Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wymiana termostatu ... UPG ???? Temp. rośnie.... :(

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
32 odpowiedzi w tym temacie

#16 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 09:19, 30.06.2017

W F serii VTEC przy 2300-2800 a IAB przy 4500.

 

W H serii VTEC 5600, IAB 4800.

 

Wartości przybliżone z pamięci.


Użytkownik h1tman edytował ten post 11:36, 12.07.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#17 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:01, 02.07.2017

Dla potomnych. Właśnie wyjechałem z garażu autem, zrobiłem kilkadziesiąt km. Uszczelka pod głowicą padła mimo, że test CO2 nie pokazał nic i brak śladów pęknięcia na uszczelce. Pod obciążeniem gdzieś musiała być mikro nieszczelność i dlatego test nic nie pokazał. Fura śmiga :)


  • 0

#18 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 04.07.2017

Dla potomnych. Właśnie wyjechałem z garażu autem, zrobiłem kilkadziesiąt km. Uszczelka pod głowicą padła mimo, że test CO2 nie pokazał nic i brak śladów pęknięcia na uszczelce. Pod obciążeniem gdzieś musiała być mikro nieszczelność i dlatego test nic nie pokazał. Fura śmiga :)

u mnie dalej podobna sytuacja , po przejechaniu jakiś 600 km w zbiorniczku wyrównawczym z min wskakuje na max a w chłodnicy zaczyna brakować płynu ........ nie wiem co robić ............


  • 0

#19 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:26, 04.07.2017

Jak pisali wcześniej sprawdz korek, sprawdz czy przpuszcza powietrze/płyn ze zbiorniczka do chłodnicy.

Parownik może jeszcze puszczać gaz do obiegu chłodziwa i przez to puchną węże. A jeśli to nie to, to będzie UPG.

Ale z moich obserwacji wynika, że jak wywala płyn to winna jest UPG.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#20 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:38, 04.07.2017

Jak pisali wcześniej sprawdz korek, sprawdz czy przpuszcza powietrze/płyn ze zbiorniczka do chłodnicy.

Parownik może jeszcze puszczać gaz do obiegu chłodziwa i przez to puchną węże. A jeśli to nie to, to będzie UPG.

Ale z moich obserwacji wynika, że jak wywala płyn to winna jest UPG.

jak go sprawdzić najlepiej ten korek ??


jak go sprawdzić najlepiej ten korek ??

No właśnie gdzieś czytałem , że z tego zbiorniczka powinien płyn sam zaciągać .......... niestety u mnie tak się nie dzieje ...

Dodam iż ostatnie 500 km zrobiłem i totalnie nic się nie działo dzisiaj zrobiłem 100 km autostradą i sprawdziłem od razu jak się zatrzymałem przed wyjazdem było min w zbiorniczku a jak wylądowałem dziś to jest max , dziwi mnie to bo większą część tych kilometrów zrobiłem wkoło komina i mam naprawdę ciężką nogę i totalnie nic się nie zmieniało a dziś taki babol


  • 0

#21 wojti

wojti
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136 KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:55, 04.07.2017

Najlepiej to podmien od kogoś tylko żeby był na 1.1 bara tak jak jest fabrycznie. Niektóre zamienniku maska na 0.9
  • 0

#22 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 04.07.2017

Panowie właśnie wróciłem z parkingu , byłem tak sobie popatrzeć na korek i wiecie co jak położyłem paluch na naklejce na korku to wypłynął mi z pod niej płyn dosłownie parę kropel , i tak sobie przypomniałem ,że ostatnio jak odpowietrzałem układ to po odpaleniu przez jakiś czas wypływał płyn do zbiorniczka , ostatnio znowu się przyglądałem po odpaleniu czy coś się dzieje to płyn nie  leciał , dochodzę do takiego stwierdzenia jeśli jestem w błędzie proszę powiedzcie mi ,, wychodzi po moich obserwacjach a dodam że od kiedy mam ten problem to prawie za każdym razem jak gaszę auto a jeździłem jakiś czas patrzyłem czy płyn w zbiorniczku się podnosi wniosek raz tak raz nie i nie ważne czy jeżdżę tylko po mieście czy trasa a jeżdżę sporo robię kilka razy w tyg. jeżdżę  do samej pracy 150 km , raz na jakiś czas się podniesie , raz stopniowo pomału 100 km i załóżmy 100ml płynu dochodzi  a raz 75km i 400ml tak jak dzisiaj :/ dodam iż identyczna ilość która wpada do zbiorniczka wchodzi idealnie do pełna do chłodnicy.

Sory że tak mecze bułe ale kiedyś wymieniłem UPG zapłaciłem 1300złoty okazało się że było to nie potrzebne bo wyłamała się jedna łopatka na pompie wody ale tam oczywiście były inne objawy ..

Jutro założę korek od brata bo ma takiego samego accorda i zobaczę co się będzie działo

*cenzura*,,,, za 2 tygodnie jadę na wakacje i nie wiem co robić ..........


  • 0

#23 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:31, 04.07.2017

Rob uszczelke. Na pewno ona padla. Jak bedziesz przeciągać wymiane uszczelki to Ci pokrzywi głowice albo odksztalci blok jak mnie w Civicu kiedyś.
  • 0

#24 siwy1985

siwy1985
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Legnica
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:45, 04.07.2017

Rob uszczelke. Na pewno ona padla. Jak bedziesz przeciągać wymiane uszczelki to Ci pokrzywi głowice albo odksztalci blok jak mnie w Civicu kiedyś.

łatwo powiedzieć jak by to kosztowało z 500 to bym się nawet chwili nie zastanawiał .....


łatwo powiedzieć jak by to kosztowało z 500 to bym się nawet chwili nie zastanawiał .....

P.S auto się nie grzeje dopóki stan płynu jest ok a zaglądam codziennie


  • 0

#25 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:00, 04.07.2017

A ile ci powiedzieli?


  • 0

#26 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:25, 05.07.2017

Wymieniaj dalej wszystko po kolei. Bedzie taniej na pewno 😉
Glowica powinna kosztowac max 500. Uszczelka,planowanie i montaz.

Użytkownik Szczypior88 edytował ten post 09:26, 05.07.2017

  • 0

#27 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:53, 05.07.2017

Nie wierzę w teorię że płyn ucieka ,robi się ciśnienie w układzie i tester nie pokazuje.Za każdym razem gdy stosowałem tester podejrzewając uszczelkę nigdy mnie nie zmylił i zawsze wychodziło jeśli była walnięta.Nie ma cudów.


  • 0

#28 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:14, 05.07.2017

Widać jeszcze nie wszystko widziałeś :) Serio mówię. Może po prostu jeszcze takiej sytuacji nie miałeś.

Tester był sprawdzany już na kilku autach i wskazywał uszczelkę więc jest na pewno sprawny. W moim nie wskazał, a jednak padła :) Zrobiłem wczoraj trasę ponad 500 km na raz i koniec kłopotów po wymianie UPG :)

 

Wcześniej na postoju NIC nie działo się niepokojącego. Dopiero pod obciążeniem i na wysokich obrotach podnosiło poziom. Tester mi nic nie pokazał bo pewnie na wolnych obrotach za niskie ciśnienie panowało w układzie. Jak jezdziłem po mieście spokojnie to zero problemów. Wystarczyło wylecieć na trasę i poziom w górę od razu szedł. Proste.

 

SIVY Rób uszczelkę i nie szukaj dalej. Wpędzasz się w koszta i marnujesz czas. Pozdrawiam


Użytkownik Szczypior88 edytował ten post 21:15, 05.07.2017

  • 0

#29 Slimin

Slimin
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Wola Rafałowska
  • Silnik:2.2
  • Wersja:iLs
  • KM:150
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:01, 11.07.2017

U mnie też podobna sytuacja, jak ciagnę powyżej 150 na autostradzie i trzymam dlugo na wysokich obrotach to wypierdziela temperaturę i zbiorniczek wyrownawczy robi sie pełny. Po mieście albo w trasie jadac spokojnie jest ok, nawet jak daje jej w palnik na krótkich odcinkach to nic się nie dzieje. Wymieniłem termostat i dalej to samo. Ciśnienie na baniakach w miarę dobre jak na silnik który ma 400 tyś. przebiegu. Teraz po tych postach też zaczalem podejrzewac upg.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Slimin edytował ten post 21:40, 11.07.2017

  • 0

#30 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:19, 11.07.2017

U mnie też podobna sytuacja, jak ciagnę powyżej 150 na autostradzie i trzymam dlugo na wysokich obrotach to wypierdziela temperaturę i zbiorniczek wyrownawczy robi sie pełny. Po mieście albo w trasie jadac spokojnie jest ok, nawet jak daje jej w palnik na krótkich odcinkach to nic się nie dzieje. Wymieniłem termostat i dalej to samo. Ciśnienie na baniakach w miarę dobre jak na silnik który ma 400 tyś. przebiegu. Teraz po tych postach też zaczalem podejrzewac upg.

Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka

 

Tutaj jest na 100% winna UPG. Nie jeden kumpel to przerabiał. 


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq