XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:19, 11.02.2018
#2
Napisano 20:52, 11.02.2018
1. Ukryta śrubka w schowku koło lewego kolana kierowcy - odkręć bo nie zdejmiesz dolnej obudowy bez połamania mocowania tej śrubki (pamiętaj o wyczepieniu kostki od mgłowych z tej obudowy).
2. Jak już to zdejmiesz to wsadź ręką pod przyciski tempomatu/mgłowych/regulacji świateł i je wypchnij do siebie, są na takich zatrzaskach, trzeba użyć trochę siły. Wykręć kolejną ukrytą śrubkę - tym razem za środkowym guzikiem (zobaczysz na przedostatnim zdjęciu).
3. Wsadź rękę pod maskownicę w kierunku przycisku awaryjnych i wypchnij go (trzeba się trochę powyginać żeby go zlokalizować ).
4. Wszystkie przyciski odepnij (nie jeździj z wypiętą kostką od awaryjnych bo kierunkowskazy nie będą działać a jeździmy Hondami a nie BMW ).
5. Wyciągnij maskownicę z wyczuciem, żeby nic nie połamać. Wstawię fotki gdzie znajdują się punkty mocowania maskownicy. Uwaga na ramkę navi/klimy i radia. Delikatne. Zacznij sobie w miejscu gdzie były przyciski, potem powinieneś dać radę w okolicach zegarów. Nie pamiętam czy trzeba było zdejmować tą ala drewnianą ramkę koło lewarka zmiany biegów ale chyba tak - żeby mieć gdzie chwycić przy ramce navi/radia i klimy.
6.Licznik siedzi na paru śrubach. Nie do końca wiem jaka żarówka siedzi w podświetleniu licznika kilometrów, ja wymieniałem wszystkie kontrolki i kupiłem diody białe SMD z wtykiem T5. Na 90% to będzie ta sama. Jak wyjmiesz żarówkę z licznika to zachowaj jej "cokół" i wsadź w to Twoją. Jeżeli kupisz diody to pamiętaj że dioda świeci tylko kiedy prąd płynie w określonym kierunku w przeciwieństwie do zwykłej żarówki. Wsadź, jeśli nie świeci to obróć diodę o 180 stopni i powinno grać. Prawdopodobnie powinieneś kupić coś w kolorze pomarańczowym i nie za mocną bo podświetlenie jest cały czas załączone i będzie walić Ci po oczach w nocy. Ja popełniłem ten błąd z tempomatem, później będę musiał zamienić (No i check czasem też wali po oczach ).
7. Wsadzanie maskownicy zaczynasz od góry zegarów z tego co pamiętam bo tam są takie bolce które trzeba dopasować a których potem nie wsuniesz jeśli zaczniesz wciskać ją od dołu, potem wciskasz resztę i gra !
To chyba wszystko, załączam też rozpiskę jakiej mocy żarówki oryginalnie siedzą w liczniku patrząc na niego od tyłu.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych