XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#91
Napisano 16:22, 02.01.2018
Tarcza Zimmermann była już dwa razy toczona może ma już dość ? Ma jeszcze około 31 mm grubości.
#92
Napisano 19:45, 02.01.2018
Ostatnio mialem podobna sytuacje, tylko w innym aucie. Mialem problem, gdzie przednia prawa tarcza grzala sie dosc mocno a przy hamowaniu sciagalo w lewo. Przy wymianie tarcz i klockow standartowo czyszczenie piast, czyszczenie i smarowanie jarzma. Po zlozeniu wszystkiego, nic sie nie zmienilo. Nadal prawy przod sie grzal a przy hamowaniu sciagalo w lewo. Postanowilem rozebrac zaciski, przeczyscilem tloczki i nasmarowalem wszystko dedykowanym smarem. Niestety nic to nie zmienilo. Nastepnie odpowietrzylem caly uklad hamulcowy, przelewajac dobry litr plynu hamulcowego, co tez nie pomoglo. Nie majac juz pomyslu sciagnalem wezyki elastyczne. Okazalo sie, ze obejma ktora "trzyma" wezyk dosc mocno skorodowala i scisnela wezyk. Przez co cisnienie nie schodzilo z ukladu i tloczek nie chowal sie do konca, a w momencie hamowania cisnienie nie bylo dosc mocne, aby z taka sama sila hamowalo jak drugie kolo. Nowe wezyki rozwiazaly problem
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#93
Napisano 03:01, 03.01.2018
Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
#94
Napisano 10:46, 03.01.2018
Ostatnio mialem podobna sytuacje, tylko w innym aucie. Mialem problem, gdzie przednia prawa tarcza grzala sie dosc mocno a przy hamowaniu sciagalo w lewo. Przy wymianie tarcz i klockow standartowo czyszczenie piast, czyszczenie i smarowanie jarzma. Po zlozeniu wszystkiego, nic sie nie zmienilo. Nadal prawy przod sie grzal a przy hamowaniu sciagalo w lewo. Postanowilem rozebrac zaciski, przeczyscilem tloczki i nasmarowalem wszystko dedykowanym smarem. Niestety nic to nie zmienilo. Nastepnie odpowietrzylem caly uklad hamulcowy, przelewajac dobry litr plynu hamulcowego, co tez nie pomoglo. Nie majac juz pomyslu sciagnalem wezyki elastyczne. Okazalo sie, ze obejma ktora "trzyma" wezyk dosc mocno skorodowala i scisnela wezyk. Przez co cisnienie nie schodzilo z ukladu i tloczek nie chowal sie do konca, a w momencie hamowania cisnienie nie bylo dosc mocne, aby z taka sama sila hamowalo jak drugie kolo. Nowe wezyki rozwiazaly problem
Myślę, że to też może być trafna uwaga:)
flash pamiętaj, że juz raz zwichrowane tarcze już nie będą tak odporne na wykrzywianie. Nawet jak rozwiążesz problem grzania i scierania się klocka wykrzywienie może nadal występować.
Wiem, bo w mojej BMW walczyłem z krzywizną także toczyłem na aucie i problem powracał. Auto sprzedałem z problemem. hihi:)
#95
Napisano 15:30, 03.01.2018
no to jesli temp jest taka sama- a wcześniej mówiłeś ,że nie była taka sama to może jednak zaciski coś zmieniły ?
A teraz to już kwestia samych tarcz? Masz drugi komplet tarcz i klocków to zakładaj i sprawdzaj
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#96
Napisano 15:49, 03.01.2018
no to jesli temp jest taka sama- a wcześniej mówiłeś ,że nie była taka sama to może jednak zaciski coś zmieniły ?
A teraz to już kwestia samych tarcz? Masz drugi komplet tarcz i klocków to zakładaj i sprawdzaj
No właśnie chcę założyć drugie tarcze z klockami ale zanim je założę muszę mieć pewność że problemu na pewno już nie ma.
Zrobiłem jeszcze raz pomiary.
1. Jazda bez używania hamulców przez 10 km. Po zatrzymaniu prawa tarcza przód jest cieplejsza o 5 stopni od lewej tarczy. Ręką też czuć że lewa tarcza jest wręcz zimna a prawa jest "mniej zimna" ale różnica jest naprawdę niewielka. Z tyłu brak różnicy temperatur obie tarcze są tak samo zimne.
2. Po zagrzaniu mocnym hamulców prawa tarcza przód jest około 10 -15 stopni cieplejsza od lewej. Dotykając ręką felgi lewej i prawej przód trudno wyczuć różnice - obie felgi są gorące i parzą. Przy wcześniejszym pomiarze wyszło że temperatura była taka sama. Sam nie wiem czy te 10-15 stopni to dopuszczalna różnica czy nadal jest coś nie tak.
#97
Napisano 16:36, 03.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#98
Napisano 16:49, 03.01.2018
Wspolczuje normalnie. Sam przechodzilem to ostatnio. Zacisk rozbieralem 3 razy. Czyscilem caly, tloczek czysciutki wiec sprawdzamy dalej.. kilkukrotne odpowietrzanie, nowe przewody elastyczne, nowa-uzywana pompa hamulcowa, a zacisk dalej trzyma.... w koncu wymienilem zacisk na drugi i problem zniknal.
Moze zanim kupisz drugie tarcze zalatw gdzies uzywki za grosze aby rowne byly i mozna bylo stwierdzic, ze problem rozwiazany...
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
#99
Napisano 16:57, 03.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#100
Napisano 19:29, 03.01.2018
Zabrałem się za wymianę tarcz i klocków i trochę się zdziwiłem bo prawy jak i lewy zacisk był przykręcony tylko na jednej śrubie. Mało tego to jedną śrubę przy lewym zacisku mogłem wykręcić ręką czyli jeszcze jakieś 500 - 1000 km i zacisk nie trzymałby się na żadnej śrubie. Robiłem to u mechanika który jest jednym z najdroższych w okolicy ( autoryzowany serwis Bosch ). Żenada dobrze że tam zajrzałem bo nie wiem co by było jakby ten zacisk zablokował mi koło.
#101
Napisano 21:00, 03.01.2018
#102
Napisano 21:32, 03.01.2018
Może jak ci toczyli to nie przykręcili. Ja się jeszcze z takim czymś nie spotkałem. Musieli albo wogole nie przykręcić lub wkręcić tylko palcem. Nawet lekkie
doręczenie kluczem i tak łatwo się nie odkręca.
PS. Ciekawe jak przy odkreconych jarzmach miały się zachowywać hamulce.
Ktoś nad tobą czówa;)
#103
Napisano 22:58, 03.01.2018
Ja już od dawna nie wierzę żadnemu mechanikowi
Daj znać jak dorwiesz śruby i dokręcisz.
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:01, 03.01.2018
#104
Napisano 23:45, 03.01.2018
Wziąłem śruby ze starego zacisku dokręciłem i nic to nie dało dalej bije i drży dalej.
Wymieniłem na używane tarcze Zimmermann + klocki EBC Green z pewnego Accorda w którym nie było bicia przy hamowaniu. Z tego samego Accorda mam też zaciski. I nic to tez nie dało u mnie bije a w tamtym Accordzie nie biło. Temperatura tarcz sprawdzałem i jest taka sama prawej i lewej.
I co robić ? może to tył ? ale zawsze wymiana przodu pomagała a teraz już nie pomaga albo te tarcze używane Zimmerman jakieś trefne. Oczywiście mierzyłem bicie tarcz po montażu i jedna ma 0.03 a druga 0.04.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 23:56, 03.01.2018
#105
Napisano 06:57, 04.01.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych