Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wibracje na kierownicy od 120km/h

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
54 odpowiedzi w tym temacie

#16 pencammm

pencammm
  • Forumowicz
  • 222 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:ON
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:27, 23.02.2017

Jak dla mnie to felgi krzywe


  • 0

#17 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:38, 23.02.2017

koła i felgi odpadaja :) to może na prawde te przeguby. jak to sprawdzic? czy po prostu musze wymienic oba? jaki koszt? trzeba szukać używek?


ok są nowe :) kiedys czytałem ze ni da sie dostać nowych przegubów :) a widze ze sa. ktore można ładowac? i czy musze oba wymienic? bo jak to sprawdzic czy to one? mechanik ogarniety by poznał?


  • 0

#18 arhano1

arhano1
  • Forumowicz
  • 87 postów
  • Skąd:Warszawa/Molde
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CE1
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:AERODECK / EG3/ED3/RA1/YH2.
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:08, 24.02.2017

Znajdz jakiegos mechanika w swojej okolicy tylko nie takiego co sadzi ze jak kola sie kreca to przeguby sa dobre !

nie musi byc od hondy wystarczy ogarniety, jesli masz bicie to luzy musza byc na poczatek  lewy  wew.


  • 0
Od zywych wymagam tylko tyle ,niech beda dobrzy wiedzac ze sa zli !
HONDA FOREVER

#19 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 25.02.2017

czyli jak chwyce za półoś, to nie powinno być żadnych luzów?


  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 10:29, 25.02.2017

Tam zawsze są luzy.chodzi o to aby nie były duże

Użytkownik Wlodar edytował ten post 10:30, 25.02.2017

  • 0
                       

#21 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:01, 25.02.2017

a jak to jest z tymi przegubami wew? jaki wkładać? jakiś nowy zamiennik? czy oem uzywke? poleci ktoś jakiś?


  • 0

#22 Muniek

Muniek
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Kluczbork
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:32, 25.02.2017

W moim przypadku przyczyną bicia przy prędkościach 110 km/h w górę i przy hamowaniu były tylne tarcze. Po wymianie jak ręką odjął. Może to jest jakiś trop?


  • 0

#23 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 25.02.2017

no tylnie tarcze mam raczej w kiepskim stanie :)


  • 0

#24 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:38, 25.02.2017

U mnie przyczyną bicia powyżej 120 były przednie tarcze ale przy hamowaniu też bilo.
  • 0

#25 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:42, 25.02.2017

zmieniłem tarcze na nowe to bicie podczas hamowania ustało, ale po 2000km powróciło


  • 0

#26 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:53, 25.02.2017

Ale jak w wakacje rozwiązałem problem bicia podczas hamowania poprzez kupienie nowych tarcz, ale problem powrócił po 2000km :) to niby czemu te tarcze znów się zwichrowały? chyba przez krzywe piasty. więc dlatego ja obstawiałem od początku ze to bicie po 120km/h jest winą piast :) czy to możliwe?


  • 0

#27 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:07, 25.02.2017

Czujnik zegarowy i zmierz bicie.
  • 0

#28 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:54, 26.02.2017

Tak możesz sprawdzić, czy to przeguby. Ja obstawiam je. http://www.motomax.p...t-przegubow.pdf


  • 0

#29 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:33, 26.02.2017

Tak możesz sprawdzić, czy to przeguby. Ja obstawiam je. http://www.motomax.p...t-przegubow.pdf

Tym sposobem nie jest w stanie ocenić, czy i który przegub wewnętrzny jest winien bicia przy 120km/h zakładając, że przy innych prędkościach nic się nie dzieje.

Tam są zawsze jakieś luzy i tak naprawdę nikt poza profesjonalnym zakładem nie powie po "macaniu" czy będzie bić czy nie ryzykując kosztowną wymianę kompletu, bo nic nie da wymiana samego wewnętrznego przegubu, jeśli podpora też ma wyrobione gniazdo.

 

Polecałbym zacząć od rzeczy najtańszych, czyli: sprawdzenie zawieszenia, drążków kierowniczych, wszystkich hamulców i wyważenia wszystkich kół, zamiana na chwilę kół przednich z tylnymi.

Tarcze skrzywione po 2000km? Obie? Jaka firma? Łożyska masz obecne w piastach? :D


  • 0

#30 scorpion3m

scorpion3m
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:z Kaszub
  • Silnik:2.0
  • Wersja:coupe
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:44, 26.02.2017

Tym sposobem na pewno oceni z której strony mu bije, a potem dalsza ocena na kanale, albo u mechanika. Ja jak mi telepało całą budą podczas jazdy przy 110-120 sprawdzałem na kanale i przy takich luzach to jest wiadomo który jest do zrobienia. Ja też regenerowałem w MOTOMAX i już od kilku lat jest spokój. A zamienniki z Allegro to sobie podaruj, kiepska jakość.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq