Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Check bład 1166 1667 Accord VI

VI honda accord f20b6

Najlepsza odpowiedź pegal , 21:00, 15.10.2016

Podobno DOX 0307 jest działającym "zamiennikiem"...ale tu kończy się moja wiedza i znajomość tematu. Inny silnik niż mój- i nie chcę tu udawać, że znam się na wszystkim. Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:00, 13.10.2016

Witam, problem mam taki, że wyskoczył mi CHECK numer błędu to 1166 i 1667, niby wszystko fajnie naprawić usterkę usunąć check i jest git. NIE.
Po kodzie błedu dowiedziałem się że to sonda w kolektorze. Ok, Marcinek miał pieniążki wymienił sonde (na używaną, nie stety nie stać mnie na aso) odłączyłem aku a 5 min, nawet przez kostkę OBDII próbowałem usunąć CHECK i dupa dalej mam to samo i wyskakują te same błędy. Ma ktoś moze jakiś pomysł co to może byc? Co zrobić? Można strzelić się w łeb, ale to nie pomaga niestety.

Mój ukochany pacjent to Honda Accord 2.0 V-Tec F20B6 1999r LPG

Użytkownik Bożydar edytował ten post 12:06, 14.10.2016

  • 0

#2 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:13, 14.10.2016

A skąd taki wniosek, że to sonda w katalizatorze? Ten pierwszy błąd czyli 1166 wskazuje na sondę regulacyjną, czyli tę PRZED katalizatorem. Sprawdź dobrze jej obwód czyli kostkę czy wszystko kontaktuje, czy grzałka nie ma przerwy na zasilaniu. Nie wiem kto Ci interpretował błędy po tych kodach ale zrobił to źle...ja błędu 1667 wogóle nie znajduję. Chyba, że to czeski błąd i powinno być 1167 a wtedy też tak jak wyżej opisałem.

Użytkownik pegal edytował ten post 08:18, 14.10.2016

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#3 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 14.10.2016

Kurde, przepraszan chodzilo o kolektor. Juz robie poprawke
  • 0

#4 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 12:46, 14.10.2016

No to zmienia sprawę, że nie katalizator a kolektor 😁. Ale mimo wszystko sprawdź sobie obwody sondy i grzałki w tej sondzie. Sprawdź czy na zimnym silniku po włączeniu zapłonu masz napięcie akumulatora na stykach grzałki w kostce sondy. Sprawdziłeś omomierzem oporność grzałki w tej używanej sondzie? Było ok?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#5 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:24, 15.10.2016

właśnie nie sprawdzałem, może głupio postąpiłem, ale zaufałem dal Gościa który mi to sprzedawał, był z  polecenia. Da sie może jakoś inaczej to sprawdzić? omomierza nie mam, i u znajomych bedzie z tym Ciężko.  Jeśli coś uda mi się załatwić to jak mam to sprawdzić? Szczerze z tym nie miałem styczności


  • 0

#6 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:44, 15.10.2016

Takie cos na kompie diagnostycznym pokazalo
  • 0

#7 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:30, 15.10.2016

Takie cos na kompie diagnostycznym pokazalo

Ale ja nic nie widzę....miał być jakiś załącznik?


  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#8 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:18, 15.10.2016

Tak miał być załącznik, przez tel dodawałem post, i widocznie nie dało. Nie ważne już, Mechanik sprawdził sondę i okazało się że jest uszkodzona, ta druga i ta moja stara. Czyli dwie do wyrzucenia.

 

Z innej bajki, jaką sondę nową opłaca sie kupić oprócz orginału? z tego co wiem że Honda nie lubi zamienników, ale może coś jednak? Jak nie to bede zmuszony kupić nową oryginalną.


  • 0

#9 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:27, 15.10.2016

W silniku f20b jaki masz to chyba tylko oryginał. To nietypowa sonda-szerokopasmowa-więc nie wiem czy istnieją jakiekolwiek zamienniki...ale nie jestem wyrocznią- ja mam silnik f18b i nie mam tego problemu.

Poczytaj jeszcze taki wątek:
http://www.accordklu...e-182023/page-2

Użytkownik pegal edytował ten post 20:34, 15.10.2016

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#10 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 15.10.2016

Ogólnie jak moge wyczytać z tego postu co napisałeś to Sonda o numerze

Firmy DENSO DOX-1452

HONDA - 36531-PAA-L22 Powinna podejść bez problemu?  Znalazłem taką w sieci sklepów sprzedających części samochodwych itp itd.


  • 0

#11 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1,802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:00, 15.10.2016   Najlepsza odpowiedź

Podobno DOX 0307 jest działającym "zamiennikiem"...ale tu kończy się moja wiedza i znajomość tematu. Inny silnik niż mój- i nie chcę tu udawać, że znam się na wszystkim.

Użytkownik pegal edytował ten post 21:00, 15.10.2016

  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#12 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:55, 16.10.2016

Trudno, będe działać coś :/ Dzięki za aktywność i pomoc. Pozdrawiam!

Szkoda że nikt inny nie udzielił się znający bardziej temat w tym silniku.


Użytkownik Bożydar edytował ten post 00:56, 16.10.2016

  • 0

#13 Bożydar

Bożydar
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:00, 29.10.2016

Nowa sonda w kolektorze, dokładnie DOX-0307 polecam od siebie. Wszystko gra gitara, dzięki pozdrawiam!


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, honda accord f20b6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq