XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 00:18, 26.07.2010
Troche przesada ze jak sam rozbiore to przy 200 sie rozjedzie i kaplica rownie dobrze moga mi cos zle zlozyc w tej lodzi nikt nie jest idealny a gwarancja na cmentarzu mi juz bedzie obojetna Mam mozliwosc dorobic sobie takie tuleje tylko nie wiem czy mozna je jakos wyjac bez rozbierania calego magla.
Najpredzej kupie uzywke i zobacze jak jest zrobiona a jak sam nie dam rady to wysle ja do tej lodzi jak wroci to zamontuje u siebie te 250 zl co na paliwo i czas jaki tam spedze wydam na uzywke i na przesylke zostanie.
W aso zestaw uszczelek tyle hajsu kosztuje a jak regeneruja to przeciez tez wymieniaja i jakos tyle nie biora czemu?? Pewnie zamienniki sa tylko trzeba znac numery i isc do sklepu z simeringami/oringami i innymi tego typu (to tak jak kupujesz lozysko dedykowane do czegos tam jest drozsze a kupisz w sklepie gdzie tylko lozyska sprzedaja o takich samych parametrach zaplacisz duzo mniej) Wiec temat jest do ugryzienia Tylko checi i troszke czasu
Jak juz bedzie mocno walic i ciec to sie nie bede pierdzielic tylko oddam do zakladu, ale moze i przetestuje tych w tym kożuchowie co pisalem gdzies wyzej jeśli sa rownie dobrzy to inni nie beda musieli nadrabiac km do lodzi.
#77
Napisano 09:42, 26.07.2010
#78
Napisano 20:25, 11.08.2010
Otóż przy ruszaniu (mocniejszym ruszaniu ) czyje na kierownicy lekkie uderzenie (puknięcie) . To samo się dziej gdy w czasie jazdy depnę mocniej. Lub jak puszcze gaz przy wysokich obrotach to też czuć lekkie puknięcie.
#79
Napisano 21:07, 11.08.2010
#80
Napisano 21:14, 11.08.2010
ja 1.5tygodnia temu regenerowalem magiel w lodzi. ogolnie to wielkiej roznicy nie ma poza wyciekiem i na szybkich lukach nie czuje zadnego luzu. serwis jak najbardziej ok tylko ze nie ustawili mi zbierznosci... no i sama lokalizacja jest na strasznym zadu*iu wiec zeby sie dostac do centrum musialem jechac najpierw pks a potem tramwajem. calosc troche trwala bo przyjechalem na 10 a samochod odebralem o 18.40.
jezu co w z tymi maglownicami macie... Ty to powinieneś w ASO zawalczyć o nową a nie pchać $ na regenerację
#81
Napisano 21:33, 11.08.2010
#82
Napisano 17:41, 12.08.2010
edit
NO i udalo sie nareperowac problem stukow. Mocowanie maglownicy do podwozia nie trzymalo jak nalezy i przy kreceniu robila ona puk. DOgwintowalem do konca otworki i wytoczylem sobie new sruby z kwasoodporki w nominalnej srednicy dalem podlkadeczki skrecilem i miod malina jest teraz cisza nastala i auto zaczelo normalnie sie zachowywac Jestem zadowolony. NIe ma to jak naprawic cos samemu
#83
Napisano 10:48, 27.08.2010
Podpowiedzcie czy to tez i mój problem
Samochód na szybciej pokonywanych zakrętach i na niektórych dziurach daje "dziwne " wrazenia na kierownicy. Zwłaszcza na odciązonym kole w zakręcie .
Coś jakby luz w linii góra- dół jak w rowerze z niedokręconą przednia piastą, w której kręci się kierownica i przedni widelec.
Towarzyszy temu stuknięcie/drgnięcie wyczuwalne na kierownicy i stuk/hałas dochodzący z koła.
Nie ma wycieków płynu, nie ma luzów przy pracującym silniku, stuka przy kręceniu kierownicą przy wyłaczonym silniku
kierownica sama wraca do pozycji neutralnej, na progach normalnie - jest standardowy hałas, ale nie ma drgania na kierownicy. Progi przjezdzam w miarę delikatnie i jadąc na wprost.
Dodam ze ma na liczniku 70tys km przebiegu i zauważyłam to niedawno
Czy to maglownica czy cos z zawieszeniem ?
pozdrawiam
#84
Napisano 11:06, 27.08.2010
#85
Napisano 21:04, 06.09.2010
#86
Napisano 21:06, 06.09.2010
#87
Napisano 21:17, 06.09.2010
#88
Napisano 21:58, 06.09.2010
#89
Napisano 22:24, 06.09.2010
#90
Napisano 22:50, 06.09.2010
zalozmy grasz w tenisa juz dosyc dlugo dobrze Ci idize ale zepsula Ci sie rakieta i masz do wydania 200zl. za ta cene mozesz kupic nowa raczej z dolnej polki albo kupic profesojnalna za 150 z zerwanym naciagiem, regeneracja jest tutaj wymiana naciagu, ktora kupisz? jezeli po wymianie naciagu masz profesjonalna rakiete w cenie nowej slabej? a roznia sie jedynie obudowa bo ta uzywana jest troche poobdzierana. jezeli wolisz kupic nowa dla lepszego wlasnego samopoczucia to kup nowa ja bym wolal ta lepsza.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych