Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Regeneracja przekładni kierowniczej

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
549 odpowiedzi w tym temacie

#91 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:13, 07.09.2010

Duzo daje kwestia dojazdu nie kazdy ma czas zeby jechac pol polski do lodzi i nie kazdy ma mozliwosci zeby rozebrac auto wyslac magiel i czekac iles tam dni a tak zamowi nowy wymieni w kiilka godzina i moze smigac dalej. Kwestia trwalosci to juz zalezy jaki zamiennik kupi i Tyle w temacie.
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#92 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:25, 07.09.2010

do lodzi nie trzeba wcale jechac mozna im wyslac swoja i oni od razu odsylaja juz zrobiona. jest u nich tkaa mozliwosc tylko ze wtedy nie dostajemy swojego magla a jakis inny zregenerowany. czy bedzie mu to robil mechanik czy w lodzi to mysle bez roznicy. jeden dzien urlopu i masz gotowe. ja jechalem 300km w jedna strone bylem na 10 o 18 zabralem samochod gotowy. mysle ze nie ma co kombinowac jezeli jest juz to sprawdzone. a tak wywali kase na zamiennik wymieni po pol roku sie okaze ze zamiennik byl slaby i znowu wymiana. szkoda kasy na eksperymenty.
  • 0

#93 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:15, 07.09.2010

Heh, byłem dziś w Aso i pytalem o czesci do magla, sama listwa 1200zl i dwa drazki co z nia współpracują kolejne 600zl haha.A tak kupie dobry zamiennik i mam z głowy na lata i taniej to wychodzi, jak zamontuje to dam znac i zdam relacje. Fachmana mam za darmo co mi to zrobi:) A tak jedziesz do łodzi z laską od 10 czekasz do 18? Co w tym czasie bede robil? A niech cos sie tam zwali czy cos to na noc jestem uziemiony w lodzi i gdzie bede spal? A zamiennik napewno lepszej jakości, bo byle gówna mi rodzinka nie da:) Jak zrobie magiel to dam znac i moze kilka fotek porobie czy cos:) Pozdro
  • 0

#94 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:28, 07.09.2010

lodz to nie jakas wiocha i raczej jest co robic, ja poszedlem na zakupy bo juz wczesniej sie do nich przymierzalem ale nie bylo czasu. poza tym dawno nie bylem wiec przy okazji zobaczylem sobie jak wyglada lodz po paru latach. Twoja decyzja ale gdyby zamienniki byly takie dobre i w cenie regeneracji to pewnie wiekszosc by kupowalo zamiennik magla czy tez turbiny a nie regenerowalo stara juz "wysluzona"
  • 0

#95 KANCLERZ111

KANCLERZ111
  • Forumowicz
  • 61 postów
  • Skąd:LUBIN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:01, 08.09.2010

no normalnie ten zamiennik w sklepie kosztuje 1300zl a ja mam za 750 + 100 za końcówki drążków:)
  • 0

#96 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:35, 14.10.2010

Ja również miałem problem z maglownicą. Stuki, schodkowanie i wreszcie wyciek. Postanowiłem umówić się w Łodzi w polecanej przez Was firmie Dynamica. Tak jak pisaliście trzeba przyjechać rano na 8.00 i do 17-tej organizujemy sobie zwiedzanie. Koszt też już znacie nieporównywalnie niższy do nowej maglownicy czy nawet do używki ( a tu nie wiadomo w co się inwestuje ). Jednak sprawa się skomplikowała. Moja Hania choć ma trzy latka to już przejechała 148k taka jej i moja natura. Dostałem telefon od szefa firmy, że niestety listwa jest w fatalnym stanie i dalsze szlifowanie nie ma sensu bo nie utrzyma parametrów technicznych. Nie muszę pisać w jakim nastroju byłem, kołatało tylko jedno pytanie nowa czy używana? Na to szef firmy mówi spokojnie mamy kontakty z Instytutem Lotnictwa i możemy listwę chromować lecz jest to galwanizacja i potrwa to ok tygodnia. Dodatkowy koszt chromowania to 300 PLN. Co zrobić ciężko porzucić ukochaną na tak długo, ale nie było wyjścia wróciłem pociągiem. Listwa wróciła z chromowania z jednodniowym poślizgiem i rozbiła kalendarz szefowi Dynamici a nie wspominając o moim. Przy odbiorze wyprzedzając moje pytanie dlaczego tak długo szef od razu na wstępie przeprosił mnie że nie mógł już odwołać wizyt klientów którzy wyjechali z Gdyni, Szczecina i Olsztyna i od razu zaproponował przedłużenie gwarancji na 24 miesiące żebyśmy rozstali się w zgodzie. Stwierdził, że już nie powinno nic się stać ponieważ praktycznie mam nową maglownicę. Kosztowało mnie to 1093 PLN, a w ramach tej ceny było wykonane chromowanie listwy, szlifowanie tulejowanie zmiana uszczelniaczy, osłon, olej i oczywiście demontaż i montaż. Nie muszę pisać że Hania po tej operacji prowadzi się jak za dawnych lat i mam nadzieję że tak zostanie, a Firmę Dynamica w Łodzi na Dunikowskiego 5 mogę polecić z pełną odpowiedzialnością
  • 0

#97 loo

loo
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s / executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi / sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:16, 16.11.2010

A u mnie nic nie stuka, nic nie wycieka, żadnych objawów dla mnie laika, a przy rutynowym przeglądzie powiedzieli, że trzeba regenerować. Stwierdzili, że na włączonym silniku mogę nic nie czuć ze względu na elektryczne wspomaganie ale "na sucho" czuć luzy.

Może to być?
  • 0

#98 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:40, 16.11.2010

jakie elektryczne :k no chyba ze 2.4 ma cos innego :mrgreen:
  • 0

#99 loo

loo
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s / executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi / sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:17, 16.11.2010

może z tym elektrycznym coś źle skumałem ale wiem co to luz na kierownicy i kurka w trakcie jazdy niczego takiego nie stwierdziłem, a już o stukaniu to w ogóle nie może byc mowy.

cóż, będę o 1200 lżejszy :cry:


btw. mechanicy na pewno dobrzy bo to porządna firma tylko mam rozterke czy oby nie za wczesnie.

W civiku z delikatnym luzem 2 lata jeździłem i się ani trochę nawet nie powiększył.
  • 0

#100 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:18, 16.11.2010

loo, to jedz gdzie indziej na przeglad. a regeneracja to 750 + dojazd do lodzi wiec nie masz daleko.
  • 0

#101 loo

loo
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s / executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi / sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:26, 16.11.2010

żebym wcześniej przeczytał ten wątek to pewnie bym tak zrobił. Niestety już trochę po jabłkach bo wyraziłem dzisiaj zgodę "a róbcie".

A piszę bo teraz w głowie chce to sobie jakoś poukładać. Człowiek uczy się w końcu najlepiej na własnych błędach.
  • 0

#102 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:31, 16.11.2010

u mnie jest bardzo malutki luz po prawej stronie, aso twierdzi ze na maglu, firma regenerujaca ze na koncowce drazka, szczzerze mowiac ruszalem tym kolem to nie wiem czy to jest choc pol mm luzu:) bylem tez w skp i powiedzial ze minimalny luz na maglu ale ze on by sie tym nie przejmowal bo tak ma kazde uzywane auto.
  • 0

#103 loo

loo
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s / executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi / sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 16.11.2010

Ci mechanicy często auta do sportu szykują więc pewnie niezwykli tolerować jakichkolwiek odchyłek od normy ;-(

Z drugiej strony podobno po zimie mogłoby ponoć i końcówkom drążków się dostać - dlatego mnie namówili. W sumie i tak się cieszę bo auto dopiero kupiłem niemal jak "kota w worku" i okazało się to jedyną rzeczą do zrobienia. Nie jest więc chyba najgorzej ;-)


ps. koniec końców dobrze się stało bo dzięki pozostawieniu auta w "kompletnym" warsztacie usunięto nie tylko efekt usterki ale i przyczynę.
  • 0

#104 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:05, 21.01.2011

jak tam chłopaki po regeneracji w Łodzi?

jakieś oznaki zużycia? ile nalatane km?

No i pytanie, czy po operacji, pukało wam dalej na wyłączonym silniku przy gwałtownych ruchach kierą na postoju?
Tylko nie kitować :bag
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#105 blackfly

blackfly
  • Forumowicz
  • 4932 postów
  • Skąd:jastrzebie zdroj
  • Silnik:3.0
  • Wersja:m-pakiet
  • KM:306
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:e92
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:12, 21.01.2011

kardas, puka nadal, jednak mniej ae to chyba zawsze puka, lekki luz jest nadal po prawej stronie ale bardziej gora dol niz prawo lewo i czuc go tylko chwytajac koncowke drazka ale mozliwe ze to ona chociaz bardziej to czuc na maglu - nie ruszam bo nie czuc tego podczas jazdy.

reszta jak najbardziej ok choc ostatnio bardzo mi trzęsło kierownica okazalo sie ze po przelozeniu kol z tylu do przodu byly zle wywazone;/ wywazylem na nowo i jest oki:) 10kkm narazie ale nic nie cieknie i jest bardziej precyzyjny ten magiel niz byl
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq