XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#46
Napisano 22:13, 11.07.2010
#47
Napisano 22:37, 11.07.2010
#49
Napisano 23:04, 11.07.2010
#50
Napisano 21:55, 12.07.2010
edit
A co do wyciekow itd spora rol odgrywa tu uzytkowanie przekladni tj jak masz szerokie kapcie i w miejscu krecisz kiera to przekladnia ma bardzo duze przeciazenia bo ma duzy opor do pokanania Sprobujcie pokrecic takimi kolami bez wspomy to zobaczycie ile sily potrzeba zeby skrecic Moj mech mowil zeby unikac krecenia na postoju lepiej zeby kola zaczynaly sie pomalu toczyc wtedy uklad ma lzej i dluzej uniknie sie wyciekow
#51
Napisano 00:12, 13.07.2010
tak dokladnie o ta firme chodzi
#52
Napisano 07:14, 13.07.2010
u mnie zaczelo ciec na oponach 195/65R15 od niedawna mam 17. i raczej nikt nigdy nie krecil w miejscu no chyba ze byla potrzeba.
tak dokladnie o ta firme chodzi
Jaki przebieg
#53
Napisano 09:31, 13.07.2010
a cieklo juz pewnie wczesniej bo teraz jezdze 2 miesiace i ubylo jakies 2mm na zbiorniczku a wczesniej bylo pod minimum, a wiadomo ze na poczatku wolniej cieknie wiec wychodzi na to ze od roku cieknie a najlepsze ze jak bylem rok temu w hondzie na ostatnim przegladzie to niby sprawdzali wszystko i niczego sie nie dopatrzyli bo pewnie nie chcieli na gwarancji wymienic;/
#54
Napisano 09:49, 13.07.2010
#55
Napisano 10:03, 13.07.2010
#56
Napisano 12:51, 13.07.2010
#57
Napisano 12:58, 13.07.2010
http://www.hpa.ipr.pl/
dzwonić bezpośrednio do głównego specjalisty od przekładni pan Gabriel 888811360
#58
Napisano 13:01, 13.07.2010
http://maglownice.polskareklama.pl/
Sami demontują, regenerują i montują na miejsce.
Postawiłem autko o 8 a odebrałem tego samego dnia ok. 17
Ogólnie mogę polecić ten zakład z czystym sumieniem - gwarancja na 1 rok
#59
Napisano 15:43, 13.07.2010
Koła to nie są w cuda nie wierze, są wyważone. Wogóle cały czas czuje jakiś luz z przodu, puka przy zjeździe z jakiegoś progu, krawężnika malutkiego (bo na większe nie wjeżdzam).
Najlepsze że jak się jedzie po dołach, albo wapdnie na drodze na nierównośc to cisza i spokój, wszystko mega sztywne.
Ale jak jade wogóle wolno czy szybko to czuje , jakbym miał z przodu coś niedokręcone czy co. Czuje to włąśnie jakby na kierownicy, jakby mi coś tam latało, ruszało się czy co No i takie puknięcie jak zjeżdzam z jakiejś nierówności ( zjeżdzam tyłem bo jużprzodem jakoś tego nie słychać i nie czuć
Wyraźnie mam wrażenie ze coś z przodem nie teges, ze strony tyłu nić nie odczuwam.
Dodatkowo teraz przy hamowaniu czuje że tam coś się rusza, nie hamuje sztywno, tzn hamulce są brzytwa, ale przy hamowaniu z małej prędkości włąśnie jakby coś tak się ruszało (nie czuje sztywności )
Z dużej prędkości coś mi tak z przodu się tłucze, hmmm jst luźno czy co, czuje że coś bije, ale nie bije na kierownicy, więc nie sądze że to tarcze, aczkolwiek na kierownicy minimalnie coś czuć.
Sworznie dolne i górne nowe
Końcówki drążków nowe
Luzów na przegubach nie czuje, sztywno
Na szarpakach i łomem wszystko mega sztywne, brak najmniejszych luzów
Bardziej czuje jakby mi cała przekłądnia chodziła i była niedokręcona
Za cholere nie wiem co jest
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#60
Napisano 18:02, 13.07.2010
A mnie ch... jasny strzela, znów mam drgania powyżej 120 do 140 potem przy 150-160 już jakby ich nie czuć, można sobie śmigać. Więc na trasie jade albo 110 albo 160
Koła to nie są w cuda nie wierze, są wyważone. Wogóle cały czas czuje jakiś luz z przodu, puka przy zjeździe z jakiegoś progu, krawężnika malutkiego (bo na większe nie wjeżdzam).
Najlepsze że jak się jedzie po dołach, albo wapdnie na drodze na nierównośc to cisza i spokój, wszystko mega sztywne.
Ale jak jade wogóle wolno czy szybko to czuje , jakbym miał z przodu coś niedokręcone czy co. Czuje to włąśnie jakby na kierownicy, jakby mi coś tam latało, ruszało się czy co No i takie puknięcie jak zjeżdzam z jakiejś nierówności ( zjeżdzam tyłem bo jużprzodem jakoś tego nie słychać i nie czuć
Wyraźnie mam wrażenie ze coś z przodem nie teges, ze strony tyłu nić nie odczuwam.
Dodatkowo teraz przy hamowaniu czuje że tam coś się rusza, nie hamuje sztywno, tzn hamulce są brzytwa, ale przy hamowaniu z małej prędkości włąśnie jakby coś tak się ruszało (nie czuje sztywności )
Z dużej prędkości coś mi tak z przodu się tłucze, hmmm jst luźno czy co, czuje że coś bije, ale nie bije na kierownicy, więc nie sądze że to tarcze, aczkolwiek na kierownicy minimalnie coś czuć.
Sworznie dolne i górne nowe
Końcówki drążków nowe
Luzów na przegubach nie czuje, sztywno
Na szarpakach i łomem wszystko mega sztywne, brak najmniejszych luzów
Bardziej czuje jakby mi cała przekłądnia chodziła i była niedokręcona
Za cholere nie wiem co jest
No to moze masz niedokrecona Sprawdz mocowanie u mnie jest na 2 srubach i do tego poduszki przekladni Najlepiej wlez pod auto i niech ktos szybko skreca lewo prawo moze cos wynajdziesz JA u siebie wogole mialem nie dokrecona przekladnie sruby palcami odkrecilem gwint byl zjechany i do tego na poduszkach sie ruszala. Jak to skrecilem na sztywno zaczeo pukac przy kreceniu kiera no i chu mnie bierze juz
A ten zaklad to chodzilo mi o te firme AUTO Rege
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych