XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#92 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:38, 23.06.2011
Pomiar na hamowni obciążeniowej kosztować może nawet 50zł. Więc skoro tak oszczędzają na magnetyzerach kasę na paliwo ci co je użytkują, to dla dobra ogółu ich wszystkich, choć jeden z nich mógłby taki pomiar zrobić. Jeśli nie chce, nie zrobił - dla mnie sprawa prosta.
Efekt placebo naukowo też został udowodniony, że jednak działa
Mnie przynajmniej nikt nie powie, że zmiana wydechu, dolotu czy lekkiego koła zamachowego nie wpływa na lepszą pracę silnika i jego parametry, bo sam to sprawdziłem i mam namacalny dowód że wpływa - i to bardzo znacząco. Majątku ten pomiar mnie nie kosztował a przynajmniej mój argument ma podstawy do dywagacji, jak ta tutaj.
Pozdrawiam serdecznie
#93
Napisano 16:55, 23.06.2011
Efekt placebo naukowo też został udowodniony, że jednak działa
Pozdrawiam serdecznie
Zgadza się, wszystko siedzi w naszch głowach. Np. Niektórzy słyszą niepokojące dzwięki silnika a inni nie...
#94 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:55, 24.06.2011
Naprawdę, mam głęboko w dupie, czy wierzycie, czy macie magnetyzer, jakiego producenta, w jaki sposób montowane i NA JAK DŁUGO i czy jednocześnie silnik jest chipowany, co powoduje efekt odwrotny od zamierzonego.
Nie nadajemy na tych samych falach. Może bariery edukacyjne biorą górę, kto wie? Ale w ogóle fajnie, że ta durna duskusja jednak zaistniała. Dużo się znowu nauczyłem i przekonałem. Socjologia to wspaniała dziedzina.
Don Calzone, twoja arogancja, prostactwo i ignorancja to już legenda. Musisz mieć niesamowite kompleksy i bardzo wąskie horyzonty myślowe. Nie prześlę ci wykresów, bo jak jeszcze mój dokleisz na przednią szybę, to już mało co będziesz widział i możesz wypadek spowodować. Czy coś ostatnio nie układa ci się pożycie seksualne z twoją hondą? Wspieram cię
#95 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:10, 24.06.2011
Oooo Hitman. Fajnie, to kiedy prześlesz mi 160, może nawet 180 funtów na dwa badania - przed i po? Z góry dzięki. Tylko nie odwracaj teraz kota ogonem. Bądź mężczyzną.
Ja? Przecież to Ty upierasz się przy swojej racji i Tobie powinno zależeć na udowodnieniu nam, że się mylimy.
Naprawdę, mam głęboko w dupie, czy wierzycie, czy macie magnetyzer, jakiego producenta, w jaki sposób montowane i NA JAK DŁUGO i czy jednocześnie silnik jest chipowany, co powoduje efekt odwrotny od zamierzonego.
Nie nadajemy na tych samych falach. Może bariery edukacyjne biorą górę, kto wie? Ale w ogóle fajnie, że ta durna duskusja jednak zaistniała. Dużo się znowu nauczyłem i przekonałem. Socjologia to wspaniała dziedzina.
Don Calzone, twoja arogancja, prostactwo i ignorancja to już legenda. Musisz mieć niesamowite kompleksy i bardzo wąskie horyzonty myślowe. Nie prześlę ci wykresów, bo jak jeszcze mój dokleisz na przednią szybę, to już mało co będziesz widział i możesz wypadek spowodować. Czy coś ostatnio nie układa ci się pożycie seksualne z twoją hondą? Wspieram cię
Tekstami zawartymi w tej wypowiedzi spłyciłeś poziom dyskusji, na który nie mam zamiaru schodzić i więcej zabierać głosu - nie warto.
Aż dziw bierze, że facet z 36 wiosnami na karku tak się zachowuje
#96 Guest_Anonymous_*
Napisano 01:26, 24.06.2011
Trzymaj się i powodzenia.
Tak właściwie, jeśli Administrator zastanawia się czy mnie usunąć z forum, to nie widzę w tym problemu. "Feel free"
#97
Napisano 06:32, 24.06.2011
A tak poważnie - dorzucę jeszcze swoje 3 grosze....Jakby takim ludziom jak wspominany wielokrotnie inż. Rzepliński - zależało na tym, aby przekonać do swoich produktów więcej osób, to nie sądzę, aby było problemem zrobić namacalne porównanie w postaci wykresów z hamowni kilku różnych samochodów. Przecież o to chodzi, żeby człowiek mógł faktycznie zobaczyć czy to to działa, czy nie. Jeśli dowodów oficjalnych brak, to sorry - ale dlaczego ja mam iść do Pana inżyniera i prosić go o kontakty po sznurku do kogoś następnego i następnego, i następnego.....to nie w moim interesie leży, żeby udowadniać że to działa. To sprzedawca powinien zabiegać o klienta i chcieć mu pokazać, że faktycznie oszczędza
Nie mam nic do magnetyzerów, choć tak jak już wcześniej ktoś wspominał - uważam, że to troszkę przereklamowany produkt. Nie mniej jednak - być może te porządne, wykonane przez "lepsze" firmy, coś tam dają/poprawiają. Jednakże samo "zadowolenie klientów" nie jest dla mnie wymierne. Niestety część z tych klientów cieszy sam fakt, że mają...i że ktoś im powiedział, że to działa bo musi....a pewnie większość pojechałaby na hamownię czy na jakieś inne pomiary - i zrobiłaby "efekt karpia". Może hamownia to nie wszystko i nie numerkami człowiek żyje, ale jednak jest to jakiś namacalny dowód, pokazujący sprawność jednostki napędowej i mogący udowodnić pewne tezy odnośnie działania magnetyzerów. A to, że się na nich mniej spala - może i tak, może i nie - wydaje mi się, że tu wiele wpływu ma to, że jak już to kupisz, to jeździsz inaczej, bo chcesz sam sobie udowodnić, na siłę, że to działa :
to takie moje przemyślenie, po przeczytaniu tego wątku mam nadzieję, że nkogo nie uraziłem
#98
Napisano 06:57, 24.06.2011
Jest jak piszesz tarjei, niestety kolega nie rozumie, że stawiając tezy (zwłaszcza odnośnie rewelacyjnych wynalazków) trzeba je jeszcze potrafić obronić. Tu kolega przyjął linię "ja nic z tego nie mam", następnie poleciał po "różnicach edukacyjnych", zaraz potem po tym "co pokutuje w naszym narodzie", a na koniec wisienka na torcie:
Don Calzone, twoja arogancja, prostactwo i ignorancja to już legenda. Musisz mieć niesamowite kompleksy i bardzo wąskie horyzonty myślowe. Nie prześlę ci wykresów, bo jak jeszcze mój dokleisz na przednią szybę, to już mało co będziesz widział i możesz wypadek spowodować. Czy coś ostatnio nie układa ci się pożycie seksualne z twoją hondą? Wspieram cię
Nie ma co, przewysoki poziom macie tam gdzieś tam Mario, tylko naśladować
#99
Napisano 08:36, 24.06.2011
Dobra, teraz poważnie. Niech mości panowie z ułożonym pożyciem powiedzą mi dlaczego producenci aut nie montują tego seryjnie? To ma jakieś minusy?
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#100
Napisano 08:39, 24.06.2011
dlaczego producenci aut nie montują tego seryjnie?
takie pytanie już padło w tym temacie, ale czy została na nie udzielona konkretna odpowiedź...chyba nie.
#101
Napisano 08:42, 24.06.2011
dlaczego producenci aut nie montują tego seryjnie? To ma jakieś minusy?
bo ponoć mają nas, klientów w du*ie
#102
Napisano 09:41, 24.06.2011
Do zobaczenia na trasie.
#103
Napisano 09:54, 24.06.2011
#104
Napisano 10:07, 24.06.2011
Do zobaczenia na trasie.
#105
Napisano 10:11, 24.06.2011
[...]Niech mości panowie z ułożonym pożyciem powiedzą mi dlaczego producenci aut nie montują tego seryjnie? To ma jakieś minusy?
Wiesz, lobby paliwowe i te sprawy. Tak na prawdę są już takie wynalazki, że samochód na powietrze mógłby jeździć, tylko oil industry do tego nie dopuści za żadną cenę
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: all_gen
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Franek k20/k24 nie pali równo na 4 cylindrze.Napisany przez urbiandorbi , 30 Mar 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Układ elektryczny →
Do czego ta wtyczka ?. Accord VINapisany przez m_sea , 06 Jan 2024 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
Nowa benzyna E10, a silniki HondyNapisany przez wodstock , 28 Nov 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Silniki →
R18A2 a F18B2Napisany przez SajmonHonda , 13 Apr 2023 all_gen |
|
|
||
all_gen
Mechanik →
Opony / Felgi →
Eksploatacja - poradniki →
Osprzęt - zestaw TPMS do VII genNapisany przez gzp500 , 29 Mar 2023 all_gen, tpms, VII, VII i starsze |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych