Polecam VR1. Większa zawartość ZDDP w oleju lepiej chroni wałki rozrządu i popychacze
Użytkownik h1tman edytował ten post 20:16, 31.10.2016
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 20:15, 31.10.2016
Polecam VR1. Większa zawartość ZDDP w oleju lepiej chroni wałki rozrządu i popychacze
Użytkownik h1tman edytował ten post 20:16, 31.10.2016
Napisano 21:58, 31.10.2016
Panowie przepalanie auta i zostawienie go potem w garażu to jedno z gorszych rozwiązań.Rozrzedzenie oleju paliwem,więcej wilgoci w środku silnika.Ja osobiście w motocyklu u siebie w tym sezonie zrobiłem 300 km z powodu urazu kręgosłupa i idzie nowy olej.Nie kosztuje mało wtajemniczeni wiedzą ile- Motul 300 V i nowy oryginalny filtr Suzuki.Motocykl zalany pod korek i NIE ODPALANY W ZIMIE !!!.Zużyty olej w silniku to też kwasy .W swojej Hondzie wymieniam co 8 tyś i staram się wymieniać po zimie z powodu częstej jazdy na krótkich odcinkach a to nie służy ,,oliwie,,Wybór należy do Ciebie.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:01, 31.10.2016
Napisano 06:06, 01.11.2016
Napisano 08:17, 01.11.2016
Napisałem to wszystko z własnego doświadczenia.Zrobisz jak zechcesz
Napisano 09:24, 01.11.2016
Napisano 09:52, 01.11.2016
A jak normalnie odpalasz auto to nie rozrzedzasz oleju paliwem? Rozgrzanie silnika powoduje odparowanie wilgoci z oleju i silnika a nie większe się jej gromadzenie. Po dłuższym postoju auta cienka warstwa oleju spływa do miski pozostawiając nie chroniony metal i właśnie wtedy silnik może rdzewieć od środka.
A kwasy w oleju po 7k KM to co niby zrobią? Miskę przeżrą? Ludzie jeżdza na olejach 2 lata i do 30k km "bo tak zaleca producent" i jakoś silnik nie są zeżarte przez kwasy.
Użytkownik h1tman edytował ten post 09:58, 01.11.2016
Napisano 21:00, 01.11.2016
Robię w mechanice trochę lat więc nie pisz mi o wymianie co 30 tyś bo mi ,,pękają zajady,, od śmiechu.Tak się składa że współpracuję z ludzmi z ASO Ford (jako przykład) .Z pierwszej ręki mam informację o skutkach zmiany oleju co 30 tyś i więcej w przypadku modelu Transit .Całe szczęście dla klienta że ma auto na gwarancji.Więc nie pisz mi takich głupot za przeproszeniem.Dla mnie możesz zmieniać olej co 100 tyś lub 5 lat tak jak daje gwarancję na samochód producent.Ja u siebie po 8 tyś wymieniam olej .Po spuszczeniu jest czysty i zajeb...... pachnący benzyną z racji krótkich odcinków jakie robię.Jak pewnie wiesz KRÓTKIE ODCINKI TO NIEDOGRZANY SILNIK KTÓRY WTRYSKUJE WIĘCEJ PALIWA.Dla mnie i myślącego człowieka mieszanka oleju i NIESPALONEGO paliwa to niezbyt dobre połączenie jako środka smarnego na dłuższą metę.Każdy ma swój rozum i niech zrobi według uznania.Tylko niech kolega ma jakiekolwiek rozeznanie i na jego podstawie niech podejmie decyzję co ma zrobić.Pozdrawiam myślących.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:06, 01.11.2016
Napisano 22:18, 01.11.2016
Pewnie, że wymiana oleju co 30 tys to głupota. Przytoczyłem to tylko w kontekście kwasów w oleju.
Napisano 08:50, 02.11.2016
Zainteresowany kolega chyba sam zdecyduje według swojego sumienia mając na uwadze wszystkie wypowiedzi.Pozdrawiam
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych