Siema! Mam zagwozdkę z moją niunią, gdy postoi w chłodzie. Odpalam, ruszam i o ile kręcę kierownicą płynnie, powoli to jest okej, ale gdy chcę zrobić szybszy manewr i "szarpnę" kierą w prawo lub lewo to czuje najpierw duzy opór. Zastanawiam się gdzie można szukać przyczyny. Sworznie dolne wymienione niedawno na 555, Magiel był regenerowany lekko ponad rok temu, ale zalany został płynem nie oem, tylko jakimś zamiennikiem. Może to być powód ? Dodam, że podczas tego oporu pompa nie zatrzymuje sie, pasek sie nie ślizga a cała ta historia zaczęła się dopiero jak temperatura spadła w okolice zera. Wcześniej problemów nie było. Jeżeli ktoś miałby jakies sugestie chętnie poczytam Pozdro
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Opór kierownicy na zimnym podczas szybkiego skrętu
#1
Napisano 18:04, 27.12.2017
Accord CG4 2.0 ES
#2
Napisano 18:20, 27.12.2017
Pewnie olej za gęsty i musi trochę popracować, rozgrzać się i wtedy już działa poprawnie.
#3
Napisano 21:46, 27.12.2017
czyli nie przejmowac sie, czy sprobować wlać oem plyn?
Accord CG4 2.0 ES
#4
Napisano 21:52, 27.12.2017
A co masz zalane?
Zalać oem można spróbować tylko pamiętaj, że do pełnej wymiany trzeba albo odkręcić przewody przy maglu albo na odpalonym kręcić.
#5
Napisano 22:24, 27.12.2017
no właśnie nie wiem co wlane, poprzedni właściciel regenerował przekładnie i z tego co z nim rozmawialem to wlany jest jakis zamiennik. a na odpalonym krecic az przestanie powrotnym wezykiem leciec plyn ? nie przytre pompy itp ?
Accord CG4 2.0 ES
#6
Napisano 22:48, 27.12.2017
No właśnie można kupić litr więcej i przepłukać.
Wąż powrotu do butelki, zaślepić zbiorniczek i kręcąc kierownicą na zgaszonym przepompować płyn.
Poszukaj sobie o ravenolu - zgodnym ze specyfikacją hondy. U mnie działa bez problemów.
#7
Napisano 01:20, 28.12.2017
https://www.ravenol....Y-Fluid-1L.html
CZY
https://www.ravenol....F-Fluid-1L.html
I w jednym i drugim jest zalecenie dla Hondy, w jednym jako PSF-S a w drugim jest konretny nr HONDA 08206-9002
Accord CG4 2.0 ES
#8
Napisano 10:21, 28.12.2017
Hej
Abstrahując od różnych teorii, z których każda może być prawdziwa (nie oceniam tego), to oficjalnie PSF nie ma zamiennika, a przynajmniej wg. Hondy, która zezwala na wlanie czegoś innego, tylko na chwilę i tylko w awaryjnych sytuacjach (i jest to zapis bezwarunkowy, a nie w stylu 'najlepiej', 'najkorzystniej', itp.)...jakis zamiennik
Pozdrawiam
Tomek
wysłane z fona
#9
Napisano 11:33, 28.12.2017
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
#10
Napisano 17:41, 28.12.2017
a ja zalałem ten drugi - narazie działa :p
Accord CG4 2.0 ES
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wspomaganie vi
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych