Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

1.8 vtec f18b2 na wolnych nie pali 1 cylinder

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 Damian1107

Damian1107
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Bialystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:10, 07.09.2017

Wierzyłem ciśnienie jeszcze raz teraz na każdym mam po 10 atm aż się w.......m!! Więc zrobiłem próbę olejowa i to samo jest też po 10!!!!!!
  • 0

#17 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 19:31, 07.09.2017

Kompresja mała ale w normie i wszędzie równo.
  • 0

#18 Damian1107

Damian1107
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Bialystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:35, 07.09.2017

No właśnie już nie mam pojęcia co może być oscyloskopem sprawdziliśmy napięcie na wtryskach jest zajebiste zamieniłam przewody to tylko w jednym ustawieniu poza prawidłowym odpalił co dziwne pracował równo ale wolno się wracał ręce opadają już do Hadesu
  • 0

#19 ADAM 83

ADAM 83
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:1.6
  • Wersja:Vti
  • KM:160
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:Ek4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:30, 07.09.2017

41 to sonda sprawdz grzalke miernikiem czy ma przejscie. Okopcone swiece-sprawdz walek rozrzadu krzywki wydechowe nie na oko tylko zegarem i porownaj skok na cylindrze tym ktory pracuje prawidlowo.Jesli bedzie roznica to ta roznice doloz do wartosci 0,30 i zobacz czy wtedy bedzie chodzil mimo ze bedzie cykal. Jak bedzie ok to walek na zlom.
  • 0

#20 Damian1107

Damian1107
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Bialystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:57, 08.09.2017

41 to sonda sprawdz grzalke miernikiem czy ma przejscie. Okopcone swiece-sprawdz walek rozrzadu krzywki wydechowe nie na oko tylko zegarem i porownaj skok na cylindrze tym ktory pracuje prawidlowo.Jesli bedzie roznica to ta roznice doloz do wartosci 0,30 i zobacz czy wtedy bedzie chodzil mimo ze bedzie cykal. Jak bedzie ok to walek na zlom.

Dzieki wielkie problem rozwiazany walek na złom
  • 0

#21 crush1989

crush1989
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:NO/WZU
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:43, 08.09.2017

Witam. Mam ten sam problem co Ty tylko że ja mam kompresję po 14 na każdym. Pierwsze co to zaglądam obejrzeć wałek. Dla zainteresowanych wymienione: świece, przewody, kopułka, palec, olej, filtry, serwis lpg, regulacja zaworów, sprawdzona elektromechanika (jak ktoś chce, dam namiar na kumatego fachowca w Olsztynie). Pali na dotyk. Dzieki za zakończenie tematu, bo szukałem wielu opisów ale tylko każdy zaczyna temat i go nie kończy. Kobiety raczej tacy faceci nie mają co zaczynają a nie kończą XD Pozdro
P.S. ale rozumiem że da radę wymienić bez ściągania czapki? I czy wałek z 2.0 podejdzie do 1.8?

Użytkownik crush1989 edytował ten post 22:07, 08.09.2017

  • 0

#22 Damian1107

Damian1107
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Bialystok
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 08.09.2017

Ja za trzecim podejściem do regulacji zaworów i tym trafnym Dzięki Adam83 bo bardzo dokładnie obejrzałem wałek i krzywki Na wydechowych pierwszego cylindra mam rowy melioracyjne jak ja ich nie zobaczyłem za pierwszym razem to nie wiem. Apropo walka od 2.0 to nie wiem czy pasuje do 1.8 . U mnie oznaczenie silnika to f18b2 i chyba już znalazłem walek tylko kolega z forum nie chce sprzedać oddzielnie od głowicy za komplet życzy sobie 200 zł? Ale cóż mogę na alledrogo nie znalazłem. Sprawdź dokładnie walek jak nie będzie widać dokładnie zdejmij klawiaturę najwyżej czeka Cię regulacja.Ps. U mnie też pali na dotyk jeździ normalnie tylko te wolne obroty mnie wkur.... i ciężko przeszedł kalibracje nowych wtrysków LPG

Użytkownik Damian1107 edytował ten post 22:31, 08.09.2017

  • 0

#23 crush1989

crush1989
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:NO/WZU
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:04, 09.09.2017

No mnie też te niskie wkur... 200 zl za czapkę to bardzo tanio biorąc pod uwagę że na alledrogo jest tylko jedna. Sprawdzę co i jak u mnie to dam znać.
  • 0

#24 crush1989

crush1989
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:NO/WZU
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:38, 19.09.2017

U mnie to samo. Wałek na złom. Dzieki wszystkim za pomoc!!
  • 0

#25 crush1989

crush1989
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:NO/WZU
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 16.11.2017

Wracam do tematu, ponieważ okazało się że to nie wałek był u mnie powodem tych drgań. Tak czy siak wymieniłem go ponieważ ten który kupiłem był w lepszym stanie. Poprzedni właściciel wymieniał półtora roku temu rozrząd i okazało sie że mechanik walnął się o ząbek na wałku balansującym. Wcześniej samochód trząsł się z zimna, a obecnie zero drgań.
To tak dla podzielenia się doświadczeniami. Pozdro
  • 0

#26 rewan

rewan
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:48, 27.11.2017

Właśnie miałem pisać, bo objawy dokładnie takie same. Dodatkowo obchodziliśmy wtryski gazu, bo był pomysł, że one coś pierdzielą. Jednak bez różnicy. Dokładnie na 1 garze brak reakcji na wyciągnięcie fajki, odpięcie wtrysku itd. Do tego świece czarne gdy jeździłem na gazie ale, że gaz mi się zaczął pierdzielić to jeździłem na benzynie i wyglądały spoko. W każdym razie sprawdzaliśmy kompresję i była 12, 14, 14, 11,5, więc zawory nie popalone. Na przyszły tydzień sprawdzimy wałek, ale patrząc po Waszym opisie to będzie to, bo innej opcji już chyba nie ma.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq