Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

krzywienie tarcz przód

all_gen VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
325 odpowiedzi w tym temacie

#121 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:45, 05.01.2018

Seth niby proste a ostatnio u Paprockiego widziałem zaciski po pełnej regeneracji gdzie wszystko razem z gumki zostało pomalowane proszkowo, tloczek był sklejony z uszczelkami farba, a pod każdą guma było pełno piachu po piaskowaniu, a prowadnice były w mieszance piasku z miedzianą... To ja się pytam jak to ma działać i być dobrze...

Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka

 

 

To jest czyste druciarstwo - nie wyobrażam sobie


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#122 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:58, 05.01.2018

Wałek wydechowy się koledze wyciera...

 

Tak za około tydzień jadę znowu wałek rozrządu wymieniać ( drugi już raz ) i znowu 1 tys zł nie będzie w kieszeni. Do tego nie mam pewności że znowu się nie wytrze. Żebym wiedział że tak będzie to od razu bym drugi silnik wstawił ale teraz już za późno bo łańcuch rozrządu wymieniony i kompletne sprzęgło za dużo zainwestowane.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 17:01, 05.01.2018

  • 0

#123 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6,037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 17:33, 05.01.2018

Tak za około tydzień jadę znowu wałek rozrządu wymieniać ( drugi już raz ) i znowu 1 tys zł nie będzie w kieszeni. Do tego nie mam pewności że znowu się nie wytrze. Żebym wiedział że tak będzie to od razu bym drugi silnik wstawił ale teraz już za późno bo łańcuch rozrządu wymieniony i kompletne sprzęgło za dużo zainwestowane.

A może wzorem hamulców to oni coś spartolili?

Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
  • 0

#124 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:20, 05.01.2018

A może wzorem hamulców to oni coś spartolili?

 

Wałek wymieniałem w OSA Motors w Sękocinie.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 18:20, 05.01.2018

  • 0

#125 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 16:17, 17.01.2018

Daj znać po odwieszeniu statutu czy problem z heblami ustał?
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#126 JanekWLKP

JanekWLKP
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:23, 30.01.2018

JA wymienilem juz 2 komplet tarcz  - mialem wczesniej 2.2 CDTI i był spokój - teraz 2.0 PB tarcze mam 300 mm i po kilku tysiącach bicie a na tarczach zero śladu zużycia. Obecnie mam ATE.

 

Robię min raz w tygodniu trase Poznan Warszawa Poznan - tak juz bije że za chwile bedzie mi wyrywac rece - o dziwo najbardziej bije na malych predkosciach.

 

Co robić jaki dać zamiennik by w koncu to wszystko jakoś działało.

 

Zaczynam powoli miec dość tej Hani.............


  • 0

#127 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:51, 30.01.2018

JA wymienilem juz 2 komplet tarcz - mialem wczesniej 2.2 CDTI i był spokój - teraz 2.0 PB tarcze mam 300 mm i po kilku tysiącach bicie a na tarczach zero śladu zużycia. Obecnie mam ATE.

Robię min raz w tygodniu trase Poznan Warszawa Poznan - tak juz bije że za chwile bedzie mi wyrywac rece - o dziwo najbardziej bije na malych predkosciach.

Co robić jaki dać zamiennik by w koncu to wszystko jakoś działało.

Zaczynam powoli miec dość tej Hani.............

Jak Ty masz dość Hondy to co ja mam powiedzieć ? Kolego ja już mam piąty zestaw tarcz ( 8 gen ). W 7 gen też pokrzywiłem około pięciu i w 7 gen nie rozwiązałem problemu a w 8 gen ciagle walcze. Łącznie około 5 lat i 80 tys km walki z biciem przy hamowaniu. Może się odechcieć wszystkiego.

Na Twoim miejscu sprawdziłbym w pierwszej kolejności czy nie masz bicia piast. Na drugim miejscu zregenerowałbym zaciski przód ( prawy i lewy jednocześnie bo to się robi parami )

Jaki miałeś zestaw w 2.2 CDTI ? Rozumiem ze styl jazdy jednym i drugim autem taki sam ?

Użytkownik flashmaniac edytował ten post 18:57, 30.01.2018

  • 0

#128 JanekWLKP

JanekWLKP
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 30.01.2018

Nie wiem jaki mialem - tak raczej taki sam .  Co do bicia piast - mozliwe ze to lozysko? z jednej strony mialem juz wymieniane.


Użytkownik JanekWLKP edytował ten post 18:59, 30.01.2018

  • 0

#129 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:36, 30.01.2018

Nie wiem jaki mialem - tak raczej taki sam . Co do bicia piast - mozliwe ze to lozysko? z jednej strony mialem juz wymieniane.

A wymieniane na łożysko jakiej firmy, bo ja po chyba 10kkm miałem luz na łożysku.
  • 0

#130 JanekWLKP

JanekWLKP
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:04, 30.01.2018

Mechanik wymeiniał - tak huczało ze na poczatku myslalem ze to skrzynia - okazalo sie ze lewe od kierowcy teraz nic nie slychac


  • 0

#131 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8,892 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:33, 30.01.2018

Jeśli nie jesteś pewien to podjedź na szarpaki i lewo prawo wyjdzie luz.
U mnie był luz ale nie telepalo kierownicą.
  • 0

#132 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:55, 17.02.2018

Obecnie mam Octavie II 1.9TDi, którą odkupiłem od kumpla z biciem na kierownicy. Auto przed sprowadzeniem do PL miało wymieniane tarcze w ASO DE. Kumpel zrobił na tych tarczach ok. 100tys. km w PL i nie było żadnego bicia. Przyszła pora na wymianę tarcz i już po ok. 2 tys. km pojawiło się bicie. Więc była reklamacja, kolejny komplet tarcz i zaraz ponownie było czuć bicie na kierownicy. Toczenie również pomogło tylko na chwilę. Ja zaraz po zakupie założyłem oryginalne tarcze, wkur... się tylko jak zobaczyłem w jakim stanie są prowadnice zacisków. Więc poszły nowe prowadnice, OEM tarcze, klocki oraz została wymieniona prawa piasta. Tłoczki działały bez zastrzeżeń, siły hamowania na rolkach były niemal identyczne. Po  wymianie tej piasty do tej pory nie mam żadnego bicia, zrobione już kilkanaście tys. km.


  • 0

#133 JanekWLKP

JanekWLKP
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 20.02.2018

Hmm sam już nie wiem.

Znacie kogos w Poznaniu kto moze te hamulece porządnie przejżeć ? Bo może to rzeczywiście piasty. Nie da sie jedzic z tym bicie powoli a nie bede co miesiac kupowal nowych tarcz hamulcowych......


  • 0

#134 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:19, 10.04.2018

Daj znać po odwieszeniu statutu czy problem z heblami ustał?

 

 

Problem z heblami powrócił.  Jakieś 3 tys przejechałem tylko od wymiany tarcz.

Na zimnych tarczach pierwsze hamowanie masełko na kierownicy a kolejne już czuć niewielkie wibracje na kierownicy nawet przy 80 km/h.

Więc z mojego ogromnego  doświadczenia to są w 100% znowu krzywe tarcze.

 

Podsumowując.

 

Obecny zestaw:

przód: tarcze OEM Honda ( przetoczone raz ) + klocki OEM Honda

tył: nowy zestaw - tarcze Zimmermann + klocki OEM Honda

 

Zrobione:

- pełna regeneracja WSZYSTKICH zacisków przód + tył z wymiana tłoczków i wszystkich gumek

- nowy płyn hamulcowy

- pomiar bicia tarcz i piast - wszystko w normie

 

Tarcze zostały zwichrowane już 5 razy w tym samochodzie !!

 

Co dalej ?  Toczyć tarcze  na samochodzie ? Toczyłem ostatnio Zimmermany na samochodzie i drgania kierownicy po toczeniu dalej były.

Niektórzy twierdza że nie powinno się toczyć zwichrowanych tarcz bo to pomaga na krótko - lepiej założyć nowe. Ja przetoczyłem oryginalne Honda OEM bo szkoda było mi ich wyrzucać. Pytanie czy nie tutaj jest pies pogrzebany ? czyli kupić nowe tarcze zamiast toczyć.


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:26, 10.04.2018

  • 0

#135 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4,485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 20:44, 10.04.2018

noszzz kurde...jakbym miał takie przeboje z moim autem to by w Wiśle wylądował jak wzmocnienie pod most południowy..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq