Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord VII 2.2 c-tdi hałas okolice rozrządu.

VII Rozrząd 2.2 ctdi hałas

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 22.11.2018

Witam, mam pewien problem, otóż z okolic rozrządu wydobywa się dziwny dźwięk, ciężko określić czym to może być spowodowane, czekam na termin u mechanika i chciałbym się dowiedzieć czy ktoś już przechodził coś podobnego.

Link:
  • 0

#2 rem1k

rem1k
  • Klubowicz
  • 595 postów
  • Skąd:DE/PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:03, 22.11.2018

A szukałeś w ogóle? Tematów mnóstwo, przykładów też. Jest nawet cennik z numerami części i wiele podpowiedzi.

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:21, 22.11.2018

Szukałem i nic nie znalazłem
  • 0

#4 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:03, 22.11.2018

Brzmi mocno słabo, słucham na telefonie więc nie będę pierdół wypisywał
  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#5 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 22.11.2018

Brzmi mocno słabo, słucham na telefonie więc nie będę pierdół wypisywał


Co masz na myśli mówiąc mocno słabo?
  • 0

#6 stafanwa

stafanwa
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:31, 22.11.2018

NIestety ale to łańcuch chyba naparza....


  • 0

#7 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 08:28, 23.11.2018

co mam na myśli, hałasuje łańcuch wg mnie z tego co udało mi się posłuchać na telefonie i to hałasuje już bardzo. Ja bym się bał jeździć...

Nie mam ja Ci tego nagrać - swój dźwięk 2.2 ictdi- pracuje zdecydowanie inaczej, lepiej a mam 90 tys przebiegu silnika


  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#8 Mika11

Mika11
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Wiena
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:175KM 400Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 09:52, 23.11.2018

Na tym filmie widać, jak pasek wieloklinowy lata na boki po (zbędnej :szukaj: ) rolce. Koło pasowe kończy żywota. Podczas wymiany koła (bez paska), odpal silnik (tylko nie za długo) i wtedy nagrywaj.

pozdro


  • 0

#9 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:18, 23.11.2018

Na tym filmie widać, jak pasek wieloklinowy lata na boki po (zbędnej :szukaj: ) rolce. Koło pasowe kończy żywota. Podczas wymiany koła (bez paska), odpal silnik (tylko nie za długo) i wtedy nagrywaj.
pozdro

Pasek zdejmowamy,silnik odpalany- hałas ten sam. Również podejrzewany jest łańcuch, który "barabani".
  • 0

#10 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:41, 23.11.2018

Jeśli bez paska wielorowkowego nadal taki hałas to albo nie ma oleju już prawie (te silniki lubią górny stan na bagnecie) a łańcuch tak czy siak już jest na wykończeniu.
Albo szybko kołujesz OEM części (zamienniki się bardzo nie sprawdzają) albo szukaj jakiegoś "pewnego" (możliwość odpalenia przed kupiłem i najlepiej polecany ktoś tu na forum) słupka i podmień. Koszt wymiany u mechanika 800-1200zł na gotowo.

Czy przy kole jest głośniej/wyraźniej słyszalne to tyrkotaniea

Użytkownik Szczery edytował ten post 13:45, 23.11.2018

  • 0

#11 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:50, 23.11.2018

Jeśli bez paska wielorowkowego nadal taki hałas to albo nie ma oleju już prawie (te silniki lubią górny stan na bagnecie) a łańcuch tak czy siak już jest na wykończeniu.
Albo szybko kołujesz OEM części (zamienniki się bardzo nie sprawdzają) albo szukaj jakiegoś "pewnego" (możliwość odpalenia przed kupiłem i najlepiej polecany ktoś tu na forum) słupka i podmień. Koszt wymiany u mechanika 800-1200zł na gotowo.

Czy przy kole jest głośniej/wyraźniej słyszalne to tyrkotaniea

Dokładnie przy prawym kole.
Olej jest świeży i na pewno stan jest odpowiedni, mało tego, niedawno byłem u mechanika na wymianę rozrządu (z racji tego halasu) po wymianie halas dalej taki sam, po zagłębieniu się w temat i spojrzeniu na fakturę okazało się, że mechanik kupił tylko zestaw górnego rozrządu, napęd pompy oleju nie ruszany, więc może być to wina łańcucha pompy oleju.

Użytkownik ciunciak edytował ten post 13:54, 23.11.2018

  • 0

#12 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:03, 24.11.2018

No to fajnie bo:
1. Nie oem starcza na "rok" czasem dłużej ale hałas wraca.
2. Czytając to forum oraz grupę acco na FB zauważysz że jeśli ktoś miał pecha to strzela właśnie łańcuch pompy oleju.

3. Co ciekawe już kilka było przypadków że sam łańcuch to by jeszcze pewnie pożył ale ślizgi były wydarte. Zmiana samego łańcucha na nowy dawała mizerny efekt. Tylko komplet był skuteczną "naprawą". Po samym łańcuchu napinacz nadal dużo wysunięty.

Mechanik założył Tobie OEM czy zamiennik?

Użytkownik Szczery edytował ten post 05:04, 24.11.2018

  • 0

#13 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:47, 24.11.2018

No to fajnie bo:
1. Nie oem starcza na "rok" czasem dłużej ale hałas wraca.
2. Czytając to forum oraz grupę acco na FB zauważysz że jeśli ktoś miał pecha to strzela właśnie łańcuch pompy oleju.

3. Co ciekawe już kilka było przypadków że sam łańcuch to by jeszcze pewnie pożył ale ślizgi były wydarte. Zmiana samego łańcucha na nowy dawała mizerny efekt. Tylko komplet był skuteczną "naprawą". Po samym łańcuchu napinacz nadal dużo wysunięty.

Mechanik założył Tobie OEM czy zamiennik?

Komplet górę firmy FAI i policzył za nią prawie tyle co za OEM
  • 0

#14 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 24.11.2018

OEM wychodzi (łańcuchy, ślizgi, napinacze, podkładki i czasem koło zębate kyóreś) od 3500 do prawie 5000
Oczywiście góra i dół.

Ile Ty dałeś?
  • 0

#15 ciunciak

ciunciak
  • Nowy
  • 8 postów
  • Skąd:Bartoszyce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:49, 24.11.2018

OEM wychodzi (łańcuchy, ślizgi, napinacze, podkładki i czasem koło zębate kyóreś) od 3500 do prawie 5000
Oczywiście góra i dół.

Ile Ty dałeś?

1700 sama góra
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Rozrząd 2.2 ctdi hałas

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq