Cześć.
Sorki za tak późną odpowiedź, ale nie wyświetliło mi się, że odpowiedziałeś na moje pytanie (albo przeoczyłem).
Na samym początku tematu, koledzy wprowadzili Ciebie w błąd. Wyraźnie napisałeś, że "ACC RELAY" i to nie jest przekaźnik od klimy tylko zasilanie z kostki stacyjki (IG1, IG2, ACC, ST). Czyli kolejne stany po włożeniu i przekręceniu kluczyka.
Piszesz, że wyjęcie bezpiecznika nr 8 "naprawia" problem.
I teraz zaczynają się schody z naprawą na odległość i po objawach
Ze schematów wynika, że obwód ACC jest zasilany w momencie przekręcenia kluczyka w tzw. zapłon. Więc niemożliwe jest, żeby ten obwód "doił" akumulator bez kluczyków w stacyjce.
Moim zdaniem masz uszkodzoną kostkę stacyjki albo masz coś pokombinowane z instalacją.
Ja bym sprawdził czy bez kluczyków w stacyjce masz napięcie akumulatora na bezpieczniku nr 8, jeśli będzie obecne to źle.
Z chęcią postaram się pomóc w miarę możliwości.
Pozdrawiam.