to dawaj znać czy się coś po wymianie zmieni
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 15:01, 20.03.2016
#17
Napisano 12:06, 21.03.2016
No jak już zmienię, sprawdzę co i jak to napisze co nastąpiło.
#18
Napisano 15:49, 21.03.2016
Prawdopodobnie masz przypieczone pierscienie olejowe. Czesta awaria przy kompleksie glowicy,kompresja nic do tego nie ma.
#19
Napisano 16:50, 21.03.2016
#20
Napisano 16:57, 21.03.2016
Dzięki za info. Spalanie masz i tak małe.
#21
Napisano 02:22, 22.03.2016
#22
Napisano 11:50, 22.03.2016
Nie o stopien sprezania.
#23
Napisano 12:54, 23.03.2016
Panowie według danych diagnostycznych AUTODATA z roku 2007, 2013 ciśnienie sprężania dla silnika F18B2/B4 (rocznikowo 1998 -03) to wartość od 9,3 -14,2 bar
może komuś się przyda przy okazji
luz zaworowy dla ssących 0,24 -028
dla wydechowych 0,28 -0,32
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:55, 23.03.2016
#24
Napisano 17:17, 23.03.2016
To tak trochę dziwne dane dane skoro miałem prawie pod 15.
#25
Napisano 21:21, 23.03.2016
Tak podaje Autodata sprawdzałem w kilku wydaniach.
#26
Napisano 21:50, 23.03.2016
#27
Napisano 21:59, 23.03.2016
#28
Napisano 22:52, 23.03.2016
Wowi Funclub- Kuzyn od strony brata ojca po matce chrzestnej stryjenki 😂😂
#29
Napisano 08:16, 24.03.2016
#30
Napisano 13:28, 24.03.2016
Ja miałem
14.8
14.8
14.9
14.8
Na ciepłym...więc może stąd pewna różnica.
Mi takie pasuje
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , 24 kwi 2024 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , 24 kwi 2024 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych