Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
all_gen

xenony w accordzie

all_gen

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
225 odpowiedzi w tym temacie

#166 Ciapek

Ciapek
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 11.07.2014

Pytanie za 100pkt. Zestaw HID slim bez problemu miesci sie w lampie VII gen. Czy nagrzewajaca sie soczewka nie popali dotykajacych jej kabli od HIDa? Nie spowoduje to jakiegos pozaru? :)


Wysłane przez Tapatalk
  • 0

#167 skubiszek

skubiszek
  • Forumowicz
  • 2301 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:3.0
  • Wersja:S-line
  • KM:240
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Avant
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 22:11, 11.07.2014

A czemu w lampie chcesz montować skoro pod lampą masz na to full miejsca w dodatku jest to miejsce właśnie na przetwornice:)

Użytkownik skubiszek edytował ten post 22:11, 11.07.2014

  • 0

Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂


#168 Ciapek

Ciapek
  • Forumowicz
  • 35 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 11.07.2014

Szybka akcja. Nie mam sily targac zderzaka... W lampie jest duzo miejsca- wszystko sie elegancko miesci tylko pytanie czy od temperatury metalowej soczewki nie podsmaza sie kable


Wysłane przez Tapatalk
  • 0

#169 adamw1410

adamw1410
  • Forumowicz
  • 15 postów
  • Skąd:DK
  • Silnik:2,0
  • Wersja:laifstyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 08.11.2014

Witam 

Mam akusia 8 gen. i szukam kogos kto by ogarna mi temet xnenonow za rozsadna cene  (kpl lampy , poziomowanie itp) mam oryginalnie zainstalowane spryskiwacze 


podaje kon.

adamw1410@hotmail.com


  • 0
Niech moc bedzie z nami

#170 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:28, 19.01.2015

A czemu w lampie chcesz montować skoro pod lampą masz na to full miejsca w dodatku jest to miejsce właśnie na przetwornice:)

zeby nie wiercic dziurek w dekielkach od lamp i miec szczelny klosz, a dwa zeby schowac wszystko w srodku , tylko jest jeden problem ktory tez mnie martwi czy nie spali sie jakis przewod dotykając odblysnika od strony wewnetrznej , ale co sobie mysle na zwyklych h1 jest ostrzezenie nie dotykac nagrzanej poniewaz temp. żarówki może być ponac 200 C jednak palnik h1 to 35 w czyli sporo mniej niż 55 w h1 ale nie moge znaleść do jakiej temp sie nagrzewa bańka nie rdzeń żeby dało się porównać z h1 , myślę że może to być proporcjonalnie mniej jak z poborem prądu, z banalnego wyliczenia wynika ze moze to byc cos kolo 130 C, ale czy wystarczy wyliczenie zasada proporcjonalnosci ?

 

 

Przeprowadziłem dzisiaj próbę na "stole" trwała około godziny palnik odpala, przetwornica dodatkowo zasłonięta plastykową przykrywką tak ażeby symulować "przebywanie" w kloszu lampy i co powiem do około 15 minutach jest ok. nie nagrzewa się można ja trzymać w rękach ciągle, po około pół godziny jest gorąca że da się ją trzymać przez chwilę , po godzinie po bokach przetwornicy jest tak gorąco że można dotkną ale na chwilę , parzy już. Wiem że OEMowo przetwornica jest umiejscowiona pod zespołem lampy (nie pamiętam czy pod dziennymi czy długimi) stąd normalnie się schładza, włożenie jej dodatkowo w klosz nie chłodzi jej w naturalny sposób przepływem powietrza. Stresująco byłoby pojechać np. 500 km parę godzin i gdzieś w polu gasić przód samochodu :/ Jakie są wasze odczucia/doświadczenie z HIDami ? Pomijam tematy związane z legalnością zastosowań itd.


Użytkownik ucan edytował ten post 17:32, 21.01.2015

  • 0

#171 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:35, 21.01.2015

Szybka akcja. Nie mam sily targac zderzaka... W lampie jest duzo miejsca- wszystko sie elegancko miesci tylko pytanie czy od temperatury metalowej soczewki nie podsmaza sie kable


Wysłane przez Tapatalk

po moim teście to nie wiem czy soczewki jak soczewki ale od przetwornicy się nie podsmażą


  • 0

#172 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:00, 21.01.2015

Moznabyloby ulozyc kable tak, ze nie dotykalyby klosza, ewentualnie przylkeic je do obudowy plastikowej tasma do wkladow kominkowych (taka srebrna ktora skleja sie prasowane platy waty, jest odporna na mega wysokie temp.)
Mnie ciekawi jeszcze jedna rzecz, czy w obodowie jest dosc tyle miejsca? Zakladajac, ze niektorzy maja tam woreczek pochlaniajacy wilgoc ( niby kazdyb7 gen przed liftem to ma seryjnie). Czy ktos ma w obudowie od lampy te pudeleczka od xenona i woreczki?
  • 0

#173 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:21, 22.01.2015

Moduł samopoziomowania od dwóch lat działa bezproblemowo.
Wszystkie przeglądy techniczne przechodzę bez problemów.
A ńie mam znajomych na stacji.
Dwie kontrole policji. Nawet nie zapytali o spryski, choć sprawdzali xenony.
Zaglądali w lampy i podłącżenie kabli.
Ja mam zrobione jak w ori lampach.
Żadnych wierceń w deklu, wszystko puszczone od spodu.
Tak jak każe fabryka.
Przetwornice mam z chińskich xenonów, żarniki d2s, przysłony od ori xenonów.
Działa super.

Tadzio a czy nie patrzyli Ci przypadkiem na lampy na przodzie , przynajmniej u mnie w polifcie mam oznaczenie H1 , mniej więcej w miejscu gdzie jest soczewka tylko na samym dole od strony ślizgu, wg. tego jak rozumiem lampa z tym oznaczenie dostosowana jest do żarówek H1 wyłącznie, lampy mam chyba orginalne OEMy pusze na nich Stanley Honda.

Zdrówko !


  • 0

#174 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:49, 22.01.2015

Z tego co pamiętam to w VII jest takie samo oznaczenie na lampach wiec wystarczy przełożyć soczewki, dorzucić poziomowanie i spryskiwacze albo zaślepki i tyle
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#175 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:51, 22.01.2015

Nie soczewki tylko odbłyśniki i przesłony :)


  • 0

#176 ucan

ucan
  • Forumowicz
  • 294 postów
  • Skąd:Ostrowiec Św.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S, 30-Jahre
  • KM:ok
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:cl7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:53, 22.01.2015

Nie soczewki tylko odbłyśniki i przesłony :)

Ale sama lampa ma oznaczenie identiko ?
  • 0

#177 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 11:53, 22.01.2015

No ja to uznaje za całość :)
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#178 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:57, 22.01.2015

No ale nie jest to całość,soczewki nie trzeba wymieniać bo jest taka sama i nie jest scalona z odbłyśnikiem tylko przykręcona na 2 śrubki,no nie ważne. :)

Nie wiem jak jest z oznaczeniem w polifcie, przed jest takie samo podobno.


  • 0

#179 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 12:30, 22.01.2015

Hej :-)

Koledzy, to tez było wałkowane wielokrotnie, lampy w VII gen. mają homologację i na H1 i na żarniki ksenonowe... dlatego niezależnie od wnętrzności obudowa i klosz są identyczne...

 

Pozdrawiam

Tomek


  • 0

#180 JANKES3

JANKES3
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7 EX
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sallon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:17, 22.01.2015

No to ekstra jak maja homologacje na zwykla i xenon. Ale czy ktos odpowie na moje pytanie? Nie daje mi to spokoju, montowal ktos xenon z przetwornica do srodka? Gdzie znajduje sie jeszcze woreczek przeciw wilgoci. Miesci sie wszystko i nie narobi szkod??

Użytkownik JANKES3 edytował ten post 13:18, 22.01.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq