XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#76
Napisano 21:59, 01.01.2018
PP dużo bardziej się nagrzewa? Sprawdzałes?
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#77
Napisano 22:03, 01.01.2018
#78
Napisano 22:06, 01.01.2018
Przewodów jeszcze nie ruszałem ale wymieniałem wszystkie 4 przewody w VII gen na stalowy oplot ( przy tej samej usterce czyli bicie przy hamowaniu i szybko zużywające się klocki prawy przód ) i niestety to nie rozwiązało problemu. Klocki w prawym przodzie dalej zużywały się wyraźnie szybciej niż w lewym kole i biło przy hamowaniu.Piast bym nie ruszał jak nie wykazują bicia.. Ewidentnie wina PP..przewod hamulcowy nie cofa??
Nie wiem co teraz chyba wymiana pompy hamulcowej z serwem i pompy ABS ale boje się ze znowu nic to nie pomoże. Te hamulce są jakieś zaczarowane i nie ma na nich magika.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:07, 01.01.2018
#79
Napisano 22:09, 01.01.2018
Sprawdź nawet ręką, czy PP dużo mocniej się nagrzewa.. Bo takie zużycie klocka wskazuje ewidentnie stronę gdzie jest problem..
Btw
Sam zmieniales tarcze i klocki? I czy problem pojawiał się po tym jak zmieniales klocki lub tarcze?
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#80
Napisano 22:22, 01.01.2018
Tak czasami sprawdzam felgę i prawy przed jest bardziej gorący od lewy przód ale czasami nie ma praktycznie różnicy. Najbardziej widać różnice po mocniejszym hamowaniu np po mocniejszym hamowaniu na prawym jarzmie nie utrzymam palca bo parzy a na lewym jarzmie palec mogę trzymać tyle ile mi sie podoba.To powiem Ci, że trochę patowa sytuacja.. Bo jak nie przewody.. To niestety zostają jeszcze tak jak napisałeś pompa hamulcowa z serem pompa ABS..
Sprawdź nawet ręką, czy PP dużo mocniej się nagrzewa.. Bo takie zużycie klocka wskazuje ewidentnie stronę gdzie jest problem..
Btw
Sam zmieniales tarcze i klocki? I czy problem pojawiał się po tym jak zmieniales klocki lub tarcze?
Po zakupie auta wszystko było ok póki klocki w prawym przodzie się nie skończyły ( w lewym przód były ciagle dobre około 50% ). Po wymianie klocków i tarcz 5 tys km i tarcze biją. Tarcze i klocki wymieniałem sam ale z pomiarem bicia itp.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:24, 01.01.2018
#81
Napisano 22:26, 01.01.2018
Przy cofaniu tłoczka odkreciles zborniczek na płyn hamulcowy?
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#82
Napisano 22:35, 01.01.2018
Ręki nie dam sobie obciąć ze odkręciłem przy każdym wciskaniu tłoczka, ale w każdym bądź razie poziom płynu w zbiorniczku był kontrolowany na bieżąco.Może głupie pytanie.. Ale chce to wykluczyć..
Przy cofaniu tłoczka odkreciles zborniczek na płyn hamulcowy?
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 22:55, 01.01.2018
#83
Napisano 23:04, 01.01.2018
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
#84
Napisano 09:57, 02.01.2018
A może trzeba odpowietrzyć podciśnieniowo z płukaniem układu?
#85
Napisano 10:28, 02.01.2018
Tu bardziej chodzi o odpowietrzenie chyba.
Wysłane z mojego ONEPLUS 3T przy użyciu Tapatalka
Tak, o odpowietrzenie.. I pytanie czy podczas wciskania tłoczka przy "zamkniętym" układzie coś nie stało się z pompa..
To bardzo dziwne, że akurat w dwóch autach non stop miałeś z tym problem.. Gdzie akurat 7 i 8 gen raczej nie ma problemu z krzywieniem tarcz..dlatego szukam wspólnego "mianownika" podczas Twoich wymian..
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#86
Napisano 11:17, 02.01.2018
Tak, o odpowietrzenie.. I pytanie czy podczas wciskania tłoczka przy "zamkniętym" układzie coś nie stało się z pompa..
To bardzo dziwne, że akurat w dwóch autach non stop miałeś z tym problem.. Gdzie akurat 7 i 8 gen raczej nie ma problemu z krzywieniem tarcz.
Raczej nie miało prawa nic się stać.
#87
Napisano 13:01, 02.01.2018
Tak, o odpowietrzenie.. I pytanie czy podczas wciskania tłoczka przy "zamkniętym" układzie coś nie stało się z pompa..
To bardzo dziwne, że akurat w dwóch autach non stop miałeś z tym problem.. Gdzie akurat 7 i 8 gen raczej nie ma problemu z krzywieniem tarcz..dlatego szukam wspólnego "mianownika" podczas Twoich wymian..
Jeśli coś zostało uszkodzone to przez poprzedniego właściciela ponieważ przy pierwszej mojej wymianie hamulców ( zarówno 7 i 8 gen ) klocki prawy przód były zjechane do blachy a lewy przód połowa jeszcze została. Dziwne że zanim dokonałem pierwszej wymiany to mimo nierównomiernego zużycia klocków żadnych bić przy hamowaniu nie było.
Jeśli została uszkodzona pompa to która ? hamulcowa czy ABS ?
#88
Napisano 13:36, 02.01.2018
Ja słyszałem, że jak się zapowietrzy pompa ABS to podobne mogą być objawy. Ciężko ją później odpowietrzyć z racji dużej ilości kanałków. Więc dlatego zaproponowałem odpowietrzenie podciśnieniowe z przelaniem znacznej ilości płynu.
Ja jakbym miał problem taki jak ty i po wymianie jarzm spróbował bym odpowietrzyć i wymienić przewody (chodź przewody chyba nie mają takiego znaczenia tak mi się wydaja)
Nie ściąga cię na którąś stronę?
Jeśli masz problem z biciem to wydaję mi się, że na jednej stronie. Tarcza która się przegrzewała. Możesz zrobić pomiar jak jest teraz gdy biją.
Masz ciężki orzech do zgryzienia:(
#89
Napisano 13:51, 02.01.2018
Gdy tarcze biły przy hamowaniu to przy pomiarze czujnikiem zegarowym wychodziło nie więcej niż 0,02. Mierzone było albo jak były zimne albo jak ciepłe. Przy mocno rozgrzanych tarczach nie robiłem pomiaru bicia. Fakt ze bicie jest tylko gdy tarcze są mocno rozgrzane czyli pierwsze hamowanie na zimnych tarczach jest bez bicia.Ja słyszałem, że jak się zapowietrzy pompa ABS to podobne mogą być objawy. Ciężko ją później odpowietrzyć z racji dużej ilości kanałków. Więc dlatego zaproponowałem odpowietrzenie podciśnieniowe z przelaniem znacznej ilości płynu.
Ja jakbym miał problem taki jak ty i po wymianie jarzm spróbował bym odpowietrzyć i wymienić przewody (chodź przewody chyba nie mają takiego znaczenia tak mi się wydaja)
Nie ściąga cię na którąś stronę?
Jeśli masz problem z biciem to wydaję mi się, że na jednej stronie. Tarcza która się przegrzewała. Możesz zrobić pomiar jak jest teraz gdy biją.
Masz ciężki orzech do zgryzienia:(
Co do ściągania nigdy nie puszczałem kierownicy przy hamowaniu. Dzisiaj zahamowałem z puszczono kierownica i auto ściąga w lewo. Teraz to już zgłupiałem bo jeśli już to powinien raczej w prawo bo w prawym przednim kole klocki idą szybciej.
EDIT:
Z tym ściąganiem w lewo przy puszczeniu kierownicy to była chyba nierównej droga, bo na innej drodze sprawdzałem i nie ściągało.
Użytkownik flashmaniac edytował ten post 16:15, 02.01.2018
#90
Napisano 15:24, 02.01.2018
Takby wskazywało to słabsze hamowanie prawego zacisku
Użytkownik Wlodar edytował ten post 15:25, 02.01.2018
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen, VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych