Już diagnoza była wszystko wskazuje na 98% ze to uszczelka pod głowicą
teraz trzeba wymienic i zobaczymy czy to pomogło
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 19:43, 22.08.2016
Już diagnoza była wszystko wskazuje na 98% ze to uszczelka pod głowicą
teraz trzeba wymienic i zobaczymy czy to pomogło
Napisano 23:08, 22.08.2016
Wywalanie płynu to na 90 % wina UPG.
Jeśli płyn się nie gotuje to nie ma fizycznej możliwości żeby ciśnienie samo powstało z niczego i wywaliło płyn.
Użytkownik h1tman edytował ten post 23:09, 22.08.2016
Napisano 21:22, 17.09.2016
Witajcie uszczelka pod głowicą zrobiona wszystko ok temperatura nie rośnie płynu nie wywala do zbiorniczka wyrównawczego.
Napisano 19:05, 21.12.2016
Użytkownik vova777 edytował ten post 19:06, 21.12.2016
Napisano 20:57, 21.12.2016
Napisano 04:20, 22.12.2016
Masz na myśli zworke zrobić w kostce czujnika temperatury? Czy źle zrozumiałem? Jest to czujnik z w obudowie termostatu?Jak wentylatory nie chodzą to włącznik. Na krótko jak załapie to masz winowajcę.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Napisano 07:06, 22.12.2016
Nie wiem jak w VI genie ale V gen ma włącznik w obudowie termostatu.
Tak, zworka w kostce musi spowodować włączenie wentylatorów.
Jak nie włączy to trzeba szukać innego tematu.
Można też grzać do momentu kiedy powinny się wentylatory włączyć i miernikiem sprawdzać czy jest przejście, lub do garnka z wrzątkiem i miernik.
Napisano 08:36, 22.12.2016
Napisano 08:39, 22.12.2016
Ale nie puściła chyba sama od siebie.
U mnie też puściła po tym jak padł włącznik wentylatora i podbiło temperaturę wysoko.
Napisano 18:09, 22.12.2016
Użytkownik vova777 edytował ten post 08:29, 23.12.2016
Napisano 00:45, 23.12.2016
vova, dużo Cie nowa chłodnica kosztowała?
Napisano 08:25, 23.12.2016
Wodna "Nissens" 360plnvova, dużo Cie nowa chłodnica kosztowała?
Użytkownik vova777 edytował ten post 08:27, 23.12.2016
Napisano 08:49, 23.12.2016
Podbijam. Wczoraj zauważyłem, że mam pełny zbiorniczek wyrównawczy. Silnik nie był jeszcze do końca wychłodzony bo czułem ciepło przy otwieraniu maski. Ze wskazówką mam taki problem, że nie wstaje od razu po odpaleniu zimnego samochodu (mam na myśli, że przejadę 10-15km a wskazówka nadal leży na dole). Po kilku kolejnych minutach jazdy wskazówka wstaje i jednym ruchem przechodzi na 1/4 skali. Zdarza się tak, że spadnie do dołu jeszcze raz i jak kolejnym razem wstanie to wskazuje prawidłowo. Odnoszę wrażenie, że wskazówka od tej 1/4 skali idzie już normalnie bez opadania- nie przyjrzałem się dokładnie. Generalnie jak auto się rozgrzeje wskazówka nie opada ani nie wariuje. Latem problem ze wskazówką nie występuje. Przegrzewanie silnika raczej bym wyeliminował bo klima i ogrzewanie działa jak należy. Jak miałem problem z termostatem to szyby parowały na każdym ustawieniu klimy a teraz nic niepokojącego się nie dzieje. Wczoraj odkręciłem korek od chłodnicy, zlałem płyn ze zbiorniczka wyrównawczego do chłodnicy (weszło go niewiele) odpaliłem auto bez korka chłodnicy i ze 3 razy przegazowałem dopóki nie przestały pojawiać się bąbelki z powietrzem. Na koniec założyłem korek i niby wszystko było ok. Dzisiaj rano wskazówka wstała normalnie choć po nocy raczej jej się to nie zdarza . Szukałem rozwiązania na necie i wiele wskazuje na to, że problem dotyczy korka chłodnicy. Nie chciałbym jednak wymieniać go bez potrzeby. Czy ktoś miał podobny problem?
Wodna "Nissens" 360pln
Klima "Hella" 280pln
Witam. Jednak zaczyna mnie trochę zastanawiać ta niska temperatura
Juz przy tej pozycji wskazówki włącza się wentylator. Czy z by rzeczywiście czujnik temperatury nawalił?
A druga rzecz to jakos leniwie wszedł na obroty (ssanie) jak odpaliłem dzisiaj rano...Mam nadzieję że to nie UPG...
U mnie wygląda to niemal identycznie jak wskazówka wstanie pierwszy raz od dołu. Z tą różnicą, że u mnie wskaźnik po chwili znajduje się poniżej połowy czyli tak jak było zawsze.
Napisano 10:56, 23.12.2016
Napisano 10:59, 23.12.2016
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych