Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

xenony w accordzie

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
225 odpowiedzi w tym temacie

#136 Daniello87

Daniello87
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:29, 17.02.2014

Panowie napiszcie proszę o podłączeniu ksenonów orginalnych post 135 żeby nie powtarzać ;)
  • 0

#137 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:56, 17.02.2014

Daniel

U siebię robi tak

-nowe soczewki ori pod xenon

-żarnik D2S Xenotec

-Przetwornice Xenotec (takie jak pod HID)

-Kabel adaptacyjny do D2S (xenotec BA-5)

 

Pewnie z czasem dojdzie układ samopoziomujący i może OEM spryski.

 

Takie coś kombinowaliśmy teraz w acco VIII gen i efekt świetny. Chinole HID w porównaniu do D2S to straszny badziew. Sam miałem i nie polecam.

Świeci to dużo lepiej i co ważne nie oślepia innych!


  • 0

#138 Daniello87

Daniello87
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Gdańsk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:45, 17.02.2014

Gilotyn a do czego podłączasz napięcie do przetwornicy? ( te dwa kabelki które w standardzie są podłączone do H1?
  • 0

#139 Gilotyn@

Gilotyn@
  • Forumowicz
  • 526 postów
  • Skąd:Łochów
  • Silnik:K20
  • Wersja:Custom-R
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:51, 17.02.2014

Dokładnie ze starych hidów mam kabelki plus wtyczka do przetwornicy.

 

Jak dobrze pójdzie to w tym tygodniu zamontuje u siebie.


  • 0

#140 tomaszo

tomaszo
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Navi
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 20.02.2014

a ile ta przyjemność kosztuje (głównie soczewki z uchwytem pod D2S) do VIII? I jeszcze tak trochę inaczej czy jest możliwość zamontowania żarnika D2S w gnieździe np. H1 - za pomocą jakiejś przejściówki bez kombinowania i rzeźbienia?


Użytkownik tomaszo edytował ten post 09:11, 20.02.2014

  • 0

#141 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 00:33, 22.02.2014


Następnie zakupiłem uniwersalny żyroskopowy moduł poziomowania do xenonów
Montaż w zakładzie elektromechanicznym bo sam bym nie dał rady. Wykorzystuje ori silniczki w lampach, reaguje aktywnie na zmieniające się warunki drogowe, podpięty pod czujnik prędkości. Przycina światła jak podjeżdżasz pod górę i podnosi jak z niej zjeżdżasz, czyli działa jak ori a nawet lepiej.

A samopoziomowanie nie działa przypadkiem na zasadzie obciążenia (ugięcia) zawieszenia? nie bez powodu fabryczny układ montowany jest na zawieszeniu ;)

Co to za filozofia skrócić zasięg świateł jak podjeżdżam pod górę? Albo oślepić innych kiedy z niej zjeżdżam?


  • 0

#142 Slim17

Slim17
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 02.03.2014

Ja pisałem do hidretrofit.pl i zrobili mi wycenę montażu soczewek bixenonowych (typu Mini, bo inne nie wejdą), malowania ramek, polerowania kloszy. I tak:

- montaż soczewek 500zł + w cenie lakierowanie ramek

- polerowanie kloszy 80-120zł za oba w zależności od stanu kloszy\

Myślę, że cena jest dobra, a nawet bardzo dobra, zważywży na to, że chłopaki naprawde dobrze to robią. Myślałem, że bnedzie to jakieś 1000-1200zł a tu przez pół :)


  • 0

#143 Slim17

Slim17
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:30, 03.03.2014

Zastanawiam się tylko, czy taka modyfikacja jest legalna. W sumie chyba tak, bo w przeciwnym razie to takie firmy nie miały by racji bytu, bo by je pozamykali.


  • 0

#144 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 17:37, 03.03.2014

Przeróbka tak, uzywanie Nie. bez samopoziomoawania i sprysków nie wolno xenonu


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#145 BLiNK

BLiNK

    Rycerz Stance'u

  • Forumowicz
  • 872 postów
  • Skąd:Cincinatti
  • Silnik:K20
  • Wersja:Zbyt niska by była prawdziwa
  • KM:155KM
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 17:41, 03.03.2014

To ze firma jest i to robi nie znaczy, ze jest to legalne. Zrobia Ci co tylko chcesz jesli zaplacisz i im to zlecisz. Kwestia uzytkowania i problemow z tym zwiazanych podczas kontroli zalezy juz od podejscia policjanta.


  • 0

#146 Slim17

Slim17
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:11, 04.03.2014

a dupa, chłopy robią to porządnie więc chyba problemów z oślepianiem być nie powinno. Z tego co wiem, oni ustawiają każdą lampę. Spryskiwacze to nie problem, gorzej z samopoziomowaniem ;/


  • 0

#147 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 18:32, 04.03.2014

oślepiać pewnie nie ale kwestia legalonosći to już inna sprawa. moze być tak ze przejeździsz i nawet nikt nie zapyta o to, a mogą dowód zabrać, badz przegladu nie przejdzie.

Tadzio Zrobił samopoziomowanie zobacz kilka stron wcześniej.


  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#148 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:20, 04.03.2014

a dupa, chłopy robią to porządnie więc chyba problemów z oślepianiem być nie powinno. Z tego co wiem, oni ustawiają każdą lampę. Spryskiwacze to nie problem, gorzej z samopoziomowaniem ;/

no tak ...ale z tego można wnioskować ,że zjeżdżając z dłuższego wzniesienia żyroskop podniesie światła to siłą rzeczy wjeżdżający samochód z naprzeciwka będzie oślepiany

Chyba ,że wstępnie w tzw. punkcie "zero" światła będą dość nisko ustawione ...za nisko


  • 0
                       

#149 lukaso

lukaso
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Rz-w
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 05.03.2014

no tak ...ale z tego można wnioskować ,że zjeżdżając z dłuższego wzniesienia żyroskop podniesie światła to siłą rzeczy wjeżdżający samochód z naprzeciwka będzie oślepiany

Chyba ,że wstępnie w tzw. punkcie "zero" światła będą dość nisko ustawione ...za nisko

tylko ze przy xenonie nie masz zyroskopu - swiatła nie ustawiaja sie do poziomu a do ugiecia osi w aucie, jak stoi pod / z góry to "linia" swiatła jest dalej w punkcie zero, jak władujsze w bagaznik duzo kg to sie zmienia ugięcie tylnej i przxedniej osi i "poziomowanie" te róznice kompensuje. jedyna róznica miedzy zwykłymi to "wstawic" pokretło od ustawiania swiateł na oś/ wachacz żeby sie samo ustwaiało na ospowiedni numerek


  • 0

#150 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:27, 14.03.2014

Też właśnie o tym piszę ...,że xenon jest ustawiany od wahaczy .Przeczytaj cały temat.
  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq