Witam. Mam zamiar wskrzesić u siebie pusta klimatyzacje. Rok temu była naprawiana u mechanika, ale gaz znów uciekł. Podejrzewam skraplacz, bo z tego co widziałem ma takie prześwity na żeberkach, że można wsadzić palca. mam zamiar wziąć się za to sam tzn kupić skraplacz w ciemno, do tego osuszacz, i pomyślałem że może wymienię wszystkie o ringi których naliczyłem 8. I mam pytanie czy jest sens wymieniać te 2 co są przy ścianie grodziowej? bo raczej tam jest słaby dostęp i pomyślałem może że obędzie się bez ich wymiany, czy raczej jak wymieniam wszystko, to je tez? a druga sprawa czy najlepiej kupić te o ringi OEM? w haparts wyjdzie mnie to 100zł około, więc czy jest sens szukać taniej jakisch zamienników? może ktoś u siebie wymieniał to będzie znał temat mile widziane jakieś porady co zrobić aby wszystko hulało po mojej ingerencji dopiero mam zamiar pojechać na sprawdzenie szczelności, a skraplacz jaki wybrałem to prawdopodobnie będzie DELPHI
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#2
Napisano 21:53, 21.03.2018
O-ringi nie muszą być OEM w zupełności zwykłe dają radę.
Nie musisz też wymieniać wszystkich o-ringów w całej instalacji. Niema co dodawać sobie roboty. Wystarczy tylko te, które będziesz odkręcał ( chlodnica ×2 szt , osuszacz ×2szt), chyba że przy sprawdzaniu szczelności coś wyjdzie...
Użytkownik vova777 edytował ten post 21:59, 21.03.2018
#3
Napisano 22:45, 21.03.2018
mysle ze kolega Vova wyczerpał temat, nie mam nic do dodania
był Accord VIgen, obecnie Mazda 6 GH ,2.0PB
#4
Napisano 18:14, 22.03.2018
witam
Jak masz pół roczną, roczną dziurę to moja propozycja, napełnić z kontrastem, pojeździć około miesiąca i do kontroli tez oglądnąć parownik wyciągając filtr kabinowy za schowkiem, ja też mam nieszczelną a okazuje się że mam przewód od kompresora do skraplacza na tych kielichach zaciśnięty gumowy wąż aż mi się zielony robi od strony skraplacza przy kielichu . W skraplaczu też mi 2 rzędy separatorów znikają ale na razie jest szczelna.
pozdrawiam
#5
Napisano 18:40, 30.04.2018
Załączone pliki
Użytkownik 303lewy edytował ten post 18:46, 30.04.2018
#7
Napisano 11:41, 01.05.2018
Pamiętaj by osusacz (ten koło chłodnicy klimy) założyć na końcu i nie otwierać go wcześniej bo on może być tylko max 2h otwarty przed napełnieniem potem staje się bezużyteczny tzn. klima będzie nie sucha a mokra , przerabiałem to w Civicach , dodatkowo za każdym razem jak bedziesz miał nieszczelnosc to musisz go wymieniac..
#8
Napisano 15:35, 01.05.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych