Wolek ale mocowanie żarówki zostaje pod H4 czy już typowo pod oem xenon czyli d2s?.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#107
Napisano 18:50, 14.02.2014
Ja mam włożone HID-y H1 i świecą super oraz nie oślepiają, o dziwo w Hondzie soczewka ładnie odcina światło i nie świeci wszędzie tylko nie na drogę. Na badania pojadę ze zwykłymi żarówkami ale przynajmniej widzę więcej przed autem i czuję się przez to bezpieczniej
PS: jak ktoś potrzebuje to mam sprawne soczewki Bi-xenonowe z X5 E70 na żarnik D1S
#108
Napisano 21:48, 14.02.2014
Postanowiłem założyć xenony. Kupilem od sprawdzonego sprzedawcy komplet chińczyków 5000k. Owszem efekt super, zrobiło się jasno. Ale niestety kosztem innych użytkowników, po prostu oślepiałem.
To efekt świecenia chińczyków
A tu dla porównania świecenie xenonów na żarówkach D2S 4300k po wymianie chińczyków.
Obydwa zdjęcia na soczewkach pod żarówkę H1.
Następnie aby być w zgodzie z przepisami wymieniłem soczewki na ori pod xenon przetwornica zamontowana pod lampą żadne kable nie wchodzą przez pokrywkę w reflektorze efekt świecenia poniżej. Zauważcie że ori przesłony dają płaski efekt świecenia który nie oślepia innych. Przesłony po żarówki H1 podnoszą snop światła po prawej stronie i to ten efekt oślepia innych.
Następnie zakupiłem uniwersalny żyroskopowy moduł poziomowania do xenonów
Montaż w zakładzie elektromechanicznym bo sam bym nie dał rady. Wykorzystuje ori silniczki w lampach, reaguje aktywnie na zmieniające się warunki drogowe, podpięty pod czujnik prędkości. Przycina światła jak podjeżdżasz pod górę i podnosi jak z niej zjeżdżasz, czyli działa jak ori a nawet lepiej. Potem tylko zabudowa w bagażniku i już. Zestaw przystosowany do krótki samochodów u mnie trzeba było przedłużać wszystkie przewody
Następnie spryskiwacze. Komplet ori to wydatek nie mały. Ale ja nakleiłem na zderzak same zaślepki i nikt się nie czepia nawet diagnosta na przeglądzie. Nie zmienia to faktu że mam już komplet do zamontowania ori spryków.\ który będzie montowany wkrótce.
Podsumowując. Wymiana żarówek średnio poprawia widoczność i niestety palą się dość często, xenony zdecydowanie lepiej świecą i ich żywotność jest dłuższa. Ale niestety montaż kompletu zgodnego z przepisami jest dość kosztowny.
Soczewki pod xenon 200.- komplet
Zestaw poziomowania 500.-
Montaż zestawu 400.- (cały dzień roboty)
Żarniki D2S 240.-
Do tego przetwornice, można założyć te z chińskiego kompletu.
Moim zdaniem było warto
#109
Napisano 22:12, 14.02.2014
przerabiałem to samo co Tadzio i powiem krotko lepiej od razu kupic soczewki zarniki i miec normalne xenony a nie jakies hidy ktore moze i swieca daleko ale bardzo kierunkowo, xenon ladnie oswietla wszystko dookola i to dopiero daje poczucie bezpieczenstwa.
poziomowanie i spryski wiadomo dobrze miec ale bez tego sie obejdzie bez soczewki pod xenon z xenonem już niestety nie!
dla wyjasnienia soczewki zawsze sa takie same chyba ze sa zintegrowane z przyslona bo takie też występują. natomiast inna jest przysłona i odblysnik. zmiana odblysnikiem wiąze się właśnie ze zmiana zarówki z H1 na D2s
#110
Napisano 00:09, 15.02.2014
Tadzio tak zrobiona przeróbka jest już w pełni legalna? Bez obaw można cieszyć się jazdą nawet u zachodnich sąsiadów? Nie ukrywam, że korci mnie taka przeróbka ...
Btw. oem spryskiwacze mają ceny z kosmosu
#111
Napisano 09:57, 15.02.2014
Ja nie mam sprysków ale ich nikt nie sprawdza.
Policja mnie kontrolowała, na stacji diagnostycznej także bez problemów.
Tym bardziej że pytałem czy ze światłami jest wszystko ok.
Tu chodzi o snop światła i granice cienia.
A moduł smopoziomowania działa super. To akurat zasługa Darka bo on mi to załatwiał.
Roboty dużo ale warto.
Zresztą jak podjeżdasz na stacje pod maszynę to oni też widzą że to działa bo światła się same poziomują i dopiero po chwili ci je spradza.
#112
Napisano 10:10, 15.02.2014
Ale musimy sie liczyć z tym że diagnosta będzie chciał sprawdzić czy spryski działają , przynajmniej ja tak miałem w audi że koleś sprawdził czy działają , aby ograniczyć wydatki np przetwornic dobrze jest kupić z civica(ufo) łatwo można je zaadaptować i są dużo tańsze niż do accorda
Gdyby ktoś szukał mam takie przetwornice i pełen zestaw do zamontowania spryskiwaczy oryginalne
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#113
Napisano 10:20, 15.02.2014
No i chyba ten post Tadzia powinien być gdzieś podklejony, żeby każdy widział na co się pisze. I nie ma że mam dobrze ustawione i nie oślepiam. Jak widać "tak nie nada"
west a z tymi spryskiwaczami to ciekawa sprawa bo jak powiemy, że mamy płynu poniżej poziomu od którego działają i dlatego nie pryskają to co diagnosta zrobi:)?
#114
Napisano 10:23, 15.02.2014
To powie ci , proszę przyjechać jak będą sprawne to podbiję przegląd
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#115
Napisano 15:36, 15.02.2014
Można jeszcze pokombinować ze sprysakmi od E90 ponieważ nowe kosztują nie dużo w porównaniu z Hondą a zasada działania w sumie taka sama
#116
Napisano 17:03, 15.02.2014
no ale z tymi spryskami to przeciez raczej sie nie beda czepiac. raz ze jakby chcieli kazdego sprawdzic na przegladzie czy działaja to by tam pływali bo jednak sporo tego płynu idzie i psikaja u mnie 2x + to co na szybe. poza tym mam czujnik oblodzenia nawierzchni i teraz przy mrozach się nie włączają, więc co bedziemy czekali az się samochód ogrzeje?
#117
Napisano 18:38, 15.02.2014
Tadzio ładnie to pokazał
Sam teraz przerabiam ten temat i montuje ori soczewki xenon D2S.
#118
Napisano 20:29, 15.02.2014
Podklejcie wypowiedź Tadzia
Dobrze wyprostowany zawiły temat
Starajmy się jeździć jak ludzie ....
Mój Accord VII oraz nowe mody >>http://www.accordklu...pic.php?t=46314
#119
Napisano 21:19, 15.02.2014
Dziękuje chłopy za informację,ale ma jeszcze dwa pytania:
1. Czy przetwornica wykorzystywana w chinczykowych hidach dokładnie taka
http://www.hq-auto-l...version-kit-h7/ z dokupieniem adaptera pod żarnik d2s będzie dobra?
2. Prawa lampa u mnie jest zamiennikiem firmy TYC nie posiadająca dokładnie TYC samych oznaczeń co OEM, jednak wygląda identycznie, czy wymiana przesłony i odbłyśnika starczy czy wymienić należy całą lampę?
Tadzio, jak CI się sprawuje moduł samo poziomowania oraz dużo z tym pracy jest?
Wychodzę z założenia, że jak zakładać ksenon to robić to porządnie, auto jest rodzinne więc jazda ma być przyjemnością a nie stresem czy akurat ten Pan będzie chciał sprawdzić spryski czy też układ poziomowania.Ma być wszystko i tyle... tylko jak najmniejszym kosztem.
Zdrówka
Użytkownik Daniello87 edytował ten post 21:20, 15.02.2014
#120
Napisano 22:49, 15.02.2014
Wszystkie przeglądy techniczne przechodzę bez problemów.
A ńie mam znajomych na stacji.
Dwie kontrole policji. Nawet nie zapytali o spryski, choć sprawdzali xenony.
Zaglądali w lampy i podłącżenie kabli.
Ja mam zrobione jak w ori lampach.
Żadnych wierceń w deklu, wszystko puszczone od spodu.
Tak jak każe fabryka.
Przetwornice mam z chińskich xenonów, żarniki d2s, przysłony od ori xenonów.
Działa super.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 sty 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 lis 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 kwi 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych