobic sobie takie tuleje tylko nie wiem czy mozna je jakos wyjac bez rozbierania calego magla.
Najpredzej kupie uzywke i zobacze jak jest zrobiona a jak sam nie dam rady to wysle ja do tej lodzi jak wroci to zamontuje u siebie te 250 zl co na paliwo i czas jaki tam spedze wydam na uzywke i na przesylke zostanie.
W aso zestaw uszczelek tyle hajsu kosztuje a jak regeneruja to przeciez tez wymieniaja i jakos tyle nie biora czemu?? Pewnie zamienniki sa tylko trzeba znac numery i isc do sklepu z simeringami/oringami i innymi tego typu (to tak jak kupujesz lozysko dedykowane do czegos tam jest drozsze a kupisz w sklepie gdzie tylko lozyska sprzedaja o takich samych parametrach zaplacisz duzo mniej) Wiec temat jest do ugryzienia Tylko checi i troszke czasu ;-)
Jak juz bedzie mocno walic i ciec to sie nie bede pierdzielic tylko oddam do zakladu, ale moze i przetestuje tych w tym kożuchowie co pisalem gdzies wyzej jeśli sa rownie dobrzy to inni nie beda musieli nadrabiac km do lodzi.
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#77 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:42, 26.07.2010

to juz jest Twoja sprawa moje zdanie jest takie ze jak ktos to robi nacodzien to raczej nie zrobi czegos zle. a w przypadku takiej maglownicy moze byc tak ze dokrecisz w zlej kolejnosci srubki bedzie wygladalo ok a po czasie Ci cala ta uszczelka wyskoczy a wtedy juz sobie nie skrecisz. co do zamiennikow to tez kiedys wymienialem uszczelki w klamce od hamulca hydraulicznego w rowerze i jedna byla za mala i cieklo a druga za duza i nie odbijalo, a numery sie zgadzaly. wiec zapewne zaklad ktory sie tym zajmuje ma uszczelki ktore sa potrzebne i maja nawet te nietypowe rozmiary.
  • 0

#78 radam5

radam5
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:WWY
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:25, 11.08.2010

Dobra Pany! Stało się. Chyba magiel już na gwałt potrzebuje naprawy.
Otóż przy ruszaniu (mocniejszym ruszaniu :mrgreen: ) czyje na kierownicy lekkie uderzenie (puknięcie) . To samo się dziej gdy w czasie jazdy depnę mocniej. Lub jak puszcze gaz przy wysokich obrotach to też czuć lekkie puknięcie.
  • 0

#79 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:07, 11.08.2010

ja 1.5tygodnia temu regenerowalem magiel w lodzi. ogolnie to wielkiej roznicy nie ma poza wyciekiem i na szybkich lukach nie czuje zadnego luzu. serwis jak najbardziej ok tylko ze nie ustawili mi zbierznosci... no i sama lokalizacja jest na strasznym zadu*iu wiec zeby sie dostac do centrum musialem jechac najpierw pks a potem tramwajem. calosc troche trwala bo przyjechalem na 10 a samochod odebralem o 18.40.
  • 0

#80 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
  • Skąd:Polska
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:14, 11.08.2010

ja 1.5tygodnia temu regenerowalem magiel w lodzi. ogolnie to wielkiej roznicy nie ma poza wyciekiem i na szybkich lukach nie czuje zadnego luzu. serwis jak najbardziej ok tylko ze nie ustawili mi zbierznosci... no i sama lokalizacja jest na strasznym zadu*iu wiec zeby sie dostac do centrum musialem jechac najpierw pks a potem tramwajem. calosc troche trwala bo przyjechalem na 10 a samochod odebralem o 18.40.


jezu co w z tymi maglownicami macie... Ty to powinieneś w ASO zawalczyć o nową a nie pchać $ na regenerację :mrgreen:
  • 0
F1

#81 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:33, 11.08.2010

i tak mi nie wymienia w aso, w jednym to nawet mi kazali zaplacic za sprawdzenie co jest zepsute :k ale przeciez nie bede sie z glupkami klocil.
  • 0

#82 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 12.08.2010

A ja sprawdzilem jeszcze raz swoja. I co sie okazalo. Cale stukanie bierze sie stad ze mam nie dokrecony magiel i sruby przy oporze robia stuk obserwowalem na kanale. JAk wczesniej pisalem musialem dogwintowac do konca otwor bo gwint sie skonczyl, ale nie pomoglo. Mam taka mysl zeby zrobic gwint M10 (ori jest M8x1.25) i wkrecic nowe sruby Tylko czy to dobry pomysl NIe pamietam ile mięcha zostanie czy to nie oslabi mocowania. Czy lepiej jak zrobie M12 I w to wkrece na klej tuleje z gwintem M8. MOze ktos zna sie na regeneracji gwintow


edit

NO i udalo sie nareperowac problem stukow. Mocowanie maglownicy do podwozia nie trzymalo jak nalezy i przy kreceniu robila ona puk. DOgwintowalem do konca otworki i wytoczylem sobie new sruby z kwasoodporki w nominalnej srednicy dalem podlkadeczki skrecilem i miod malina jest teraz cisza nastala i auto zaczelo normalnie sie zachowywac Jestem zadowolony. NIe ma to jak naprawic cos samemu
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#83 czekoladka

czekoladka
  • Forumowicz
  • 80 postów
  • Skąd:WE
  • Silnik:2,4
  • Wersja:typeS
  • KM:190 Pb+Lpg
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:48, 27.08.2010

[quote name="blackfly"]ja 1.5tygodnia temu regenerowalem magiel w lodzi. ogolnie to wielkiej roznicy nie ma poza wyciekiem i na szybkich lukach nie czuje zadnego luzu.



Podpowiedzcie czy to tez i mój problem

Samochód na szybciej pokonywanych zakrętach i na niektórych dziurach daje "dziwne " wrazenia na kierownicy. Zwłaszcza na odciązonym kole w zakręcie .
Coś jakby luz w linii góra- dół jak w rowerze z niedokręconą przednia piastą, w której kręci się kierownica i przedni widelec.
Towarzyszy temu stuknięcie/drgnięcie wyczuwalne na kierownicy i stuk/hałas dochodzący z koła.

Nie ma wycieków płynu, nie ma luzów przy pracującym silniku, stuka przy kręceniu kierownicą przy wyłaczonym silniku
kierownica sama wraca do pozycji neutralnej, na progach normalnie - jest standardowy hałas, ale nie ma drgania na kierownicy. Progi przjezdzam w miarę delikatnie i jadąc na wprost.

Dodam ze ma na liczniku 70tys km przebiegu i zauważyłam to niedawno
Czy to maglownica czy cos z zawieszeniem ?

pozdrawiam
  • 0

#84 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 11:06, 27.08.2010

u mnie tak bylo teraz jest ok, ziomek z serwisu pwiedzial ze to tulejki siadly i stad ten luz teraz go nie mam , u mnie tez stukalo teraz juz nie stuka, dodatkowo mialem wyciek teraz nie cieknie:) przebieg przy wymianie niecale 67kkm, cieklo pewnie od 55;)
  • 0

#85 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 06.09.2010

U mnie duży luz na kierownicy mam od kiedy kupiłem autko, czuć go na wyłączonym jak i włączonym silniku, tylko w tym drugim przypadku jest jakby trochę mniejszy. Zauważyłem ostatnio że luz się powiększył i pojechałem na kanał, okazuje się że luz jest na maglownicy, w samym środku jak kolumna kierownicza łączy się z maglem:) Myślę Pojade do Łodzi dam 750zł i 300zł na paliwo wyjdzie i bedzie git, ale dzieki temu ze mam rodzinkę z w sklepie z czesciami Nowy Magiel + końcówki drążków mam za 850zł po cenie hurtowej:) Montaż zrobi znajomy mechanik za piwko:) Jakby ktoś z dolnego byłby chętny to mogę załatwić tanio nowy magiel:)
  • 0

#86 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:06, 06.09.2010

ale magiel maglowi nie rowny. ja osobiscie wolalbym juz chyba jechac do lodzi, a jak chcesz tanio to rozbieraj magla i wymien uszczelki i listwe, w aso mozna kupic sama listwe, a moze sa tez zamienniki? jak chcesz tanio to sam regeneruj a jak chcesz dobrze to jedz do lodzi. bo ten zamiennik to pewnie padnie szybciej niz go zamontujesz:)
  • 0

#87 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:17, 06.09.2010

No napewno bedzie lepszy niż ten który ma przelatane 270k? I nie rozleci się bo to nie jest byle gówienko:) Pomijam juz 12 miesięczną gwarancję;p
  • 0

#88 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:58, 06.09.2010

przeciez w lodzi daja wszystko nowe, jak trzeba to nawet listwe Ci wymienia. co do zamiennikow to raz w zyciu kupilem tlumik bo kosztowal 2/3 oryginalu. oryginalny wytrzymal 100kkm a zamiennik mial problem 20 wiec wyleczylem sie raz na zawsze. (oczywiscie nie mowie o firmowych wydechach innych niz oem tylko o jakis powiedzmy noname ktore sa tansze).
  • 0

#89 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:24, 06.09.2010

Idąc twoim tokiem myślenia, to wszyscy powinni kupować części HONDA OEM... A na to stac tylko niewielu...
  • 0

#90 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:50, 06.09.2010

ja nie mowie o kupowaniu oemowej maglownicy, ale o jej regeneracji. zreszta zrobisz co chcesz to Twoja sprawa ale to tak samo jak zamiast remontowac silnik hondy poprzez wymiane pierscieni, zaworow itp kupilbys silnik z fiata jako zamiennik bo tez pasuje. moj tok myslenia jest taki ze lepiej oddac do regeneracji cos co jest dobre niz kupic nowe gorsze.

zalozmy grasz w tenisa juz dosyc dlugo dobrze Ci idize ale zepsula Ci sie rakieta i masz do wydania 200zl. za ta cene mozesz kupic nowa raczej z dolnej polki albo kupic profesojnalna za 150 z zerwanym naciagiem, regeneracja jest tutaj wymiana naciagu, ktora kupisz? jezeli po wymianie naciagu masz profesjonalna rakiete w cenie nowej slabej? a roznia sie jedynie obudowa bo ta uzywana jest troche poobdzierana. jezeli wolisz kupic nowa dla lepszego wlasnego samopoczucia to kup nowa ja bym wolal ta lepsza.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq