Daj znać po odwieszeniu statutu czy problem z heblami ustał?
Problem z heblami powrócił. Jakieś 3 tys przejechałem tylko od wymiany tarcz.
Na zimnych tarczach pierwsze hamowanie masełko na kierownicy a kolejne już czuć niewielkie wibracje na kierownicy nawet przy 80 km/h.
Więc z mojego ogromnego doświadczenia to są w 100% znowu krzywe tarcze.
Podsumowując.
Obecny zestaw:
przód: tarcze OEM Honda ( przetoczone raz ) + klocki OEM Honda
tył: nowy zestaw - tarcze Zimmermann + klocki OEM Honda
Zrobione:
- pełna regeneracja WSZYSTKICH zacisków przód + tył z wymiana tłoczków i wszystkich gumek
- nowy płyn hamulcowy
- pomiar bicia tarcz i piast - wszystko w normie
Tarcze zostały zwichrowane już 5 razy w tym samochodzie
Co dalej ? Toczyć tarcze na samochodzie ? Toczyłem ostatnio Zimmermany na samochodzie i drgania kierownicy po toczeniu dalej były.
Niektórzy twierdza że nie powinno się toczyć zwichrowanych tarcz bo to pomaga na krótko - lepiej założyć nowe. Ja przetoczyłem oryginalne Honda OEM bo szkoda było mi ich wyrzucać. Pytanie czy nie tutaj jest pies pogrzebany ? czyli kupić nowe tarcze zamiast toczyć.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 20:26, 10.04.2018