Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Pomocy nie cofa się tłoczek tył VI

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:00, 28.07.2018

Proszę o pomoc bo po wymianie tarcz i klocków nie cofa się tłoczek i blokuje hamulce?!
  • 0

#2 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:23, 28.07.2018

Mamy go e-naprawić ?

 

Sam wymieniałeś tarcze ?

 

Co do tłoczka (zacisku) :

1) Trzeba  go  ,,rozruszać" - jeśli to  wystarczy (może nawet na samochodzie - bez całkowitego zdejmowania zacisku). Chociaż po takiej operacji objawy potrafią szybko wrócić.

2) ,,Rozruszać" - zdejmując całkowicie zacisk (odłączenie od samochodu).

3) Zregenerować zacisk.

4) Założyć nowy lub drugi zregenerowany.


  • 0

#3 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:24, 28.07.2018

Dźwigienka hamulca ręcznego stanęła dęba. Stary problem w VIgen. Rób regenerację z malowaniem, albo uderz do kolegi Seth'a (Jacek) to będziesz miał piękne zaciski na gotowo do założenia.

 

Zestaw naprawczy bez tłoczka

AUTOFREN SEINSA – D4-468

z tłoczkiem

AUTOFREN SEINSA – D4-846C

 

Na ośce mechanizmu na 99% będą wżery. Oś do kupienia:

https://allegro.pl/o...7479184937.html


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#4 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:32, 28.07.2018

Jak wyżej pisz do Seth


  • 0

#5 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:10, 28.07.2018

Bardziej blokuje się przy noznym niż ręcznym
wymontowalem tłoczek i jest ok
gdy rusze mechanizmem ręcznego to czpien się wysuwai chowa bez problemu
rozbierać zacisk bardziej?
  • 0

#6 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:34, 28.07.2018

Bardziej blokuje się przy noznym niż ręcznym
wymontowalem tłoczek i jest ok
gdy rusze mechanizmem ręcznego to czpien się wysuwai chowa bez problemu
rozbierać zacisk bardziej?

 

W VIII gen miałem taki przypadek że podczas mocnego hamowania na autostradzie tłoczek z tylnego lewego zacisku nie odbijał do końca, delikatnie klocek tarł o tarczę po zakończeniu hamowania. Także zacisk lepiej zregenerować przy takich objawach.


  • 0

#7 lysymlk

lysymlk
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Działdowo
  • Silnik:F23
  • Wersja:type-v
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:22, 29.07.2018

Temat wygląda tak:
Złożyłem na starym zestawie a nowy zestaw tarcz i klocków poczeka na przesyłkę od kolegi Seth.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq