Witam. Pacjent to accord VI 1.8 z 2000 r. Dziwna Sprawa, silnik gaśnie po przełączeniu na gaz jak jest zimny. To może po kolei. Jakiś miesiąc temu miałem spadki ciśnienia więc wyczyściłem reduktor
(zavoli zeta) po czyszczeniu wszystko było ok. Ale po ok 2 tygodniach zaczeła szarpać po przełączeniu na gaz z dnia na dzień sie pogarszało. Ostatnio jadąc z rana do pracy temp. poniżej zera podczas jazdy przełączyłem na gaz auto straciło moc nie przyspieszało nie miało mocy, kontrolka silnika zaczeła migać podjechałem tak z 500m nie przeszło więc włączyłem na benzyne kontrolka przestała migać. na ciepłym silniku auto przełącza sie na gaz bez problemu. spalanie mniej niż 10l lpg wczoraj skalibrowałem instalacje nie pomogło. Pierwsza myśl, coś sknociłem przy czyszczeniu reduktora więc kupiłem zestaw naprawczy v3 z spężynkami i do dzieła. Efekt ? Bez zmian. na lpg zrobiłem 122tys. wtryski hana red.
Chciałem wrzucić plik osc. ale nie mam uprawnień.
Wygląda to tak ze ciśnienie przed przełączeniem mam 1.8 bara załącza gaz ciśnienie powoli spada czas wtrysku rośnie na ponad 10 obroty spadają auto gaśnie wszystko na biegu jałowym