Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Błąd grzałki sondy Lambda - P0135/ KOD 41

VII Lambda sonda błąd grzałka

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
105 odpowiedzi w tym temacie

#61 Pyra

Pyra
  • Forumowicz
  • 1022 postów
  • Skąd:Rzeszów / USA
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8 / sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 20:47, 12.03.2013

Ja mam przedlifta 1.8 i mam tylko 1 sondę. Ja nic o drugiej nie pisałem.
  • 0

#62 Ziomek

Ziomek
  • Forumowicz
  • 46 postów
  • Skąd:Słupsk
  • Silnik:2,0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:21, 12.03.2013

A ja myślałem że masz tak jak ja 2 sondy :oops: :k

Sory.
  • 0

#63 SeB89

SeB89
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 19.07.2013

Panowie pierwsza sonda w K20A6 jest 1woltowa czy 5cio? Podczas mierzenia pokazuje 1,8V.
  • 0

#64 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 11:54, 19.07.2013

SeB89, praca sondy w zakresie 0-1 V
  • 0

#65 SeB89

SeB89
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Katowice
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:14, 19.07.2013

wolek, wielkie dzieki tej informacji własnie mi brakowało..
  • 0

#66 bryll

bryll
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:02, 30.07.2013

Witam, wywala mi checka P0135 usterka obwodu grzałki HO2S (czujnika A/F) S1. i teraz szybkie pytanie o którą sondę chodzi?
Tą przed katalizatorem, czy to w katalizatorze?
  • 0

#67 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:03, 30.07.2013

błąd P0135 - obwód ogrzewania sondy lambda (blok cylindrów nr 1, sonda nr 1) wadliwe działanie.
  • 0

#68 bryll

bryll
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:04, 30.07.2013

czyli co sonda przed katalizatorem? znalazłem taką http://allegro.pl/de...3389865948.html czy lepiej oryginalną urzywkę?
  • 0

#69 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:40, 30.07.2013

jutro ci napiszę ale na 99 % pasuje
  • 0

#70 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 18:16, 16.11.2013

Jaki powinien być prawidłowy opór grzałki w pierwszej sonda lambda ( czteroprzewodowa przed katalizatorem)
w Honda Accord VII 2.0 155KM 2003-2008 CL7. I gdzie mogę kupić taką sondę. Proszę o sprawdzone i potwierdzone źródła.
  • 0

#71 Dudkins

Dudkins
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Tyszowce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:31, 17.11.2013

Panowie ja mam podobny problem tzn tak mi sie wydaje. W tamtym roku kupilem lekko uszkodzone przodem auto ale jezdzace. Swiecilo kilka kontrolek,wszystkie elektronik mi wykasowal procz check engine. Ale powiedzial ze mam walnieta sonde,pozniej drugi powiedzial mi ze to tylko bledy,ale v-tec sie wlaczal przy ok 4000 tys. Po jakims czasie zalozylem gaz i wtedy zauwazylem ze v-tec nie dziala. Pojechalem do gazownikow na regulacje,powiedzieli ze zawory trzeba ustawic . Wiec pojechalem do znajomego mechanika,ktory zna sie na rzeczy i ten powiedzial zeby od zaworow sie odczepili. Wrocilem do nich i tym razem powiedzieli ze to wina sondy. No i czy ktos ma jakis pomysl na to co jest przyczyna ze nie dziala v-tec? bo nie chce kupowac sondy na darmo,jesli to nie jest przyczyna.
  • 0

#72 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 11:02, 18.11.2013

Witam,
Honda ESM poucza, że powinno być 2.1-2.9Ohm w temperaturze pokojowej (pomiar między pin 3 AFSHTC(GRN) a pin 4 +B (WHT/BLK)). Jakiś zwierzak przegryzł mi miesiąc temu jeden z tych przewodów, więc faktycznie mierzyłem - 2.9Ohm przy lekko ciepłym katalizatorze. Źródła wiarygodnego nie podam, bo oczywiście połączyłem przewody, ale dla porządku dodam tylko, że oczywiście rozglądałem się za DENSO DOX-1424 (występowała w wielu miejscach).
Pozdrawiam
FullChess
  • 0

FullChess


#73 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 09:28, 25.11.2013

Dudkins, pali się check ?? Jeśli tak jaki numer błędu. Czy usterka nie załączania v-teca jest na lpg czy na benzynie?? Jeśli v-tec by się nie załączał to od razu wywali ce złe sterowanie zaworem .
  • 0

#74 Dudkins

Dudkins
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Tyszowce
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:09, 28.11.2013

Check swieci sie non stop praktycznie,ostatnio zgasl na kilka kilometrow i znowu sie pojawil. Numeru bledu nie znam,ale jutro jade do elekronikow to moze sie dowiem. V-teca nie zalacza mi ani na gazie ani na benzynie takze nie wiem o co chodzi. Jesli ktos moze to wyjasnic to bede bardzo wdzieczny

[ Dodano: 2013-12-03, 22:55 ]
Witam. Bylem dzisiaj u elektronika i wyszlo ze nr bledu to P1157 i P 0134. Czy ktos wie co to oznacza?

[ Dodano: 2013-12-16, 23:07 ]
Witam. Panowie wie ktos cos na temat tego problemu z V-tec oktorym pisalem?
  • 0

#75 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 78 postów
  • Skąd:https://t.me/pump_upp
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:02, 16.05.2015

Po wycięciu katalizatora mam błąd 41 czyli "grzejnik podgrzewanego czujnika tlenu (sonda lambda) - podstawowy". Co z tym zrobić? I czy można z tym jeździć?

Miałem też wymieniane jednocześnie złącze elastyczne i z tego co widzę to sonda nadal siedzi w oryginalnym kawałku rury wydechowej i wycięcie katalizatora było w "bezpiecznej" odległości od niej, natomiast naprawa tego złącza chyba była już w odległości "niebezpiecznej". W ogóle coś tam ciekawego pospawane w okolicy sondy od strony złącza. Czy możliwe jest, że w czasie cięcia lub spawania mechanik mógł coś tam uszkodzić?

Bo samo wycięcie kata i wymiana złącza chyba tego nie spowodowała, zwłaszcza, że sonda siedzi w oryginalnej rurze.


Użytkownik jez985 edytował ten post 15:23, 16.05.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Lambda, sonda, błąd, grzałka

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq