W F serii VTEC przy 2300-2800 a IAB przy 4500.
W H serii VTEC 5600, IAB 4800.
Wartości przybliżone z pamięci.
Użytkownik h1tman edytował ten post 11:36, 12.07.2017
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 09:19, 30.06.2017
W F serii VTEC przy 2300-2800 a IAB przy 4500.
W H serii VTEC 5600, IAB 4800.
Wartości przybliżone z pamięci.
Użytkownik h1tman edytował ten post 11:36, 12.07.2017
Napisano 11:01, 02.07.2017
Dla potomnych. Właśnie wyjechałem z garażu autem, zrobiłem kilkadziesiąt km. Uszczelka pod głowicą padła mimo, że test CO2 nie pokazał nic i brak śladów pęknięcia na uszczelce. Pod obciążeniem gdzieś musiała być mikro nieszczelność i dlatego test nic nie pokazał. Fura śmiga
Napisano 13:17, 04.07.2017
Dla potomnych. Właśnie wyjechałem z garażu autem, zrobiłem kilkadziesiąt km. Uszczelka pod głowicą padła mimo, że test CO2 nie pokazał nic i brak śladów pęknięcia na uszczelce. Pod obciążeniem gdzieś musiała być mikro nieszczelność i dlatego test nic nie pokazał. Fura śmiga
u mnie dalej podobna sytuacja , po przejechaniu jakiś 600 km w zbiorniczku wyrównawczym z min wskakuje na max a w chłodnicy zaczyna brakować płynu ........ nie wiem co robić ............
Napisano 13:26, 04.07.2017
Jak pisali wcześniej sprawdz korek, sprawdz czy przpuszcza powietrze/płyn ze zbiorniczka do chłodnicy.
Parownik może jeszcze puszczać gaz do obiegu chłodziwa i przez to puchną węże. A jeśli to nie to, to będzie UPG.
Ale z moich obserwacji wynika, że jak wywala płyn to winna jest UPG.
Napisano 13:38, 04.07.2017
Jak pisali wcześniej sprawdz korek, sprawdz czy przpuszcza powietrze/płyn ze zbiorniczka do chłodnicy.
Parownik może jeszcze puszczać gaz do obiegu chłodziwa i przez to puchną węże. A jeśli to nie to, to będzie UPG.
Ale z moich obserwacji wynika, że jak wywala płyn to winna jest UPG.
jak go sprawdzić najlepiej ten korek
jak go sprawdzić najlepiej ten korek
No właśnie gdzieś czytałem , że z tego zbiorniczka powinien płyn sam zaciągać .......... niestety u mnie tak się nie dzieje ...
Dodam iż ostatnie 500 km zrobiłem i totalnie nic się nie działo dzisiaj zrobiłem 100 km autostradą i sprawdziłem od razu jak się zatrzymałem przed wyjazdem było min w zbiorniczku a jak wylądowałem dziś to jest max , dziwi mnie to bo większą część tych kilometrów zrobiłem wkoło komina i mam naprawdę ciężką nogę i totalnie nic się nie zmieniało a dziś taki babol
Napisano 15:55, 04.07.2017
Napisano 17:25, 04.07.2017
Panowie właśnie wróciłem z parkingu , byłem tak sobie popatrzeć na korek i wiecie co jak położyłem paluch na naklejce na korku to wypłynął mi z pod niej płyn dosłownie parę kropel , i tak sobie przypomniałem ,że ostatnio jak odpowietrzałem układ to po odpaleniu przez jakiś czas wypływał płyn do zbiorniczka , ostatnio znowu się przyglądałem po odpaleniu czy coś się dzieje to płyn nie leciał , dochodzę do takiego stwierdzenia jeśli jestem w błędzie proszę powiedzcie mi ,, wychodzi po moich obserwacjach a dodam że od kiedy mam ten problem to prawie za każdym razem jak gaszę auto a jeździłem jakiś czas patrzyłem czy płyn w zbiorniczku się podnosi wniosek raz tak raz nie i nie ważne czy jeżdżę tylko po mieście czy trasa a jeżdżę sporo robię kilka razy w tyg. jeżdżę do samej pracy 150 km , raz na jakiś czas się podniesie , raz stopniowo pomału 100 km i załóżmy 100ml płynu dochodzi a raz 75km i 400ml tak jak dzisiaj dodam iż identyczna ilość która wpada do zbiorniczka wchodzi idealnie do pełna do chłodnicy.
Sory że tak mecze bułe ale kiedyś wymieniłem UPG zapłaciłem 1300złoty okazało się że było to nie potrzebne bo wyłamała się jedna łopatka na pompie wody ale tam oczywiście były inne objawy ..
Jutro założę korek od brata bo ma takiego samego accorda i zobaczę co się będzie działo
*cenzura*,,,, za 2 tygodnie jadę na wakacje i nie wiem co robić ..........
Napisano 19:31, 04.07.2017
Napisano 19:45, 04.07.2017
Rob uszczelke. Na pewno ona padla. Jak bedziesz przeciągać wymiane uszczelki to Ci pokrzywi głowice albo odksztalci blok jak mnie w Civicu kiedyś.
łatwo powiedzieć jak by to kosztowało z 500 to bym się nawet chwili nie zastanawiał .....
łatwo powiedzieć jak by to kosztowało z 500 to bym się nawet chwili nie zastanawiał .....
P.S auto się nie grzeje dopóki stan płynu jest ok a zaglądam codziennie
Napisano 20:00, 04.07.2017
A ile ci powiedzieli?
Napisano 09:25, 05.07.2017
Użytkownik Szczypior88 edytował ten post 09:26, 05.07.2017
Napisano 14:53, 05.07.2017
Nie wierzę w teorię że płyn ucieka ,robi się ciśnienie w układzie i tester nie pokazuje.Za każdym razem gdy stosowałem tester podejrzewając uszczelkę nigdy mnie nie zmylił i zawsze wychodziło jeśli była walnięta.Nie ma cudów.
Napisano 21:14, 05.07.2017
Widać jeszcze nie wszystko widziałeś Serio mówię. Może po prostu jeszcze takiej sytuacji nie miałeś.
Tester był sprawdzany już na kilku autach i wskazywał uszczelkę więc jest na pewno sprawny. W moim nie wskazał, a jednak padła Zrobiłem wczoraj trasę ponad 500 km na raz i koniec kłopotów po wymianie UPG
Wcześniej na postoju NIC nie działo się niepokojącego. Dopiero pod obciążeniem i na wysokich obrotach podnosiło poziom. Tester mi nic nie pokazał bo pewnie na wolnych obrotach za niskie ciśnienie panowało w układzie. Jak jezdziłem po mieście spokojnie to zero problemów. Wystarczyło wylecieć na trasę i poziom w górę od razu szedł. Proste.
SIVY Rób uszczelkę i nie szukaj dalej. Wpędzasz się w koszta i marnujesz czas. Pozdrawiam
Użytkownik Szczypior88 edytował ten post 21:15, 05.07.2017
Napisano 20:01, 11.07.2017
Użytkownik Slimin edytował ten post 21:40, 11.07.2017
Napisano 22:19, 11.07.2017
U mnie też podobna sytuacja, jak ciagnę powyżej 150 na autostradzie i trzymam dlugo na wysokich obrotach to wypierdziela temperaturę i zbiorniczek wyrownawczy robi sie pełny. Po mieście albo w trasie jadac spokojnie jest ok, nawet jak daje jej w palnik na krótkich odcinkach to nic się nie dzieje. Wymieniłem termostat i dalej to samo. Ciśnienie na baniakach w miarę dobre jak na silnik który ma 400 tyś. przebiegu. Teraz po tych postach też zaczalem podejrzewac upg.
Wysłane z mojego SM-J500FN przy użyciu Tapatalka
Tutaj jest na 100% winna UPG. Nie jeden kumpel to przerabiał.
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych