Jak kupiłem auto zalałem olej 5w40 (z tego co widziałem po przyczpionych karteczkach wcześniej był lany 5w30), zrobiłem 10 tyś km i samochód nie wziął nawet kropli oleju. Po tych 10k zmieniłem rozrząd i po wymianie zalany mam znowu 5w30. Zrobiłem już 6 tyś. km i zauważyłem ze auto bierze olej. Jak myślicie, wina oleju czy fachura się nie popisał?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Rozrząd części/wymiana 2.2 ictdi/ 2.2 dtec oraz dziwne odgłosy silnika.
#211
Napisano 12:05, 16.01.2019
#212
Napisano 12:31, 16.01.2019
Wymiana rozrządu nie powinna wpłynąć na pobór oleju. Chyba,że źle uszczelnił wszystko przy składaniu.Sprawdź,czy nie ma jakiś wycieków w okolicy rozrządu/miski.
#213
Napisano 12:33, 16.01.2019
Ile tego oleju wzięło??
Nie widzę tutaj żadnego problemu,skoro po wymianie rozrządu zaczął się problem z ilością oleju w silniku.......... źle wyczyszczona/sklejona na silikon miska olejowa lub boczna osłona rozrządu.
Niewymienione lub źle założony cały kpl. góry uszczelek silnika lub sam uszczelniacz o ile w ogóle te rzeczy wymieniał .
Także robi się bardzo nieciekawie.
Wróć do tego "mechanika" co robił rozrząd, niech zdemontuje wszystkie osłony i szuka którędy olej znika... Ja dla swojego spokoju pierwsze 5 tyś km. robiłem bez osłon na silniku i dolnej osłony żeby ewentualne wycieki mógł zauważyć, na szczęście wszystko od A do Z zrobione u mnie ze sztuką godną polecenia.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#214
Napisano 12:41, 16.01.2019
Wzięło jakieś 200 ml. Niby nie dużo ale wcześniej ani kropli. Czyli olej tu nie ma nic do rzeczy a raczej to problem z uszczelnieniem? Komplet uszczelek góry i uszczelniacz mechanik miał kupić i do ceny robocizny to doliczył. Mam nadzieję że tak było. Jak by tych rzeczy nie zmienił lub źle skleił na silikon miskę lub boczną osłonę to duża filozofia to poprawić?
Użytkownik KondziuO edytował ten post 12:47, 16.01.2019
#215
Napisano 13:20, 16.01.2019
Widzisz czy wymienił co miał wymienić to tylko twoje domysły, osobnym tematem czy założył rzeczy oryginalne.
Roboty jest sporo żeby zdjąć miskę, boczną osłonę rozrządu, z resztą jak pamiętam bocznej osłony rozrządu nie zdejmiesz póki pokrywy zaworów nie ściągniesz.
Kolejny temat czy jak sprawdzałeś poziom oleju auto stało idealnie równo,silnik był zimny itd, przy 6l oleju to naprawdę cuda wychodzą jak auto tylko krzywo stoi.
O 200 ml bym wielkiej paniki nie robił, tylko zdjął bym osłony jak pisałem wcześniej, sprawdził czy wszystko w porządku, z resztą po wymianie rozrządu warto to sprawdzić. Jak będzie ok to zdjął bym dolną rurę od IC i zobaczył czy jest olej, może po prostu trochę turbo przepuszcza.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#216
Napisano 13:59, 16.01.2019
Sprawdzałem na równym, zresztą wiem jak sprawdzić olej. Pojeżdżę troche i będę kontrolował ten stan. W sobotę może zajżę pod auto itd. Jak będzie ubywać lub zauważę jakiś wyciek lub ślady oleju trzeba będzie jechać do fachury.
#217
Napisano 22:09, 16.01.2019
Bez zdjęcia dolnej i górnej osłony to się za wiele nie dowiesz.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#218
Napisano 20:54, 17.01.2019
W sobotę będę miał czas zdjąć osłony, natomiast dziś po pracy na zapalonym silniku odręciłem korek od wlewu oleju i ten chlapie niesamowicie. Po masce, szybie itd., ciuchy do prania. Jak kupowałem auto na oględzinach zrobiłem to samo i żadnego chlapania nie było. To już chyba mocne podejżenie nieszczelności?
#219
Napisano 22:20, 17.01.2019
Przy n22 jest to normalne zjawisko. Znajdziesz kilka tematów na ten temat na forum bo też się kiedyś nad tym zastanawiałem.
Poza tym nie ma to żadnego związku z jakąkolwiek nieszczelnością silnika. Wałki się obracające(dźwigienki zaworów) rozchlapują olej, cała filozofia.
Problem by był gdyby Ci bagnet wypluwała od podciśnień itp. sprawy. Wtedy odma mogła by być niedrożna itp. tematy.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#220
Napisano 11:23, 24.01.2019
Poproszę o spokój w temacie i kolejny raz nie pytać co mam kupić do wymiany rozrządu. O zamiennikach też już było.
Forum to nie FB, tutaj informacje nie znikają więc wystarczy użyć wyszukiwarki jak nie forumowej to googlowej i będzie jasne.
#221
Napisano 11:46, 25.01.2019
Jeśli chodzi o 200ml na 6 tys , to proponuję zapoznać się z budową silnika , miski olejowej itd . filmik poglądowy .
#222
Napisano 14:10, 25.09.2019
WItam,
Czy orientuję się ktoś czy w Łodzi lub okolicy ktoś ogarnie mi fachowo rozrząd (części, robocizna) i inne tematy w Honda Accord Tourer 2.2 i-Cdti z 2006 (polift), osobiście znam tylko V-Tec ze Strykowskiej z Łódzi ale mam mieszane co do nich uczucia.
Dla sprecyzowania auto ma przejechane 222 tys. km i oprócz podejrzeń co do rozrządu słychać już delikatnie prawdopodobnie pompę od wspomagania jak kręcę kierownicą w miejscu.
#223
Napisano 21:24, 25.09.2019
WItam,
Czy orientuję się ktoś czy w Łodzi lub okolicy ktoś ogarnie mi fachowo rozrząd (części, robocizna) i inne tematy w Honda Accord Tourer 2.2 i-Cdti z 2006 (polift), osobiście znam tylko V-Tec ze Strykowskiej z Łódzi ale mam mieszane co do nich uczucia.
Dla sprecyzowania auto ma przejechane 222 tys. km i oprócz podejrzeń co do rozrządu słychać już delikatnie prawdopodobnie pompę od wspomagania jak kręcę kierownicą w miejscu.
Mam ogarniętego kumpla w okolicy, jak cos to daj na pw
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#224
Napisano 16:11, 26.09.2019
WItam,
Czy orientuję się ktoś czy w Łodzi lub okolicy ktoś ogarnie mi fachowo rozrząd (części, robocizna) i inne tematy w Honda Accord Tourer 2.2 i-Cdti z 2006 (polift), osobiście znam tylko V-Tec ze Strykowskiej z Łódzi ale mam mieszane co do nich uczucia.
Dla sprecyzowania auto ma przejechane 222 tys. km i oprócz podejrzeń co do rozrządu słychać już delikatnie prawdopodobnie pompę od wspomagania jak kręcę kierownicą w miejscu.
Najpierw diagnoza,wywalenie rolki pośredniej, porównanie z innymi N22. Wszystko znajdziesz na forum:
http://www.accordklu...ząd#entry943293
http://www.accordklu...e-1#entry727792
http://www.accordklu...ząd#entry949333
http://www.accordklu...ądu/?hl=rozrząd
http://www.accordklu...adu/?hl=rozrząd
http://www.accordklu...ząd#entry978812
Miłej lektury.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#225
Napisano 18:53, 26.11.2019
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych