Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Uszczelka EGR

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 tomek123456445

tomek123456445
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Anglia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:200000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:ee
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:21, 04.10.2016

Witam wszystkich,

 

Właśnie przyszła mi uszczelka wraz z zaślepką tylko nie mam pojęcia jak uszczelke włożyć, którą stroną. Czy strona ma znaczenie? Jedna strona z napisami jest gładka a druga strona matowa. 

Kupiłem na ebay ale na allegro też mają taką samą.  http://allegro.pl/51...4998364516.html

 

I jeszcze jedno pytanko jak już wam zadaje tyle pytań, po zakupie samochodu hania już brała olej + do tego trochę kapało z aparatu zapłonowego. Aparat wymieniony ale po wymianie walnął mi egr i nie wiem czy przez egr pali więcej oleju czy znowu coś poszło. Czytałem że uszczelki mogły pójść, też będąc u mechanika powiedział mi to samo, ale wspomniał jeszcze o jakimś płynie zmiękczającym czy coś tam i jest możliwość że będzie mniej palić, jak uważacie czy warto coś takiego stosować a może ktoś już przetestował ?? 

 

Dzięki !!


  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:33, 04.10.2016

Nie zaślepiaj EGR bo będziesz miał "check engine". Wymieniłeś uszczelniacz wałka który idzie do aparatu zapłonowego? Silnik bierze olej bo pewnie pierścienie olejowe (zgarniające) są do wymiany. Zmień mechanika bo mu mózg zmiękczyło.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 18:36, 04.10.2016

Co do uszczelki EGR-a to bez znaczenia która strona. Jeżeli masz polifta a tak wynika z profilu to bedzie wywalał CE jak go zaślepisz. Co do zmiękczaczy to cudów nie ma. Jak bierze olej to trzeba zdiagnozować przez co (uszczelniacze, pierścienie, itd) i naprawić - wymienić, żaden olej zmiękczający uszczelki nie pomoże - sorry.

pozdr

 

pablo.see mnie wyprzedził :)


Użytkownik dargo edytował ten post 18:36, 04.10.2016

  • 0

#4 tomek123456445

tomek123456445
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Anglia
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:200000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:ee
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:43, 04.10.2016

Nie, nie wymieniałem uszczelniacz wałka. W sumie to się wogóle nie znam więc jak dostałem aparat zapłonowy to wykręciłem dwie śruby i założyłem nowy. Czy przez to że nie wymieniłem tego uszczelniacza może mi się zbierać olej w kostce od aparatu zapłonowego. Wkurza mnie to, nie są to duże ilości ale tak mniej więcej po 5 odpaleniu muszę czyścić kostkę bo ma problemy z odpaleniem. 


  • 0

#5 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 07:23, 05.10.2016

Jeżeli olej wlatuje do aparatu zapłonowego to musisz wymienić uszczelniacz który znajduje się w aparacie zapłonowym. Trzeba aparat rozebrać do zera, wyjąć ośkę z łożyskiem i będziesz widział uszczelniacz.

pozdr


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq